MATRICULA 2019-2020 sticky icon

ADXUNTAMOS DOCUMENTACIÓN  SOBRE O PROCESO DE MATRÍCULA PARA O VINDEIRO CURSO 2019-2020

"O MECO LECTOR" .Entroido 2019. sticky icon

O "Meco Lector" volve ao colexio, un ano máis, con moitas ganas de Entroido. Como ben sabedes, a este personaxe tan peculiar gústanlle os disfraces e, ademais, ten predilección por mesturalos cos contos. A través deles, durante a vindeira semana de Entroido (do 25 ao 28 de febreiro) invitaranos a seguir uns mandadiños moi divertidos; establecendo así como temos que vir ao cole.

ÚLTIMA HORA PROGRAMA PROA sticky icon

Xa foi nomeado o profesorado para impartir as clases do programa PROA, polo que as clases comezarán o próximo luns 11 de febreiro.

Moitas grazas e disculpade as molestias.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS.(Proceso de matrícula 2019/20) sticky icon

As datas para visitar o centro escolar son:

• luns, 25 febreiro ás 18.30.
  • luns, 11 marzo ás 18:30.

As familias interesadas deberán enviar un correo(ceip.eusebio.guarda@edu.xunta.es) ao colexio ou telefonear ao centro  para anotarse na data que desexen, deixando os seus datos(nome e teléfono).

PROA. sticky icon

Aínda que estaba previsto o inicio do PROA a día 4/2/2019, debido a que dende a Consellería de Educación non nomearon profesor/a para esta actividade, vémonos na obriga de ter que aprazar o inicio da mesma ata recibir noticias da Consellería.

Se informará do comezo das clases nesta páxina.

DIA DA PAZ 2019 sticky icon

Adxuntamos información sobre o acto de mañá,se o tempo o permite.

EXCURSION FIN DE PRIMARIA 2019 sticky icon

ADXÚNTASE INFORMACIÓN VARIA  DA AXENCIA  DO CORTE INGLÉS .

INFORMA QUE AINDA QUEDAN 5 PRAZAS DISPOÑIBLES PARA AQUEL ALUMNADO

QUE AINDA SE QUERA APUNTAR.