AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO (NEAE) 2017-2018

Estas axudas, convocadas polo MEC, están destinadas ao alumnado que requira por un período da súa escolarización ou o longo de toda ela determinados apoios e atencións educativas específicas derivadas da súa discapacidade ou trastorno grave de conducta, ou ben asociados a altas capacidades intelectuais.

Prazo de presentación das solicitudes: ata o 28 de setembro do 2017.

Texto da convocatoria.

Recoméndase a presentación telemática na seguinte dirección: https://sede.educacion.gob.es no apartado correspondente a "trámites e servicios".

Lugar de presentación: secretaría do centro educativo.

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO e material didáctico impreso para o curso 2017/2018

Para consultar a relación de libros de texto para o curso 2017-2018 clicar aquí

Moi importante: nos cursos de 3º,4º,5º e 6º o libro de música e o Activity Book deberan ser mercados por todo o alumnado, xa que non son reutilizables.

PROGRAMA TEI (Titoría Entre Iguais)

O colexio comeza un novo curso con novas ilusións e novas propostas de formación para o profesorado, que en definitiva, repercute na comunidade educativa.

Este curso 2017-2018 coemzamos co Programa TEI que pretende conseguir en toda a comunidade educativa (institucións, profesorado, alumnado e familias) unha integración escolar dentro dunha escola inclusiva e non violenta.

Para máis información, podes acceder á páxina web do proxecto.

REUNIÓNS FAMILIAS INICIO DE CURSO

Se desexa coñecer a data da reunión de inico de curso convocada polo titor ou titora do seu fillo/a clique aquí.