PROCESO DE ADMISIÓN 2024-2025

Iníciase o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión.

Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes

HORARIO DE ENTREGA DE SOLICITUDES:

luns a venres de 9 a 10 horas
venres de 13 a 14 horas
martes de 16 a 19 horas

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 2024

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO

Lexislación:

Datas de celebración:

10 e 11 de abril 2024

Curso no que se realiza a avaliación:

4º de Educación Primaria

Áreas avaliadas:

• Lingua Castelá e Literatura
  • Lingua Galega e Literatura
  • Matemáticas
  • Lingua Estranxeira

Características da avaliación de diagnóstico:

A avaliación de diagnóstico ten un carácter informativo, formativo e orientador para os centros educativos, para o profesorado, para o alumnado e as familias.

A finalidade dos resultados é avaliar a calidade do sistema educativo, a través do coñecemento do grao de adquisición das competencias adquiridas polo alumnado, para poder realizar a posteriori unha reflexión e mellora dos procesos de ensinanza. Os resultados obtidos son a nivel grupo e en ningún caso serán tratados de forma individualizada.

Esta avaliación non substitúe a que se realiza no centro en cada unha das avalacións ao longo do curso académico.

DÍA DE ROSALÍA

Cada 23 de febreiro celebramos a gran aportación que fixo por Galicia a escritora ROSALÍA DE CASTRO.

8M - DÍA DA MULLER TRABALLADORA

O centro recibiu a visita de Patricia Barciela e o alumnado de 6º de Educación Primaria fixo unha entrevista para coñecer o día a día desta muller divulgadora da ciencia.

ENTROIDO 2024

Xa estamos a voltas co entroido deste ano 2024 e aproveitando a proximidade dos xogos olímpicos, imos disfrazarnos de atletas de distintas modalidades deportivas.

Ante a posibilidade de choiva para o día do Entroido, este trasládase ao pavillón.

As familias entrarán no recinto do colexio ás 12:00 para situarse na grada do pavillón e nos laterais fóra da pista.

O alumnado irá entrando no recinto e se colocará nos espazos marcados para o desfile.

Ao rematar voltarán ás aulas cos/as titores/as e soamente poderá ser recollido o alumnado que entregou a autorización.

DÍA DE ROSALÍA - RECURSOS

O 23 de febreiro celebramos o Día de Rosalía, unha muller de importancia maiúcula para a cultura e lingua galega.

A Secretaría Xeral e Política Lingüística ofrece unha serie de recursos de interese.

DÍA DA PAZ - CARREIRA SOLIDARIA POLA PAZ

Éxito absoluto, grazas a toda a comunidade por participar nesta acción de vital importancia para a nosa cidade.

O  centro participará o martes 30 de xaneiro nunha carreira solidaria pola paz, onde recaudará alimentos para a Cociña Económica de Ferrol.

O alumnado e profesorado sairá en quendas de tres participantes (EP6-EP3-EI4 / EP5-EP2-EI5 - EP4-EP1-EI6) e fará unha volta arredor do pavillón polideportivo coa entrega de 1 Kg dun alimento non perecedeiro por volta.

Para lograr o noso obxectivo precisamos que as familias aportedes ese día un alimento non perecedeiro (leite, legumes, pasta, etc), que traeran pola mañá para depositar tras a carreira e para concienciar á comunidade educativa da importante labor que se fai dende a Cociña Económica.

Agradecemos a vosa colaboración.

CONCELLO DE FERROL - MARCHAS CICLISTAS

O Concello de Ferrol está organizando unhas marchas populares en bicicleta.

Pinchade no enlace para acceder ás datas.

ENLACE

RADIO NA BIBLIO - FORMACIÓN DO ALUMNADO

Radio Buxaina segue o seu camiño, aprendendo, paseniño a paseniño. Esta semana tocoulle ao grupo de 5º de primaria recibir unha sesión de formación por parte de Rede Espora

Despois dunha sesión teórica na aula, acudiron en grupo á biblioteca escolar, para realizar a gravación dun podcast.

Foi un día intenso pero moi interesante, xa desexando gravar novas cousas!

Grazas a Rede Espora e, en concreto, a Denís, polo seu traballo.