CONMEMORACIÓN DO DÍA DA PAZ sticky icon

ACHÉGASE INFORMACIÓN SOBRE A CONMEMORACIÓN DO DÍA DA PAZ PARA REALIZAR O VINDEIRO XOVES 30 DE XANEIRO.   MOITAS GRAZAS.

EXCURSIÓN DE 6º 2020 sticky icon

Lembramos ás familias do alumnado de 6º que non esquezan pagar o 1º prazo da viaxe.

Tamén comunicarvos que temos moito alumnado sen entregar a foto tamaño carnet para a elaboración da orla.Así como todas aquelas familias que ainda non temos a vosa decisión de se os/as vosos/as fillos/fillas van a excursión.

Adxuntamos arquivos informativos,tanto do programa da viaxe como da normativa/circular

informativa con respecto á viaxe.

MOITAS GRAZAS

PARTICIPACIÓN NA "SEMANA DA PREVENCIÓN" sticky icon

O pasado martes, 15 de outubro, os alumnos/as de 5º de E.P realizaron unha saída á praza de María Pita para participar na "Semana da Prevención", actividade promovida pola Fundación MAPFRE e a Asociación Profesional de Técnicos de Bombeiros, que ten como obxectivo divulgar coñecementos de autoprotección entre a poboación.

Aquí vos deixamos unhas fotos para que vexades o ben que o pasaron.

Apertura da Biblioteca sticky icon

A partir do luns 14 de outubro se abrirán as portas da nosa BiblioEusebio un ano máis.

Vide visitarnos!

CIRCULAR INFORMATIVA DE INICIO DE CURSO sticky icon

Estimadas familias :

Achegamos actualizada a información organizativa do centro para o presente curso 2019-20. Benvid@s