Abril 2018

Lendas para o Día do Libro

Continuando coa celebración do Día do Libro podedes ver distintos momentos dos alumnos e alumnas de 1º e 2º dándolle vida a algunahs lendas.

Semana do Libro

Durante toda a semana adicaremos un ratiño a lecturas compartidas .Aquí deixamos fotos de hoxe, ao longo da semana iremos subindo as actividades levadas a cabo por todos os cursos.

Tamén disfrutamos de un conto en inglés que fixeran nenos e nenas do cole e co apoio da imaxen Noemi e Xiana nos contaron.

Día do Libro

Para celebrar o Día do Libro ,xa a semana pasada representamos lendas escollidas polos alumnos e alumnas.

Esta semana os nenos e nenas de 3º e 4º,contarán contos aos máis pequenos, ímosvos amosar unhas fotos.

OS HÓRREOS

Aquí vos amosamos unha escolma da exposición

OS HÓRREOS

Os nenos e nenas de 1º e 2º fixeron un magnífico traballo sobre os hórreos.

Despois de levar a cabo as investigacións precisas  sobre o tema, fixeron fotos, prepararon unha exposición, e para finalizar diseñaron unhas marabillosas invitacións para que o resto do cole poidésemos disfrutar de todo o que aprenderon sobre o tema ,a través de exposicións orais .

Aquí podedes ver algunhas imaxes sobre o proceso: