ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2016

Para coñecer o calendario do proceso, clique aquí.

Se desexa acceder ao comunicado enviado ás familias, clique neste enlace.

Se precisa o modelo para presentar a súa candidatura, prema aquí.

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO e material didáctico impreso para o curso 2016/2017

Para consultar a relación de libros de texto para o curso 2016-2017 clicar aquí

Moi importante: nos cursos de 3º,4º,5º e 6º o libro de música e o Activity Book deberan ser mercados por todo o alumnado, xa que non son reutilizables.

PLANNING COMPARATIVO DOS MÍNIMOS DE PERFIL DE ÁREA

A continuación temos uns cadros (arquivos adxuntos) onde se poden ver as relacións entre os distintos estándares de aprendizaxe en cada área respecto aos distintos niveis de ensinanza.
Estes poden servir de guía para establecer o perfil de área.

VIDEOS DAS FUNCIONALIDADES DE PROGRÁMAME

Os seguintes videos poden axudarche a coñecer o entorno de traballo de PROGRÁMAME e neste outro enlace o autor vai colgando os seus:

1. Creación do usuario

2. Realizar o PERFIL DE ÁREA

PROGRÁMAME - XERADOR DE UDIS

Fonte: http://www.oscarabilleira.com/asi-funciona-programame-o-creador-de-udis-online/

Oscar Abilleira preséntanos Prográmame, o creador de UDIs online… e moito máis

Prográmame é ademais dun xerador online de Unidades Didácticas Integradas, un sistema de xestión do currículum nas diferentes etapas, dispoñible na web recursoseducativos.net, co que poderás crear dun xeito doado UDIs  para infantil,  primaria ESO e Bacharelato, nestes dous últimos casos só algunhas áreas están dispoñibles xa que os seus currículums foron introducidos gracias a colaboración de mestres voluntarios.

Tamén poderás elaborar documentos como parte da programación de nivel, os diferentes perfís de área e competenciais e ata un modelo de ACS por estándares.

Para empregar este recurso precisarás estar rexistrado en recursos educativos (lembra que é de balde)

A finalidade desta aplicación, ademais de axudar na elaboración dos diferentes documentos curriculares tanto a nivel aula como centro, e a de facilitar a “posta sobre o papel” das UDIs para as tarefas a desenvolver nas alas de infantil e primaria, automatizando todo o posible o proceso de creación das mesmas, deste xeito:

• Escollerás os estándares/indicadores, criterios e contidos facendo click co rato, tan só terás que ilos escollendo.
  • No momento en que escollas un estándard/indicador automáticamente será incluído o criterio de avaliación asociado.
  • En cada exercicio amosaranse só os contidos relacionados cos indicadores seleccionados para cada actividade, de xeito que sexa doado escoller entre eles.
  • Os estandares/indicadores seleccionados, aparecerán como referencia para a elaboración das rúbricas e a determinación dos restantes instrumentos de avaliación.
  • Automáticamente serán creados documentos das UDI e taboas de indicadores/estándares traballados e avaliados, que poderás empregar na programación de aula/ciclo.
  • Crearase, entre as páxinas da UDI, o esquema de relacións entre tarefa, activiades de exercicios.

Se queres coñecer como funciona Prográmame podes botarlle unha ollada ó manual de usuario, onde atoparás tamén unha explicación do seu funcionamento.

www.recursoseducativos.net

HOW MUCH IS IT? / HOW MUCH ARE THEY?

How do we ask for the cost of things?

Have a look at this video and role-play it.

INICIO DO CURSO 2016-2017

Xa comezou un novo curso, con novas ilusións e obxectivos.

Este ano escollemos este video titulado "Flying Books" para que lle demos importancia aos libros nas nosas vidas.

BENVIDA Ó CURSO 2016/2017

A Asociación de Nais e Pais de Alumnos quere darvos a benvida a este novo curso escolar, en especial ás familias que se incorporan por primeira vez ao centro.

Grazas á colaboración desinteresada de moitas nais e pais, a nosa ANPA leva tempo traballando polo benestar dos nosos fillos/as.

Queremos invitarvos a que participedes activamente na ANPA, e a que aportedes suxerencias, que permitan contribuirr á mellora da calidade educativa do centro.

Como novidade, este curso a ANPA emitirá un carnet a cada socio/a, para que se identifique como tal e poida beneficiarse de descontos, tanto en actividades promovidas pola Anpa, como en promoción ofrecidas por empresas de Ferrolterra, coas que se asinará un convenio de colaboración.

RECORDADE QUE PODEDES CONTACTAR COA ANPA

 No local da ANPA, de luns a venres, en horario de 9 a 10 h

 A través do correo anpa.ceipesteiro@yahoo.es

A través da páxina de Facebook ANPA Esteiro Ferrol