O centro do centro

correo Xade Espazo Abalar  Comedor Escolar

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR
O MAGOSTO

FESTA DO MAGOSTO con fogueira, castañas asadas, pan con chourizo, xogos e moita diversión.

HALLOWEEN/SAMAÍN  CARREIRA DO SAN MARTIÑO 2018
Entre as actividades para festexar o Halloween e o Samaín destacamos a exposición de Meigas, o túnel do terror e os relatos de medo. Grazas a todos por participar.

Lista de inscritos e máis información

Hoxe xoves 15 de novembro serán repartidos os dorsais entre o alumnado, como podedes ver nesta NOTA INFORMATIVA, só dan camiseta ós participantes na categoría escolar (4,7Km), ós demais danlle un "agasallo" ó chegar a meta.

Os que o desexen poden estar ás 13 horas na rotonda diante da piscina "Rosario Dueñas" (a rotonda que ten unha esfera no medio), para facer unha foto recordatorio da participación do noso alumnado na carreira.

COMUNICADO ENTREGA CAMISETAS E AGASALLOS

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR  DÍA DA BIBLIOTECA

De conformidade co establecido na Resolución do 25 de setembro de 2018 da Dirección Xeral de Ordenación Formación Profesional e Innovación Educativa da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria (DOG 8/10/18), realizarase proximamente neste Centro a renovación do CONSELLO ESCOLAR que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Colexio. MÁIS INFO

Entrega de carnés ós novos membros da biblioteca, presentación das actividades para animación de lectura e actuación de monicreques.

REUNIÓN INICIO DE CURSO EDUCACIÓN PRIMARIA       CALENDARIO ESCOLAR

16:20 2º de Educación Primaria

16:40 3º de Educación Primaria

17:00 4º de Educación Primaria