Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o vindeiro curso 2017-2018

Para acceder á seguite información, picade aquí:

No DOG do día 22 de maio de 2017 publícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

Podedes recoller a solucitude na secretaría do centro ou cubrila no seguinte enlace. Será unha por familia.

Solicitude (Anexo I)

O prazo para presentar as solicitudes iniciarase o día seguinte da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 23 de xuño de 2017 (este incluído).

Os alumnos/as de 6º de EP, terán que solicitar as axudas no Instituto  no que vaian a cursar os seus estudos de secunadaria.