RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO e material didáctico impreso para o curso 2016/2017

Para consultar a relación de libros de texto para o curso 2016-2017 clicar aquí

Moi importante: nos cursos de 3º,4º,5º e 6º o libro de música e o Activity Book deberan ser mercados por todo o alumnado, xa que non son reutilizables.

INICIO DO CURSO 2016-2017

Xa comezou un novo curso, con novas ilusións e obxectivos.

Este ano escollemos este video titulado "Flying Books" para que lle demos importancia aos libros nas nosas vidas.

BENVIDA Ó CURSO 2016/2017

A Asociación de Nais e Pais de Alumnos quere darvos a benvida a este novo curso escolar, en especial ás familias que se incorporan por primeira vez ao centro.

Grazas á colaboración desinteresada de moitas nais e pais, a nosa ANPA leva tempo traballando polo benestar dos nosos fillos/as.

Queremos invitarvos a que participedes activamente na ANPA, e a que aportedes suxerencias, que permitan contribuirr á mellora da calidade educativa do centro.

Como novidade, este curso a ANPA emitirá un carnet a cada socio/a, para que se identifique como tal e poida beneficiarse de descontos, tanto en actividades promovidas pola Anpa, como en promoción ofrecidas por empresas de Ferrolterra, coas que se asinará un convenio de colaboración.

RECORDADE QUE PODEDES CONTACTAR COA ANPA

 No local da ANPA, de luns a venres, en horario de 9 a 10 h

 A través do correo anpa.ceipesteiro@yahoo.es

A través da páxina de Facebook ANPA Esteiro Ferrol

APLICACIÓN ONLINE PARA CREAR PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS

Daniel Hernández Cárceles creou unha ferramenta online que nos permite crear as nosas programacións didácticas que podemos imprimir unha vez finalizadas.

PDC Estándares es un programa que proporciona un sistema ágil, rápido y sencillo para la planificación y el desarrollo de Programaciones Didácticas y Unidades Didácticas basadas en Competencias Básicas. Dispone de distintos sistemas de evaluación y permite generar en cualquier momento un informe de cada alumno recogiendo aquellos aspectos en los que es competente y aquellos en los que no. También incluye la posibilidad de crear adaptaciones curriculares y PTIs.

XERADOR DE UNIDADES DIDÁCTICAS INTEGRADAS

Óscar Abilleira Muñiz pon a disposición do profesorado unha ferramenta online para crear UDIs chamado PROGRÁMAME.

Prográmame é unha aplicación online, dentro das dispoñibles na web recursoseducativos.net, destinada a facilitar a creación de Unidades Didácticas Integradas e outros documentos de programación, avaliación e cualificación, automatizando algunhas partes do proceso, empregando para elo o currículum oficial de Galicia.

AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO (NEAE) 2016-2017

Estas axudas, convocadas polo MEC, están destinadas ao alumnado que requira por un período da súa escolarización ou o longo de toda ela determinados apoios e atencións educativas específicas derivadas da súa discapacidade ou trastorno grave de conducta, ou ben asociados a altas capacidades intelectuais.

Prazo de presentación das solicitudes: ata o 29 de setembro do 2016.

Texto da convocatoria.

Recoméndase a presentación telemática na seguinte dirección: https://sede.educacion.gob.es no apartado correspondente a "trámites e servicios". En caso de existir problemas técnicos pódese utilizar o modelo de solicitude en papel.

Lugar de presentación: secretaría do centro educativo.

ABALAR MÓBIL

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

Esta aplicación nace no contexto do Proxecto Abalar, un compromiso da Administración galega coa cidadanía galega, no ámbito da integración das novas tecnoloxías na práctica educativa, para acadar unha resposta integral e de futuro aos retos que presenta a educación do noso alumnado na sociedade dixital do século XXI.

abalarMóbil é unha aplicación que se pode instalar tanto no teléfono móbil como nunha tablet, e que permite ás familias consultar a información de calquera dos seus fillos a través destes dispositivos.

A descarga desta aplicación faise dende Apple store (se o sistema operativo é IOS) ou dendePlay Store (se o sistema operativo é Android).

As familias que descarguen abalarMóbil van a poder dispoñer das seguintes funcionalidades:
Acceder aos datos persoais
Consultar as cualificacións
Consultar e xustificar as faltas de asistencia
Consultar as faltas de conduta
Solicitar unha cita de titoría
Consultar os datos do centro educativo
Consultar os avisos ou notificacións por parte do profesorado ou do centro educativo.
Consultar as  incidencias creadas polo profesorado
Modificar o idioma da aplicación