Exposición de cabazas e decoración de Samaín

Vaia cabazas terroríficamente chulas e orixinais trouxeron á escola os nosos nenos e nenas!

Un ano máis, o alumnado do centro e as súas familias sorpréndennos coa súa creatividade. Mirade que exposición de cabazas temos no cole, son todas incribles!

Noraboa, rapazas e rapaces, e grazas pola vosa colaboración. Gatiza está moi contenta co voso traballo e esforzo!

Tamén temos que agradecer ás integrantes do equipo artístico da ANPA o seu labor totalmente desinteresado e o seu gran esforzo creando as marabillosas decoracións de Samaín que adornan o patio do centro e que, unha vez máis, nos deixan sen palabras. Moitas grazas, quedaron espectaculares!