You are herecontent / Actividades e recomendacións dende a área de Educación Física , a área de Música e a área de Relixión.

By admin - Posted on 19 Marzo 2020

EDUCACIÓN FÍSICA

Dende a área de Educación Física , a profe Ana, propóñevos  o seguinte:
No póster que se adxunta podedes ver 8 retos. Buscade un momento no día para facer un: UN CADA DÍA E NA ORDE QUE SE VOS INDICA NO PÓSTER.

Gravade en vídeo o que máis vos guste (vale co móvil do voso pai ou nai). Cando reanudemos as clases pedireivos que cada un de vós me pasedes o vídeo do reto que vos parecese máis divertido.E xa veredes o resultado!

Por outra banda, déixovos un vídeo con ideas de como traballar as habilidades motrices estes días na casa.

MÚSICA

Xuntamos un arquivo con recomendacións da profe Sara  con actividades moi divertidas e creativas para estes días que tan ben nos fai a música a todos/as .

RELIXIÓN

Xuntamos un arquivo con algunhas recomendacións da profe Loli para estes días. tales como recopilación  de películas e actividades. Estas películas tamén valen para o alumnado de valores cívicos e sociais.

Moito ánimo!

AdxuntoTamaño