You are hereSOLICITUDE AXUDAS DO FONDO LIBROS

(CURSO 2024/25)

*   *   *

Normativa da convocatoria

-Orde do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2024/25 (DOG do 20 de maio)

-Extracto da Orde do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas [...] en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2024/25

Prazos de solicitude

-Alumnado con reserva de praza no centro: o prazo de solicitude iníciase o día 21 de maio e remata o día 21 de xuño (este incluído).

-Alumnado de incorporación tardía: o alumnado que deba incorporarse ao centro fóra do prazo ordinario disporá dun mes de prazo para solicitar o Fondolibros contado a partir da formalización da súa matrícula. En ningún caso se tramitarán solicitudes con posterioridade ao 31 de marzo de 2025.

Lugares de presentación

-Vía electrónica. As solicitudes poderán presentarse por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación Fondolibros da Consellería de Educación a través da Sede electrónica da Xunta de Galicia.

-No propio centro.

-Rexistros oficiais. Poderán presentarse as solicitudes en calquera rexistro oficial dos establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

a) Formularios Anexos I e Anexo II da Orde cubertos.

b) Documentación complementaria: especifícase no artigo 11 da Orde de convocatoria.

Máis información na páxina da sede electrónica.

Listaxes do Fondolibros

Listaxes provisionais. Publicaranse as listaxes da resolución provisional o día 12 de xullo no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar. Os participantes no proceso disporán de 2 días para facer alegacións contra as listaxes provisionais.
Listaxes definitivas.
De acordo coas bases da convocatoria, publicaranse as listaxes da resolución definitiva o día 26 de xullo.

OS VALES DE MATERIAL

PODERÁN RECOLLELOS NO CENTRO

A PARTIR DO 26 DE XULLO

Listaxe definitva. Admitidos no fondolibros 2024-25

Listaxe definitiva. Excluidos no fondolibros 2024-25

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DO FONDO

Os libros de texto obtidos do fondo solidario ou a través das axudas para material escolar deberán devolverse no centro en bo estado ata o 22 de xuño. A falta de devolución dos libros de texto será causa de exclusión da participación no fondo solidario e das axudas para adquirir libros de texto e material escolar no curso 2023/24.