INICIO DO CURSO 2018-2019

Reunións familias inicio de curso. CLICA AQUÍ

Horario primeiro día: 12 de setembro. CLICA AQUÍ

NOTA IMPORTANTE LIBROS DE TEXTO 1º E 2º

Os libros de texto de 1º e 2º EP da área de Matemáticas e de 1º da área de Lengua Castellana teñen o ISBN correspondente a un libro único. As familias que o teñen mercado poden traelo ao centro o día da xuntanza de inicio de curso porque a editorial, como responsable do erro, encargarase de cambialos polos libros trimestrais (3 libros).

É moi importante que non se escriba nada neles, nin se lles poña forro!

GRATUIDADE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018-2019

A Orde do 9 de maio de 2018 (DOG do 21 de maio) regula as distintas modalidades de gratuidade solidaria de libros de texto para o vindeiro curso 2018-2019: a participación no fondo solidario, as axudas para adquirir libros de texto e as axudas para adquirir material escolar.

Todas as familias do alumnado de 3º,4º,5º e 6º de E. Primaria poderán solicitar acollerse ao FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO  (banco de libros) regulado na Orde do 9 de maio.

As familias do alumnado de 1º e 2º de E. Primaria, que non superen os 9000€ de renda per cápita no ano 2016, poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISIÓN DE LIBROS DE TEXTO (vale), así coma as do alumnado de E. Especial e as do alumnado regulado nas disposicións adicionais primeira e segunda da citada Orde.

Todas as familias do alumnado de 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de E. Primaria que non superen os 5400€ de renda per cápita no ano 2016 poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR (vale) reguladas na Orde do 9 de maio.

Nesta convocatoria as solicitudes poderán presentarse, por primeira vez, por vía electrónica a través da aplicación Fondolibros (https://www.edu.xunta.gal/fondolibros) empregando calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica, incluíndo o sistema de usuario e Chave 365. Igual que en anos anteriores, presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no mesmo centro

MOI IMPORTANTE: tanto para solicitar as axudas como para acollerse ao fondo solidario é obrigatorio devolver no centro os libros correspondentes ao Fondo Solidario utilizados no presente curso antes do 22 de xuño do 2018.

Se desexa obter información sobre as datas de publicación das listaxes de adxudicación de libros en 4º e 6º de E. Primaria e as de entrega de vales, clique aquí

Para máis información preguntar na secretaría do centro

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

RECLAMACIÓNS: estas listaxes poderán ser obxecto de reclamación ante a dirección do CEIP de Esteiro no prazo de 2 días hábiles contados a partir da publicación das mesmas. As reclamacións resolveranse coa publicación das listaxes definitivas o vindeiro venres día 13/07/2018. Nas listaxes definitivas poderanse visualizar as materias dos libros adxudicados.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO e material didáctico impreso para o curso 2018/2019

Para consultar a relación de libros de texto para o curso 2018-2019 clicar aquí

Moi importante: nos cursos de 3º,4º,5º e 6º o Activity Book deberá ser mercado por todo o alumnado, xa que non é reutilizable.

INICIO CURSO 2018/2019

COMEZAMOS!!!!!

Damos a benvida aos nosos nenos e nenas para empezar un novo curso cheo de emocións, descubrimentos, experiencias e aprendizaxes.

PROBA

Isto é unha proba

REMUÍÑOS 2017-2018 (Nº33)

Xa temos a nova revista REmuíños deste ano.

AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO (NEAE) 2018-2019

Estas axudas, convocadas polo MEC, están destinadas ao alumnado que requira por un período da súa escolarización ou o longo de toda ela determinados apoios e atencións educativas específicas derivadas da súa discapacidade ou trastorno grave de conducta, ou ben asociados a altas capacidades intelectuais.

Prazo de presentación das solicitudes: ata o 27 de setembro do 2018.

Texto da convocatoria.

Recoméndase a presentación telemática na seguinte dirección: https://sede.educacion.gob.es no apartado correspondente a "trámites e servicios". O formulario tamén está dispoñible no seguinte enderezo de internet www.mecd.gob.es

Achegamos instruccións para cubrir a beca.

Lugar de presentación: secretaría do centro educativo.

AXENDA ESCOLAR 2018-2019

No adxunto o profesorado ten a nova axenda escolar para este ano académico.

O alumnado de 1º de Educación Primaria ata 6º recibirá o seu exemplar impreso.