ANPA

Dinamizacion

Espazo Abalar

Charla Virtual da Policía Nacional o alumnado de 5º e 6º de EP

A semana do 22 a 26 de marzo, o  alumnado de 5º e 6º de Primaria recibiu de xeito virtual á Policia Nacional, dentro do PLAN DIRECTOR, para concienciar aos nenos e nenas dos perigos e da seguridade das redes sociais.

Álbum: Curso 2020/2021 -> Charla Virtual da policia para 5º e 6º EP

Novos horarios de entradas e saídas a partir do mes de Novembro

Horario Entradas y Salidas 30-10-2020

Estimadas familias.

Achegamos o horario de entradas e saídas cunha pequena modificación para levar a cabo a partir do mes de novembro.

Atte.

Equipo directivo.

AVISO A TODAS AS FAMILIAS QUE ACOMPAÑADES AO ALUMNADO NAS ENTRADAS POLO PASEO MARÍTIMO:

INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A COMUNIDADE EDUCATIVA

ESPAZO ABALAR FAMILIAS

Aquí deixamos un enlace a un vídeo que pode resultar de interese para as familias á hora de usar ABALAR MÓBIL.

VIDEO TITORIAL FAMILIAS.

Saúdos.

Novos horarios e ubicación nas entradas e saídas do alumnado.

Estimadas familias:

Xuntamos o esquema cos novos horarios e ubicación do alumnado para as entradas e saídas do Centro a partir do luns 28 de setembro.

VER ESQUEMA.

ENTRADAS / SAÍDAS PASEO MARÍTIMO

Queridas familias.

Debido á situación actual de pandemia e coa finalidade de evitar aglomeracións nas entradas e saídas pola Praza Pontevedra, tiñamos a intención de habilitar o uso da porta traseira que dá ao paseo marítimo.

ENTRADAS E SAÍDAS A PARTIR DO LUNS 14 DE SETEMBRO

Estimadas familias:

Xuntamos o arquivo coa colocación e horarios de entradas e saídas do alumnado.

De cara á boa organización do Centro pregamos se cumpran os horarios e colocación establecidas.

Estade atent@s á páxina web xa que estamos pendentes do acceso pola porta traseira do Paseo Marítimo, o cal modificará tanto os horarios coma a ubicación de cada curso.