RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO e material didáctico impreso para o curso 2017/2018

Para consultar a relación de libros de texto para o curso 2017-2018 clicar aquí

Moi importante: nos cursos de 3º,4º,5º e 6º o libro de música e o Activity Book deberan ser mercados por todo o alumnado, xa que non son reutilizables.

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES (GLORIA FUERTES)

Este ano celebramos o Día das Bibliotecas Escolares lembrando a Gloria Fuertes.

Fixemos unha obra de teatro e un recitado de poemas.

E tamén houbo entrega de agasallos!!!

TEI: Actividade de cohesión (Acrosport)

Xa fixemos a nosa primeira actividade de cohesión entre titores e titorizados.

PROGRAMA TEI (Titoría Entre Iguais)

O colexio comeza un novo curso con novas ilusións e novas propostas de formación para o profesorado, que en definitiva, repercute na comunidade educativa.

Este curso 2017-2018 coemzamos co Programa TEI que pretende conseguir en toda a comunidade educativa (institucións, profesorado, alumnado e familias) unha integración escolar dentro dunha escola inclusiva e non violenta.

Para máis información, podes acceder á páxina web do proxecto.

REUNIÓNS FAMILIAS INICIO DE CURSO

Se desexa coñecer a data da reunión de inico de curso convocada polo titor ou titora do seu fillo/a clique aquí.