GRATUIDADE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018-2019

A Orde do 9 de maio de 2018 (DOG do 21 de maio) regula as distintas modalidades de gratuidade solidaria de libros de texto para o vindeiro curso 2018-2019: a participación no fondo solidario, as axudas para adquirir libros de texto e as axudas para adquirir material escolar.

Todas as familias do alumnado de 3º,4º,5º e 6º de E. Primaria poderán solicitar acollerse ao FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO  (banco de libros) regulado na Orde do 9 de maio.

As familias do alumnado de 1º e 2º de E. Primaria, que non superen os 9000€ de renda per cápita no ano 2016, poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISIÓN DE LIBROS DE TEXTO (vale), así coma as do alumnado de E. Especial e as do alumnado regulado nas disposicións adicionais primeira e segunda da citada Orde.

Todas as familias do alumnado de 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de E. Primaria que non superen os 5400€ de renda per cápita no ano 2016 poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR (vale) reguladas na Orde do 9 de maio.

Nesta convocatoria as solicitudes poderán presentarse, por primeira vez, por vía electrónica a través da aplicación Fondolibros (https://www.edu.xunta.gal/fondolibros) empregando calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica, incluíndo o sistema de usuario e Chave 365. Igual que en anos anteriores, presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no mesmo centro

MOI IMPORTANTE: tanto para solicitar as axudas como para acollerse ao fondo solidario é obrigatorio devolver no centro os libros correspondentes ao Fondo Solidario utilizados no presente curso antes do 22 de xuño do 2018.

Se desexa obter información sobre as datas de publicación das listaxes de adxudicación de libros en 4º e 6º de E. Primaria e as de entrega de vales, clique aquí

Para máis información preguntar na secretaría do centro

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUÍDOS

RECLAMACIÓNS: estas listaxes poderán ser obxecto de reclamación ante a dirección do CEIP de Esteiro no prazo de 2 días hábiles contados a partir da publicación das mesmas. As reclamacións resolveranse coa publicación das listaxes definitivas o vindeiro venres día 13/07/2018. Nas listaxes definitivas poderanse visualizar as materias dos libros adxudicados.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

LISTAXE DIFINITIVA DE EXCLUÍDOS

PROCESO DE ADMISIÓN 2018-2019

HORARIO DE ENTREGA DE SOLICITUDES:

TÓDOLOS DÍAS DE 09:00 A 10:00
      MARTES DE 13:00 A 14:00
                      DE 16:00 A 19:00

VENRES DE
13:00 A 14:00

Para visitas ao centro concertar cita telefónicamente: 981352904

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO e material didáctico impreso para o curso 2018/2019

Para consultar a relación de libros de texto para o curso 2018-2019 clicar aquí

Moi importante: nos cursos de 3º,4º,5º e 6º o Activity Book deberá ser mercado por todo o alumnado, xa que non é reutilizable.

REMUÍÑOS 2018

Xa temos a nova revista REmuíños deste ano.

DÍA DA INTERCULTURALIDADE 2018: MOZAMBIQUE

Este ano celebramos o Día da Interculturalidade adicado a MOZAMBIQUE.

Agradecemos a colaboración de Nuno e da súa nai.

TEI: CONCUROS DE DESEÑO DA AXENDA ESCOLAR 2018-2019

Este martes 19 de marzo teremos unha nova sesión de cohesión TEI;

durante esta sesión trátase de que vos poñades na pel dun artista e realicedes o deseño da axenda o próximo curso escolar por parellas. Estas parellas son as mesmas que no programa TEI, cada titorizado/a de 3º irá co seu titor/a de 5º. Darásevos o materia necesario para a decoración.

Cando estean todas deseñadas, celebrarase un sorteo no que o alumnado de 1º, 2º, 4º e 6º de Primaria votarán o deseño da axenda que máis lles guste. Nas axendas non pode aparecer o nome da parella que fixo o deseño, así que darásevos un número a cada deseño.

Ánimo a todas/os.

VISITA DENDE O PAÍS DE GALES

Este vindeiro 19 de marzo recibiremos a visita dun grupo de profesoras/es dende o País de Gales dentro do marco do Programa Erasmus+ sobre o "Cooperative Learning".

TEI FORMULARIO 2ª AVALIACIÓN DE 5º

Preme no vínculo para acceder ao formulario correspondente

ACCESO