Skip to Content

ABN

E COMO XA É RUTINA NA NOSA AULA, REALIZAMOS UNHAS PEQUENAS ACTIVIDADES DE INICIACIÓN PARA OS MÁIS PEQUES. ASÍ, OS MAIORES TAMÉN REPASAMOS CONTIDOS QUE DESPOIS DO VERÁN PODÍAMOS TER ESQUECIDOS. 

MOITOS, POUCOS E NADA.

Para comezar, temos que ter ben claros determinados conceptos, polo que... aló vamos!!!

Despois de identificar onde hai moitos, poucos e nada, púxemonos mans á obra e colocamos nós mesmos os pratos segundo as diferentes premisas.

 

 

 

 

Pero a situación comezou a complicarse!!! Como podemos facer para que no prato de "Manolito" haxa poucos? e moitos? e nada?

 

 

 

IGUALMENTE, REALIZAMOS A MESMA ACTIVIDADE COLLENDO OUTRO TIPO DE MATERIAL MOI COTIÁN PARA NÓS.

 

 

 

 

E SEN QUERER, COMEZAMOS A DARLLE UNHA VOLTA Ó XOGO E REALIZAR CONTEOS.

 

 

 

O BO DE TODO ISTO, É QUE COMO OS GRANDES SOMOS FANS NÚMERO UN DO ABN, INCITAMOS ÓS MÁIS PEQUENOS E PEQUENAS EN MOMENTOS DE XOGO LIBRE.

A MONTAXE DUNHA RECTA NUMÉRICA!!!!

OU É QUE XA VEXO ABN EN TODAS AS PARTES?? Indeciso

 

 

                    

 



book | by Dr. Radut