Escola Verde

2X Obradoiros de papel reciclado

Para ver todas as fotos pinchade na imaxe de abaixo.

Álbum: Curso 21-22 -> Obradoiro de papel reciclado

15X Visita Illas Cíes

15/06/2022 10:40

02X Obradoiros de reciclaxe de papel

02/06/2022 12:00

Charla Plantas Invasoras

Pinchade na imaxe de abaixo para ver as fotos.

Álbum: Curso 21-22 -> Charla plantas invasoras

26M Charla Especies Invasoras

26/05/2022 12:00

Reparto trampas velutina

O concello de Oia pediu a colaboración da comunidade escolar para axudar a erradicar a vespa velutina. Por iso durante estes días ides recibir a través das crianzas trampas para que as utilicedes nos lugares que vexades convinte.

Un saudo e grazas.

Instruccións

7A Día da Saúde

Hoxe tivemos a visita na biblioteca do noso Lois de Noé da tenda a granel "Lacena comida espida" de A Guarda. Veu para falarnos do importante que é procurar mercar alimentos e produtos en xeral que non veñan envasados en plástico xa que polo xeral son plásticos dun so uso que rematan directamente no lixo.

Ademais como hoxe é o día da saúde tróuxonos productos de aseo que non inclúen plástico ou inclúen moi pouco para montar unha exposición na biblioteca e deunos un cepillo de dentes de bambú e un pouquiño de pasta de dentes en tarro de vivdro para que os probasemos na casa.

Foi unha charla realmente interesante, moitas grazas Noé !!

Álbum: Curso 21-22 -> Día da Saúde

7A Día da saúde: Charla ecotenda "A Lacena comida espida"

07/04/2022 12:00

21M Día Internacional dos Bosques

Con motivo do "Día Internacional dos Bosques" comezamos a dar forma desde cero no patio a unha exposición sobre a fauna do Baixo Miño con fotos e textos de Manuel Sobrino Senra 'El Naturalista Cojo'

Álbum: Curso 21-22 -> Día dos Bosques

15M Día do consumo responsable

Hoxe o grupo de 3ºEP-4ºEP deron unha charla na biblioteca e faláronnos do importante que é consumir auga con responsabilidade e tamén coidala e non contaminala xa que é un rescurso fundamental para a vida. Podedes ver o vídeo na Aula Virtual.

Álbum: Curso 21-22 -> Día do consumo responsable