ADMISIÓN ALUMNADO - CALENDARIO DO PROCESO

CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN

DO 1 AO 20 DE MARZO: prazo para presentar as solicitudes de admisión.

DO 21 DE MARZO AO 5 DE ABRIL: prazo de presentación da documentación xustificativa dos puntos alegados (só no caso de haber máis solicitudes que prazas). A súa presentación  é voluntaria; de non entregarse, a puntuación do apartado ou apartados non será tida en conta.

16 DE ABRIL: reunión do Consello Escolar para adxudicar vacantes e publicación da listaxe provisional de admitidos e non admitidos.

25 DE ABRIL: publicación da listaxe provivional no taboleiro interior do colexio.

*Reclamacións: 5 días hábiles contados a partir da publicación da listaxe provisional.

15 DE MAIO: publicación da listaxe definitiva de admitidos e non admitidos no taboleiro interior do colexio.

DO 20 AO 30 DE XUÑO: formalización da matrícula.

MOI IMPORTANTE:

Segundo establece a normativa vixente, unha vez que se obtivo praza no centro, é preciso formalizar a matrícula mediante a presentación da documentación que se solicite no prazo establecido mais arriba. No caso de non facelo así, entenderase que renuncia á praza e esta pasará a disposición da Inspección Educativa.