RESERVA DE PRAZA NO IES SOFÍA CASANOVA POR PARTE DO ALUMNADO DE 6º DE E. PRIMARIA (2018-2019)

O alumnado de 6º de Primaria que durante o curso 2018/2019 desexe cursar 1º da ESO no IES Sofía Casanova, centro ao que estamos adscritos, deberá efectuar a reserva de praza entre o e o 15 de febreiro. Para elo terán que entregar o impreso Anexo I que se lles proporcionou no centro, debidamente cumprimentado, na secretaría do CEIP de Esteiro no prazo establecido.

Se por calquer circunstancia se precisase un novo impreso, pódese obter clicando no seguinte enlace.

Este curso, igual que o pasado, as familias tamén poden cubrir a solicitude na aplicación admisiónalumnado dispoñible na páxina da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, a través do menú: Solicitudes--Reserva de prazas--Crear solicitude e presentala no centro educativo ou na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, así como consultar o estado de tramitación da mesma.

ENTROIDO 2018

Este ano imos de OLIMPIADA!!!

DÍA DA PAZ 2018

Este ano decidimos facer o DECÁLOGO DO COLEXIO FELIZ.

TEI: O NOSO ESCUDO

Fixemos unha nova sesión de cohesión entre titores/as e titorizados/as, relacionada cos gustos, personalidade, etc de cada membro da parella.

Estas características había que representalas nun escudo, e a continuación tedes o resultado.

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES (GLORIA FUERTES)

Este ano celebramos o Día das Bibliotecas Escolares lembrando a Gloria Fuertes.

Fixemos unha obra de teatro e un recitado de poemas.

E tamén houbo entrega de agasallos!!!

TEI: Actividade de cohesión (Acrosport)

Xa fixemos a nosa primeira actividade de cohesión entre titores e titorizados.