Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Mércores Xaneiro 25, 2012

Exposición itinerante: "HISTORIA DO LIBRO", cedida pola Biblioteca do IES F. Esquío, de Neda. Un percorrido polo mundo do libro desde os primeiros tempos ata a máis moderna tecnoloxía. 23 paneis xunto con outro material de apoio que os nenos e nenas poderán manipular. Abrangue tamén unha pequena mostra de libros antigos de literatura do noso centro, e outros cedidos polo IES de Catabois, máis algunhas achegas do profesorado do CEIP de Pazos.

"No hay mejor fragata que un libro para llevarnos a tierras lejanas"

Con esta cita de Emily Dickinson que nos gustou, iniciamos o percorrido da Exposición "HISTORIA DO LIBRO", grazas á xenerosidade de Begoña, responsable da Biblioteca Fernando Esquío do IES de Neda; autora deste marabilloso traballo e que quere compartir coas bibliotecas da zona.
A exposición está formada por 23 paneis explicativos, ademais de ir acompañada de diversos obxectos antigos e outros que son reproducións. Poidemos observar e manipular. Escribir en cera, lousa e tamén nunha máquina dos anos cincuenta.
Tamén vimos e tocamos libros en Braille e representamos coas mans e os dedos o alfabeto dactilolóxico.

Start: 25/01/2012 09:30
End: 25/01/2012 13:50

Visita a A Capela o vindeiro 25 de xaneiro. Esta saída é para todos os cursos de Primaria.

1º, 2º e 3º: Xogos populares e visita ao Museo do xoguete.

4º, 5º e 6º: Visita guiada por Secundino García ao Museo etnográfico de A Capela.

Onte salimos ás dez e cuarto rumbo á Capela. Os de 1º,2º e 3º quedaron no colexio de alí participando co alumnado de 3º ( que facían de monitores ) en varios xogos populares. Teñen un museo de xoguete moi interesante e saben moitos xogos.

Os de 4º, 5º e 6º fomos visitar o Museo Etnográfico. Está ubicado no lugar de Pazo, nunha casa de pedra restaurada, que na antigüidade foi a reitoral. Alí esperábannos Secundino e María, que foron os nosos guías. Divididos en dous grupos fomos facendo un percorrido polas dependencias da casa: a cociña, o cuarto e as salas de oficios ( tecelá, costureira, carpinteiro, zoqueiro, afiador, zapateiro, cesteiro, serranchín...) explicándonos a utilidade e nomes de moitos obxectos que iamos vendo e que se utilizaban hai moitísimos anos e pouco a pouco foron desaparecendo pola chegada das máquinas, e en consecuencia tamén foron desaparecendo moitos oficios e actividades.
Por fóra tamén había máquinas grandes antigas, como unha de mallar que foi doada polos pais de Manuela, unha profe do noso colexio.
Este museo é moi interesante. Recomendámovolo. Podedes ir coa vosa familia e amizades.

Xoves Xaneiro 26, 2012

Venres Xaneiro 27, 2012

Sábado Xaneiro 28, 2012

Domingo Xaneiro 29, 2012

Luns Xaneiro 30, 2012

Start: 30/01/2012 12:15
End: 30/01/2012 13:30

Celebración do Día da Paz. Lectura do Libro colectivo deste ano, adicado aos nenos e nenas dos campamentos de refuxiados do Sahara.

Onte no colexio celebramos o día da Paz. Ás doce e cuarto todo o alumnado do centro lemos e cantamos no salón de actos.
Durante toda a semana estivemos elaborando o libro colectivo coma todos os anos. Este ano foi especial porque todos os traballos tiñan relación cos nenos e nenas dos campamentos de refuxiados do Sáhara Occidental, xa que estamos no proxecto de intercambio "Conocernos para querernos". Logo, estivemos a cofeccionar o libro buscando información sobre a súa ubicación, idioma, forma de escribir, vivenda, costumes, vestimentas tradicionais, cultura en xeral... Co esforzo de todos e todas conseguimos o oitavo LIBRO COLECTIVO DA PAZ.
Aproveitando esta data tamén decidimos donar para eles libretas e lapis que estamos xuntando nunha caixa. Chispa enviounos unha carta para ver que nos parecía esta idea e CLARO!!, nada mellor para facelo que aproveitar unha celebración tan importante como a do Día da Paz...

Cada un de nós fixo frases, palabras e debuxos sobre unha plantilla de jaima, que penduramos na cortiza. (Neste enlace atopamos moita información sobre as construcións primitivas, entre as que se nomea a "jaima". Se queres afondar no tema, pincha aquí.), e xunto cos libros relacionados coa Paz que fomos lendo estes días pasados e seguiremos durante toda a semana,
temos montada unha fermosa exposición na entrada.

Martes Xaneiro 31, 2012
Start: 09/01/2012 00:55
End: 31/01/2012 13:55

Martes Febreiro 07, 2012