Magosto e Día do peón

O pasado venres vivimos unha xornada moi especial de festa e convivencia entre o alumnado e as familias. A celebración do Magosto e o Día do peón foi todo un éxito grazas ao esforzo e colaboración da ANPA, que ademais de agasallar a toda a comunidade educativa con castañas asadas e chocolate quente, creou unha preciosa decoración para ambientar a pista polideportiva.

O alumnado maior estivo acompañando e ensinando a bailar o peón aos máis pequenos. Foi fantástico velas e velos tan pendentes e agarimosos cos seus afillados e afilladas da escola.

Despois de bailar o peón e poñelas botas coas castañas e o chocolate, chegou o momento da música e o baile. Os e as artistas de Centieiras volveron dalo todo para que pasaramos un anaco moi entretido desfrutando da música tradicional galega. Moitas grazas a todas e todos!