BENVIDO/A AO CEIP O CASTIÑEIRO!

ENDEREZO
Rúa Castiñeiro Nº 1, Laza - 32620 - Ourense
TELÉFONO
CORREO ELECTRÓNICO
ceip.castinheiro@edu.xunta.gal

PUBLICADA LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO. ADMISIÓN CURSO 2024/2025

Información pública que se pode consultar:

• Presencialmente: Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar.

• Telemáticamente: Única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO

Os días 10 e 11 de abril desenvolverase nos centros educativos de Galicia a avaliación de diagnóstico. Nos seguintes enlaces pódese atopar toda a información.

Información xeral

Páxina da Consellería de Educación

ADMISIÓN

Proximamente abrirase o prazo para presentar as solicitudes de admisión do alumnado novo para o vindeiro curso 2024-25O prazo de solicitude será do 1 ao 20 de marzo.

Para axudar na toma de decisión do Centro Educativo e para que coñezades o noso centro, faremos unhas xornadas de Portas Abertas, dirixidas ao alumnado novo e ás súas familias cita previa.