GRATUIDADE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017-2018

A Orde do 16 de maio de 2017 (DOG do 22 de maio) regula as distintas modalidades de gratuidade solidaria de libros de texto para o vindeiro curso 2017-2018: a participación no fondo solidario, as axudas para adquirir libros de texto e as axudas para adquirir material escolar.

Todas as familias do alumnado de 3º,4º,5º e 6º de E. Primaria poderán solicitar acollerse ao FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO  (banco de libros) regulado na Orde do 16 de maio.

As familias do alumnado de 1º e 2º de E. Primaria, que non superen os 9000€ de renda per cápita no ano 2015, poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISIÓN DE LIBROS DE TEXTO (vale) reguladas na mesma Orde.

Todas as familias do alumnado de 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de E. Primaria que non superen os 5400€ de renda per cápita no ano 2015 poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR (vale) reguladas na Orde do 16 de maio.

Nesta convocatoria presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no mesmo centro

MOI IMPORTANTE: tanto para solicitar as axudas como para acollerse ao fondo solidario é obrigatorio devolver no centro os libros correspondentes ao Fondo Solidario utilizados no presente curso antes do 23 de xuño do 2017.

Se desexa obter información sobre as datas de publicación das listaxes de adxudicación de libros en 4º e 6º de E. Primaria, clique aquí

Para máis información preguntar na secretaría do centro

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUÍDOS

RECLAMACIÓNS: estas listaxes poderán ser obxecto de reclamación ante a dirección do CEIP de Esteiro no prazo de 2 días hábiles contados a partir da publicación das mesmas. As reclamacións resolveranse coa publicación das listaxes definitivas o vindeiro venres día 14/07/2017. Nas listaxes definitivas poderanse visualizar as materias dos libros adxudicados.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

LISTAXE DIFINITIVA DE EXCLUÍDOS

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO e material didáctico impreso para o curso 2017/2018

Para consultar a relación de libros de texto para o curso 2017-2018 clicar aquí

Moi importante: nos cursos de 3º,4º,5º e 6º o libro de música e o Activity Book deberan ser mercados por todo o alumnado, xa que non son reutilizables.