TRANSICIÓN DE INFANTIL A PRIMARIA II

Levamos a cabo a segunda visita á aula de 1º de primaria para levar a cabo unha actividade compartida na que o alumnado de primaria tutorizaba ao de 6º de educación infantil cun bingo.

Foi moi emocionante ver a maravillosa convivencia que viviron os dos dous grupos,en realidade non é nada o que os diferenza,tan só un curso escolar.

Señoras,señores vai dar comezo o bingo,silencio na sala!

Os gañadores do bingo foron...Antón Martínez de infantil coa súa parella de 1º de primaria Maykel.

Ao rematar a actividade saimos ás familias coma se fosemos de primaria no pabellón na columna de 1º primaria para ir sabendo para o ano que ben.Polo de agora todo lles fai risa e eso é bo!