Escolares, Complementarias, 1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Ed. física, Ed. infantil, Idioma estranxeiro, Matemáticas

III XORNADAS ESCOLARES POLA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA DE XÉNERO

Xornadas escolares pola eliminación da violencia de xénero.

Folleto informativo

PONTE NO MEU LUGAR

O alumnado de 6º participará os vindeiros días 21 e 22 de outubro no Programa Ponte no meu lugar, unha recoñecida actividade promovida e desenvolvida por esta asociación que ten como principal obxectivo o de achegar a discapacidade en primeira persoa a través de dinámicas e accións participativas que procuran a reflexión entre o alumnado de 6º de Primaria e o profesorado.

O noso alumnado de sexto diante no noso mural sobre igualdade e inclusión.

DÍA EUROPEO DA PARADA CARDIACA

O venres 15 de outubro o alumnado de 5º e 6º participou nun acto colectivo de RCP coordinado polo CFR de Ferrol en colaboración co 061.

O alumnado recibiu unha serie de consellos relacionados coas maniobras de reanimación e o uso de desfibriladores.

SOLUCIONAR PROBLEMAS CO APLICATIVO COLECHEF

Para poder solucionar o problema relacionado co rexistro no aplicativo ColeChef a empresa solicita que enviedes un correo electrónico ao enderezo galicia@serunion.elior.com coa vosa consulta ou chamar aos teléfonos 630363844 ou 986453040.

EXPOSICIÓN NO NOSO MUSEO

Aproveitando que este venres 12 celebramos o Día do Peón, recordamosvos que no noso centro dispoñemos dun MUSEO DO XOGO POPULAR único na cidade de Ferrol.

Aquí tedes a nosa exposición adicada ao peón, buxaina, trompo, ...

Máis información sobre o mundo do xogo popular en Brinquedia.

DEPORTE E EXERCICIO

ASOCIACIÓNS DEPORTIVAS DO CONCELLO DE FERROL

Dentro dos programas de vida saudable inclúense aspectos como a alimentación, a hixiene e o deporte como eixos fundamentais do benestar dos nenos e nenas, por iso dende o colexio e en colaboración co Concello de Ferrol non queremos deixar de dar cabida a iniciativas que melloran a vida da nosa comunidade.

Aquí vos deixamos vínculos ás páxinas das entidades que solicitaron a nosa colaboración:

Xornadas de portas abertas 2021

MÁSTER DE ZANCOS 2021

Imos poñer en marcha unha nova edición do MÁSTER DE ZANCOS.

As 10 probas que podedes intentar son:

1. Colocarse enriba dos zancos apoiado na parede e contar dez.
  2. Igual que antes pero camiñar cara atrás ata que os talóns toquen a parede.
  3. Desde a parede camiñar cinco pasos cara adiante.
  4. Igual que antes pero cinco pasos adiante e cinco cara atrás.
  5. Camiñar 30 pasos sen caer.
  6. Subir aos zancos sen axuda da parede e camiñar.
  7. Sobrepasar barreiras de zancos no chan.
  8. Camiñar e permanecer quedos dentro dun círculo contando ata dez.
  9. Subir e baixar un escalón.
  10. Camiñar cos zancos de perna.

Aquí tedes un vídeo explicativo

XANELA ABERTA Á FAMILIA

A Consellería de Sanidade presenta o portal web “Xanela aberta á familia” e a guía de alimentación “O ABC do consello alimentario na infancia”.

Esta guía achega información, ideas e estratexias para acadar un axeitado patrón alimentario tanto no ámbito familiar como nos centros educativos.

Guía de alimentación “O ABC do consello alimentario na infancia”: ligazón

O MOUCHO BAILA

Aquí queda o baile do MOUCHO BAILA.