CIRCULAR INFORMATIVA DE INICIO DE CURSO sticky icon

Estimadas familias :

Achegamos a información organizativa do centro para o presente curso 2019-20. Benvid@s

FONDO DE LIBROS DEFINITIVO sticky icon

ADXUNTAMOS OS LISTADOS DEFINITIVOS DOS LIBROS ADXUDICADOS AO NOSO ALUMNADO DE

3º A 6º NIVEIS DE ED. PRIMARIA DE CARA AO VINDEIRO CURSO 2019-20

PERÍODO DE ADAPTACIÓN ALUMNADO DE 4º EDUCACIÓN INFANTIL CURSO 2019-2020 sticky icon

Adxuntamos o listado de alumnado por grupo de E.Infantil de 3 anos para o vindeiro  e a organización do período de adaptación.

LISTAXES PROVISIONAIS FONDO LIBROS CURSO 2019-20 sticky icon

Publícanse as listaxes provisionais de FONDO LIBROS para o curso 2019-2020. Prazo de reclamacións, cinco días hábiles a partir da data de publicación.

CHEQUES LIBROS Y MATERIAL ESCOLAR sticky icon

Xa están dispoñibles os cheques para libros e material escolar de FONDO LIBROS (XUNTA). Recollida dos mesmos na SECRETARÍA do centro en horario de 9:30 a 13:30 de luns a xoves ata o día 11 de xuño.

Para comprobar o estado do voso expediente de solicitude podedes entrar na aplicación FONDO LIBROS,no apartado CIDADÁNS, e comproban  si están ou non concedidos.