LISTAXE DEFINITIVA LIBROS FONDO/XUNTA curso 2016/17 sticky icon

-  Estes libros repartiranse o primeiro día de clase.

-   Para o alumnado de 5º NON MERCAR ningún libro (entregaranselle todos o primeiro día de clase).

-   Os que non aparecen nesta listaxe e solicitaron libros do BANCO de libros, CONSULTAR a web do ANPA.

Expedientes académicos do alumnado de 6º EP sticky icon

Xa están dispoñibles os EXPEDIENTES de 6º. Podedes pasar a recollelos en secretaría os día 6, 7, 11 e 12 de xullo; en horario de 10 a 13 horas.

De non poder recollelos nestas datas, entregaranse en setembro.

LISTAXE DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS- FONDO LIBROS 2016/17 sticky icon

Listaxe provisional de axudas FONDO LIBROS. Hai dous días para presentar as reclamacións. Polo tanto non encarguedes ningún libro ata que saian as listaxes definitivas, que estarán publicadas o vindeiro luns.

Ao longo da próxima semana na Web da ANPA publicaranse os listados dos beneficiarios do BANCO DE LIBROS.

VALES LIBROS E MATERIAL sticky icon

Xa están dispoñibles os vales para libros dos cursos 1º e 2º de E.P.

Tamén están dispoñibles os vales para material para todos os cursos (1º a 6º de E.P.)

RECOLLIDA: días 5, 6 e 7 de xullo de 10 a 13 horas.

AVISO ÁS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 6º sticky icon

Como xa vos comunicamos na circular de onte (22-6-2016) os HISTORIAIS de 6º ainda non están dispoñibles. Estamos á espera de que a Consellería os habilite. Polo tanto, luns e martes NON VOS PODEREMOS ENTREGAR o EXPEDIENTE ACADÉMICO dos vosos fillos. Mantede o contacto coa páxina web, onde vos iremos informando.

Desculpade as molestias.