Benvidos á web do CEIP de CELEIRO

RESUMO DO PLAN DE ADAPTACIÓN

OFERTA DE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES DA ANPA PARA O CURSO 2021-2022

A Anpa do colexio elaborou un horario provisional, xa que as actividades que se ofertan levaranse a cabo se o nº de demandas é suficiente para constituir grupo. Unha vez se contabilicen as actividades solicitadas, elaborarase o horario definitivo. Para anotarse en calquera delas, é necesario enviar un correo electrónico a anpaceleiro@gmail.com cos seguintes datos:

Nome e apelidos do alumn@

Idade e curso

Teléfono de contacto

Actividades que lle interesan

Para poder disfrutar deste servizo é necesario ser socio da ANPA co pago da cota anual (20€ por familia) e a cuota do seguro escolar (7€/neno) na conta da Asociación en ABANCA ES16 2080 0154 59 3040004209.

É obrigatorio pagar ambas cuotas para que o alumn@ esté cuberto en calquera actividade organizada pola ANPA. Os ingresos faranse co nome, apelidos e curso do neno.Todas as solicitudes deberán chegar ao correo antes do venres 24 de setembro, pois as actividades comezarán o 1 de outubro

NESTE ENLACE PODEDES DESCARGAR A OFERTA DE ACTIVIDADES

COMEZAMOS O CURSO 2021-2022

Convocatoria de reunións en Infantil

Reunións das familias e titores de educación infantil para informar sobre o funcionamento e organización do curso.

• Venres, 3 de setembro, 4º Infantil, coa titora Inés, ás 11:00 horas.
  • Luns, 6 de setembro, 5º Infantil, co titor Dani, ás 11:30.
  • Xoves, 16 de setembro, 6º Infantil, coa titora Cristina, ás 17:00 horas.

FELIZ COMEZO DE CURSO!

FONDO E AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

As listaxes provisionais das axudas de libros de texto, material escolar e do fondo de libros están publicadas no taboleiro de anuncios do centro. Tamén se pode consultar por teléfono.

• As reclamación poderán realizarse ata o 8 de xullo
  • A listaxe definitiva sairá o 12 de xullo
  • A recollida de vales para material e axuda de libros poderá recollerse o martes, 13 de xullo en horario de 9:30 a 13:30
  • A entrega de libros pertencentes ao fondolibros será o luns, 6 de setembro en horario de 10:00 a 11:30.

En caso de non poder acudir o solicitante ao Centro para recoller os vales para materiais, axuda de libros ou fondo libros, este poderá delegar noutra persoa. A mesma deberá aportar a fotocopia do DNI do solicitante e un escrito onde autoriza a outra persoa.

Achegamos un modelo de autorización

(descargar)

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2021-2022

Para o vindeiro curso 2021-2022 o alumnado de Infantil non utilizará libros de texto.

O alumnado de 5º e 6º de Primaria estarán no programa EDIXGAL (sen libros).

Os demais cursos utilizarán os seguintes libros:

Premer na imaxe para descargar