Benvida

ADMISIÓN DO ALUMNADO curso 2021-2022

PREME NA SEGUINTE IMAXE

PARA VER TODO O PROCEDEMENTO NA PRESENTACIÓN

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2021/2022

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 11 de xaneiro de 2021 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

• O prazo de solicitudes abranguerá do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro do 2021, ambos incluídos.
  • A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso ou na aplicación admisionalumnado.

Anexo I

Anexo I bis

Normativa de aplicación

PLAN DE ADAPTACIÓN DO CEIP DE CELEIRO

Comeza un novo curso cunhas características moi especiais

No seguinte enlace poden atopar o Plan de adaptación do centro onde informamos das principais adaptacións do noso centro para poder garantir, na medida do posible, a seguridade de toda a comunidade educativa.

Esperamos a cooperación de toda a comunidade educativa respectando o máximo posible todas estas adaptacións, sobre todo no relativo á puntualidade nos horarios de entradas e saídas, así como dos accesos ao centro.

Para calquera consulta ou aclaración poden poñerse en contacto por correo electrónico: ceip.celeiro@edu.xunta.es

ou nos teléfonos: 982870951 (secretaría), 982870953 (dirección)

PREME NO  ENLACE

PLAN DE ADAPTACIÓN DO CEIP DE CELEIRO