PROCESO DE ADMISIÓN 2017-2018

HORARIO DE ENTREGA DE SOLICITUDES:

TÓDOLOS DÍAS DE 09:00 A 10:00
      MARTES DE 13:00 A 14:00
                      DE 16:00 A 19:00

VENRES DE
13:00 A 14:00

Para visitas ao centro concertar cita telefónicamente: 981352904

RESERVA DE PRAZA NO IES SOFÍA CASANOVA POR PARTE DO ALUMNADO DE 6º DE E. PRIMARIA

O alumnado de 6º de Primaria que durante o curso 2017/2018 desexe cursar 1º da ESO no IES Sofía Casanova, centro ao que estamos adscritos, deberá efectuar a reserva de praza entre o e o 15 de febreiro. Para elo terán que entregar o impreso Anexo I que se lles proporcionou no centro, debidamente cumprimentado, na secretaría do CEIP de Esteiro no prazo establecido.

Se por calquer circunstancia se precisase un novo impreso, pódese obter clicando no seguinte enlace.

Como novidade deste curso, as familias tamén poden cubrir a solicitude na aplicación admisiónalumnado dispoñible na páxina da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, a través do menú: Solicitudes--Reserva de prazas--Crear solicitude.

ENTROIDO 2017

Este ano aproveitamos a temática do PROXECTO FERROL

e as nenas e nenos irán disfrazados de algo relacionado coa

nosa cidade:

• Educación Infantil - Rondallas
  • 1º e 2º de Educación Primaria - Pintoras e pintores de brocha gorda.
  • 3º e 4º de Educación Primaria - Construcións emblemáticas da cidade.
  • 5º e 6º de Educación Primaria - Oficios do mar.

DÍA DA PAZ 2017

As nosas mensaxes de paz tiveron un protagonista moi curioso este ano, un cadro de José Yáñez ao cal lle damos as grazas por permitirnos empregar esta pintura tan fermosa.

ENTROIDO 2017

A  festa do entroido que cada ano organiza a ANPA celébrase o xoves 23 de febreiro no pavillón do cole.

Nesta ocasión, ademáis de animación infantil e hinchable, contamos coa actuación do Mago Pedro Bugarín co seu espectáculo MUNDO MÁXICO, que dará comezo ás 16:45 h.

Agradecemos que todos/as os que queirades aportedes esa tarde para a merenda doces típicos do entroido feitos na casa.

Non esquezades o voso disfraz, que haberá PREMIOS para os mellores disfraces de entroido!

¡Estades todos/as convidados! ¡Pasarémolo en grande!

CALENDARIO DE MESA 2017

A partir deste vindeiro xoves 15 de decembro podedes conseguir o voso calendario de mesa, cos distintos debuxos seleccionados entre o alumnado do centro.

PLANNING COMPARATIVO DOS MÍNIMOS DE PERFIL DE ÁREA

A continuación temos uns cadros (arquivos adxuntos) onde se poden ver as relacións entre os distintos estándares de aprendizaxe en cada área respecto aos distintos niveis de ensinanza.
Estes poden servir de guía para establecer o perfil de área.

VIDEOS DAS FUNCIONALIDADES DE PROGRÁMAME

Os seguintes videos poden axudarche a coñecer o entorno de traballo de PROGRÁMAME e neste outro enlace o autor vai colgando os seus:

1. Creación do usuario

2. Realizar o PERFIL DE ÁREA