Protocolos da Consellería

Protocolos da Consellería de Educación

Fonte: FOANPAS

¿Qué son os protocolos?

• Protocolo é un documento ou regulamento que indica cómo se debe actuar en determinados casos cando existe unha circunstância especial do alumnado (NEAE, absentismo, atención temperá, accidentes, etc).
  • Indícanos a resposta de: como se debe actuar no caso de …?
  • Recolle comportamentos, accións e pautas axeitadas para determinadas situacións.
  • Son un recurso dispoñible para tódolos centros e familias para funcionar como unha guía de apoio o alumnado
  • SON DE OBRIGADO CUMPRIMENTO
  • Van dirixidos a tódalas partes que trabalhando xuntas para o benestar do alumnado; familias, profesionais educativos, terapeutas, sanitarios.
  • Son recursos que apoian os centros, ás familias e os profesionais de outros ámbitos para que as persoas (alumnado) poidan desenvolver o seu máximo potencial.
  • Tódalas persoas temos puntos fortes e febles, pero todas temos capacidades.

Así, os PROTOCOLOS actualmente existentes son:

PROTOCOLO COVID19

PROTOCOLO TEA

PROTOCOLO Síndrome de DOWN e Discapacidade intelectual

PROTOCOLO Urxencias sanitarias e enfermidades crónicas

PROTOCOLO ADDENDA Diabete

PROTOCOLO Atención educativa ao alumnado con altas capacidades intelectuais

PROTOCOLO sobre TDAH educativo e sanitario

PROTOCOLO Atención educativa domiciliaria

PROTOCOLO de atención educativa ao alumnado con Discapacidade auditiva

PROTOCOLO detección, prevención e tratamento do acoso escolar e ciberacoso

PROTOCOLO intervención do risco suicida

PROTOCOLO de identidade de xénero

PROTOCOLO Atención Temperá

PROTOCOLO absentismo escolar

PROTOCOLO protección datos

Guía para a detección do maltrato infantil

Son moitos os casos de maltrato infantil que quedan no anonimato. É imprescindible que a situación detectada chegue a ser coñecida por aqueles que teñen o deber de velar polo benestar dos nenos e nenas: os seus pais, se o maltrato se produce por parte de terceiras persoas alleas á familia, e os servizos de protección á infancia se o maltrato se dá no propio seo familiar.

Debemos comprender a urxencia e necesidade dun esforzo común en detectar e notificar toda situación de malos tratos á infancia, como único xeito de evitar que esta se cronifique e que as secuelas do maltrato pasen a ser permanentes.

Onde se fai a notificación?

- SERVIZOS SOCIAIS DO CONCELLO: 986 36 21 25 / servizossociais@concellodeoia.es

É a vía ordinaria. Os profesionais dos servizos sociais municipais están capacitados para valorar inicialmente o caso e decidir se poden intervir directamente ou deben derivalo a outros organismos.

- CONSELLERÍA DE POLÍTICA SOCIAL: 986 81 70 63 / 986 81 70 86 / 986 81 73 93 / maltrato.infantil.co@xunta.es

Cando hai certeza ou unha sospeita razoable de que a saúde ou seguridade dun neno ou dunha nena están en perigo, pódese acudir directamente aos servizos especializados de protección da infancia, que adoptarán as medidas oportunas.

Pincha nas imaxes.