GRATUIDADE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017-2018

A Orde do 16 de maio de 2017 (DOG do 22 de maio) regula as distintas modalidades de gratuidade solidaria de libros de texto para o vindeiro curso 2017-2018: a participación no fondo solidario, as axudas para adquirir libros de texto e as axudas para adquirir material escolar.

Todas as familias do alumnado de 3º,4º,5º e 6º de E. Primaria poderán solicitar acollerse ao FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO  (banco de libros) regulado na Orde do 16 de maio.

As familias do alumnado de 1º e 2º de E. Primaria, que non superen os 9000€ de renda per cápita no ano 2015, poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISIÓN DE LIBROS DE TEXTO (vale) reguladas na mesma Orde.

Todas as familias do alumnado de 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de E. Primaria que non superen os 5400€ de renda per cápita no ano 2015 poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR (vale) reguladas na Orde do 16 de maio.

Nesta convocatoria presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no mesmo centro

MOI IMPORTANTE: tanto para solicitar as axudas como para acollerse ao fondo solidario é obrigatorio devolver no centro os libros correspondentes ao Fondo Solidario utilizados no presente curso antes do 23 de xuño do 2017.

Se desexa obter información sobre as datas de publicación das listaxes de adxudicación de libros en 4º e 6º de E. Primaria, clique aquí

Para máis información preguntar na secretaría do centro

PROCESO DE ADMISIÓN 2017-2018

HORARIO DE ENTREGA DE SOLICITUDES:

TÓDOLOS DÍAS DE 09:00 A 10:00
      MARTES DE 13:00 A 14:00
                      DE 16:00 A 19:00

VENRES DE
13:00 A 14:00

Para visitas ao centro concertar cita telefónicamente: 981352904

RESERVA DE PRAZA NO IES SOFÍA CASANOVA POR PARTE DO ALUMNADO DE 6º DE E. PRIMARIA

O alumnado de 6º de Primaria que durante o curso 2017/2018 desexe cursar 1º da ESO no IES Sofía Casanova, centro ao que estamos adscritos, deberá efectuar a reserva de praza entre o e o 15 de febreiro. Para elo terán que entregar o impreso Anexo I que se lles proporcionou no centro, debidamente cumprimentado, na secretaría do CEIP de Esteiro no prazo establecido.

Se por calquer circunstancia se precisase un novo impreso, pódese obter clicando no seguinte enlace.

Como novidade deste curso, as familias tamén poden cubrir a solicitude na aplicación admisiónalumnado dispoñible na páxina da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, a través do menú: Solicitudes--Reserva de prazas--Crear solicitude.

VISITA AO RACING

O pasado día 8 con motivo do encontro entre o Rácing e a Ponferradina un grupo de nen@s de quinto e sexto acudiron a presencialo en directo. Posaron xunto ao primeiro equipo, merendaron e visitaron a sá de trofeos e a sá de prensa.

ENTROIDO 2017

Este ano aproveitamos a temática do PROXECTO FERROL

e as nenas e nenos irán disfrazados de algo relacionado coa

nosa cidade:

• Educación Infantil - Rondallas
  • 1º e 2º de Educación Primaria - Pintoras e pintores de brocha gorda.
  • 3º e 4º de Educación Primaria - Construcións emblemáticas da cidade.
  • 5º e 6º de Educación Primaria - Oficios do mar.

DÍA DA PAZ 2017

As nosas mensaxes de paz tiveron un protagonista moi curioso este ano, un cadro de José Yáñez ao cal lle damos as grazas por permitirnos empregar esta pintura tan fermosa.