Novas do centro

INSTRUCIÓNS PARA A RESERVA DE PRAZA EN CENTRO DE ADSCRICIÓN CURSO 2024/2025

As familias do alumnado que desexe continuar os estudos de 1º de Educación Secundaria Obrigatoria no IES As Lagoas deberán facer a solicitude de reserva desde o día de hoxe ata o 5 de febreiro. As familias que teñan pensado ir a outro centro terán que facer a solicitude de admisión no centro elixido no prazo ordinario (previsiblemente do 1 ó 20 de marzo)

RESERVA DE PRAZA EN CENTRO DE ADSCRICIÓN CURSO 2024/2025 (IES AS LAGOAS)

O prazo de presentación de solicitudes será desde o 15 de xaneiro ata o 5 de febreiro. As solicitudes tramitaranse a través da aplicación www.edu.xunta.gal/admisionalumnado.

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de reserva de xeito manual empregando o formulario en papel ou a través da aplicación admisionalumnado no menú:

Solicitudes > Reserva > Crear

Esta solicitude deberase presentar no centro educativo de orixe ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo
Común, incluída a Sede Electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED550A), para o que se precisará de Chave365 ou certificado
dixital, sendo esta a canle preferible de presentación.

O comportamento da aplicación depende de se a solicitude se cobre estando identificado ou non.

1. Usuarios sen identificar

Unha vez introducidos todos os datos, deberá premer no botón Crear aparecendo a seguinte mensaxe para poder descargar a solicitude e o anexo I Bis que deberá presentar
no centro. Tamén poderá imprimir o xustificante co código da solicitude.

2. Usuarios identificados

Unha vez gravada a solicitude na aplicación, aparecerán as opcións para presentar e asinar a solicitude na sede electrónica ou para descargar o informe (solicitude), imprimilo e presentalo no centro educativo.

Mochilas pola igualdade.

Dentro das actividades destinadas a subvencionar as excursións de fin de curso, o alumnado elaborou un lema pola igualdade para o 25N que agora se converte no mellor agasallo para o Nadal.

Unha mochila práctica e funcional que non só nos recorda a importancia de seguir a loitar por unha igualdade efectiva, se non que tamén permitirá ó alumnado ir de excursión a un prezo accesible para todas as familias.

Podedes adquirir as mochilas que precisedes para vós e para os vosos seres queridos cubrindo o impreso que vos chegará a través do alumnado e entregándoo á titora xunto co importe das unidades solicitadas (3€/mochila), ou directamente no noso mercadiño.

Moitas grazas por colaborar.

Sen igualdade o mundo non funciona

Paulo Rodríguez Vázquez creou o lema gañador. Parabéns!

O Pequemercado das Mercedes

Este ano, co obxectivo de recadar diñeiro para subvencionar as excursións de fin de curso dun xeito lúdico e educativo, realizaremos un mercadiño no cal se poderán adquirir artigos variados. O importe íntegro do recadado usarase para as excursións que realizará todo o alumnado en fin de curso.

O mercadiño abrirá para o alumnado os venres no patio do recreo.
Para as familias os martes en horario de 16 a 18 horas na entrada do centro.
Para o público en xeral os días 1, 15 e 19 de decembro en horario de 12 a 13:30 (pendente de autorización por parte do Concello).

Grazas por participar.