O centro do centro

FESTIVAL DE NADAL 2017 CALENDARIO E RIFAS PARA A EXCURSIÓN DE FIN CURSO
REPARTICIÓN DE FROITA FRESCA  CAMIÑO A SECUNDARIA

DO 15 Ó 26 DE XANEIRO

Preparación do alumnado de 6º de EP para o ingreso no instituto - mércores 24 de xaneiro visita dos alumnos/as de 6º ó IES As Lagoas - martes 30 de xaneiro charla informativa para os pais/nais/titores legais.

ENTREVISTA NA RADIO GALEGA A SEBASTIÁN  AGASALLOS DE NADAL ANPA PÍA DA CASCA
Entrevista realizada na Radio Galega a Sebastián Rodríguez González con motivo do día da infancia pola súa participación no consello da infancia e da adolescencia do concello de Ourense. Non faltaron a súa cita co Nadal os membros da ANPA Pía da Casca, que trouxeron agasallos para todos os alumnos e alumnas do centro.
TEATRO "A GALIÑA AZUL"  VÍDEO E PRESENTACIÓN DO MAGOSTO

DATA: 28/11/2017

ALUMNADO: 3º E 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

LUGAR: AUDITORIO MUNICIPAL - SALA AZUL

Vídeo da festa do magosto celebrada no centro o día 10 de novembro. Agradecementos a Tonillo pola banda sonora do vídeo.
VISITA Ó SALÓN DE PLENOS DÍA DA MÚSICA

DATA: 20/11/2017

ALUMNADO: 5º EP

LUGAR: CASA DO CONCELLO

DATA: 22/11/2017

ALUMNADO: 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

LUGAR: AUDITORIO MUNICIPAL

DANZA: "EN ESCENA":DANZA CONTEMPORÁNEA + OBRADOIRO ( 5º e 6º EP)  VISITA BIBLIOTECAS

Alumnado de 5º e 6º de primaria

Data: 8/11/2017

Lugar: Salón Escola de música e artes

Alumnado de 2º de EP DATA:  8/11/2017

Alumnado de 1º de EP DATA: 15/11/2017

Alumnado de 3º de EP DATA: 22/11/2017

LUGAR: Biblioteca de San Francisco.

SAMAÍN/HALLOWEEN E O MAGOSTO  DÍA DAS BIBLIOTECAS

Do 30 de outubro ó 10 de novembro levaremos a cabo varias actividades para celebrar as festas de Samaín/Halloween e o Magosto.

O día 24 de outubro é o día das Bibliotecas e nos celebrámolo dando a benvida ós novos lectores e coa árbore dos libros, unha árbore cargada de follas cheas de aventuras.

RUBICUNDO  SAMAÍN

30 OUTUBRO 2017

ALUMNADO DE 3º E 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

LUGAR: AUDITORIO MUNICIPAL

Terrorífica presentación para explicar en que consiste o Samaín e o Halloween, coincidencias e diferenzas, da man do equipo de normalización lingüística.
 H2Oh! Los secretos del agua  TALLER EFECTOS ESPECIAIS CON FEDERICO RENSENBERG
Asistentes: Alumnado de 4º de primaria

Lugar: Xardín do posío.

Día: 19 de outubro

27 DE OUTUBRO

ALUMNADO DE 3º DE PRIMARIA

LUGAR: MUSEO MUNICIPAL

REUNIÓN COS TITORES/AS DE PRIMARIA  O OUTONO - A VENDIMA
MARTES DÍA 3 DE OUTUBRO DE 16 A 18:30 HORAS VER HORARIO Presentación de diapositivas que nos ofrece o EDNL para traballar o tema relacionado co outono, a vendima.
CALENDARIO ESCOLAR  ACTUALIZACIÓN DO NOF

Actualización das normas de organización e funcionamento do centro, documento que pretende ser un manual para o correcto funcionamento do centro e que está pendente de aprobación no Consello Escolar

NORMAS DE ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO

INFORMACIÓN INCIO DE CURSO  FOLLETO INFORMATIVO CURSO 2017-2018

COMEZO DAS CLASES  EN PRIMARIA:
11 de setembro de 2017 ás  9:00 horas. O horario habitual  será de 9:00 a 14:00 horas.

COMEZO DAS CLASES  EN EI:

Nais/pais de 4º, 5º e 6º de EI: O 11 de setembro de 2017, ás 9:30 horas, reunión coas titoras e recollida de material previamente identificado.

O alumnado comezará o 12/09/17, en horario habitual de 9:00 a 14:00 horas, excepto o alumnado de 4º de EI que se aterá ó horario estipulado do período de adaptación.

Invitación Hora do Codigo - ESEI - Campus Ourense - 16 de Decembro

O vindeiro sábado pola maña, día 16 de decembro, a Escola Superior de Enxeñería Informática da Universidade de Vigo (ESEI) e o Colexio Profesional de Enxeñería Informática de Galicia (CPEIG) organizamos dentro da semana da Educación en Informática un conxunto de actividades e talleres dirixidos a nenas e nenos de entre 6 e 18 anos co obxectivo de achegarlles dunha forma lúdica e divertida á programación, á tecnoloxía de impresión en 3D, a realidade virtual, a reciclaxe con dispositivos, os drons e á programación de pequenos dispositivos. As actividades, que son totalmente gratuítas, desenvolveranse nas aulas da Escola Superior de Enxeñería Informática do Campus de Ourense segundo o programa que se adxunta.

Toda a información sobre o evento está dispoñible na páxina web da ESEI (http://www.esei.uvigo.es) e na de "A Hora do Código" (http://www.horadocodigo.gal).

A inscripción pode realizarse a través da web: horadocodigoesei.eventbrite.es

Para calquera consulta tamén ten a súa disposición o teléfono 609 670 774 (por chamada ou whatssapp)