MURAIS NO COLE

Este curso iniciamos unha actividade, entre a ANPA e o cole, que trata do pintado de dous murais no exterior do centro: un no porche de educación infantil e o segundo no patio cuberto, na zona do aparcamento. O alumnado armouse de pinceis e enerxía e empezou a decoración no día de hoxe.

Esta é a idea

E ao día seguinte... outro mural. Mañá será o remate final.

CALENDARIO 2019

Xa está listo o novo calendario de mesa para o vindeiro ano.

PROCLAMACIÓN DE REPRESENTANTES NO CONSELLO ESCOLAR

Celebradas as eleccións ao Consello Escolar nos distintos sectores que forman a Comunidade Escolar, os membros elixidos son os seguintes:

SECTOR DO PROFESORADO:

1. Mª Begoña Romero Martínez
  2. Daniel Agulló López
  3. Jorge Aguado Amado

SECTOR FAMILIAS DO ALUMNADO:

1. José Andrés Varela Penedo
  2. Eva Vázquez Criado
  3. Mª José Cartelle Loureiro

SECTOR PERSOAL NON DOCENTE:

1. Ana Isabel Suárez Loureda

O COLEXIO DE ESTEIRO CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O alumnado de 5º e 6º EP participou na actividade charla-debate organizada polo Concello no teatro Jofre o pasado venres. O criterio do alumnado que alí se expresou fai pensar que a nova xeración ten as ideas claras sobre este tema. Desexamos que as manteñan firmes ao longo da súa vida.

Eleccións Consello Escolar

O 27 de novembro de 2018 celebrarase o proceso electoral ao Consello Escolar nos tres sectores da Comunidade Educativa que o compoñen.

As familias deberán votar por dúas persoas de entre as catro que se presentan na candidatura aprobada pola Xunta Electoral. Se desexa ver a papeleta con dita candidatura, prema aquí

MAGOSTO E SAMAÍN

Un ano máis celebramos esta festa no colexio, comendo castañas e pasando un rato xuntos/as cunhas cancións preparadas polo alumnado de infantil e primaria.

TEI: SESIÓN DE COHESIÓN - ACROSPORT 2018

Hoxe tivemos unha nova sesión TEI onde os participantes fixeron letras empregando o corpo.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2018

Corresponde este ano celebrar as ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR, segundo Resolución conxunta do 25 de setembro de 2018, da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos Consellos Escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG 08/10/18).

O calendario será o seguinte:

DATAS

ACTUACIÓNS

Luns 29 outubro

Publicación no taboleiro de anuncios do Centro e envío de circular anunciando o sorteo para a designación dos membros da Xunta Electoral.

Martes 30 outubro

Sorteo público, ás 09:15 horas, para a designación dos integrantes da Xunta Electoral

Martes 6 novembro

-Primeira reunión da Xunta Electoral

-Acto de constitución.

-Aprobación do calendario de actuacións.

-Publicación dos censos.

-Escrito ao Concello solicitando a designación do seu representante.

-Escrito á́ ANPA solicitando a designación do seu representante.

Xoves 8 novembro

-Comeza o prazo de presentación de candidaturas aos distintos sectores e das posibles reclamacións ao censo.

Mérc. 14 novembro

-Remata o prazo de presentación de candidaturas.

Luns 19 novembro

-Segunda reunión da Xunta Electoral (Admisión, proclamación e publicación de candidaturas. Aprobación definitiva de censos electorais. Aprobación de modelo de papeletas, sobres...Sorteo público de designación dos membros das mesas electorais).

Martes 21 novembro

-Comezo das campañas electorais.

Martes 27 novembro

-Votación:

-Pais / nais / titores: (9:00 a 9:30; 13:45 a 14:15; 16:00 a 16:15 de 17:45 a 18:00)

-Profesorado: Claustro extraordinario (17:00 a 18:00)

-PAS (11:30 a 12:00)

Mércores 28 novembro

-Terceira reunión da Xunta Electoral:

-Proclamación de candidatos/as electos.

Martes 4 decembro

-Constitución do Consello Escolar

-Designación dos membros da Comisón Económica.

-Designación da persoa responsable de impulsar medidas educativas que fomenten a igualdade real e efectiva entre homes e mulleres (Art. 126.2 da LOE).

-Constitución da Comisión de Convivencia Escolar. (Art. 6o do Decreto 8/2015, do 30 de xuño).

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES 2018

Este vindeiro xoves 25 de outubro celebraremos o Día das Bibliotecas Escolares co seguinte programa:

1. Visionado dun corto.
  2. Presentación dun powerPoint coas novidades da nosa biblioteca, incluíndo a sección de medooooo!
  3. A lectura do conto en común que fixemos no colexio.