O centro do centro

correo Xade Espazo Abalar  Comedor Escolar

FESTIVAL DE NADAL

Premendo no enlace podedes ver e descargar os vídeos do festival de Nadal 2018 do CEIP As Mercedes.

Se alguén ten problemas para reproducir os vídeos no navegador web pode descargar o vídeo premendo co botón dereito do rato e seleccionando "Gardar vídeo como".

Por un fallo técnico non dispomos do vídeo de 6º de eduación primaria, trataremos de solucionalo.

MENÚ VÍDEOS FESTIVAL DE NADAL

OUFF ESCOLA - CINEDUCA  OPERACIÓN QUILO

Aprendizaxe de dirección, guión, narrativa, linguaxe, cámara, interpretación e produción cinematográfica. Adicada a rapaces de Primaria, será impartidos por profesionais do cine e da pedagoxía.

Este ano colaboramos coa asociación AMENCER na OPERACIÓN QUILO. Consiste en recoller “quilos” de comida/xoguetes para repartir entre as familias desfavorecidas de Ourense, a través das Cáritas Parroquiais, que os atenden todo o ano.

Podedes facer as vosas achegas na caixa que está na entrada pola porta principal.

Máis información

MAGOSTO  CHARLA DA POLICÍA NACIONAL SOBRE O ACOSO ESCOLAR

FESTA DO MAGOSTO con fogueira, castañas asadas, pan con chourizo, xogos e moita diversión.

Dentro das actividades do Plan de Convivencia do Centro facemos xornadas de formación para o alumnado para fomentar o respecto.

HALLOWEEN/SAMAÍN  CARREIRA DO SAN MARTIÑO 2018
Entre as actividades para festexar o Halloween e o Samaín destacamos a exposición de Meigas, o túnel do terror e os relatos de medo. Grazas a todos por participar.

Lista de inscritos e máis información

Hoxe xoves 15 de novembro serán repartidos os dorsais entre o alumnado, como podedes ver nesta NOTA INFORMATIVA, só dan camiseta ós participantes na categoría escolar (4,7Km), ós demais danlle un "agasallo" ó chegar a meta.

Os que o desexen poden estar ás 13 horas na rotonda diante da piscina "Rosario Dueñas" (a rotonda que ten unha esfera no medio), para facer unha foto recordatorio da participación do noso alumnado na carreira.

COMUNICADO ENTREGA CAMISETAS E AGASALLOS

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR  DÍA DA BIBLIOTECA

De conformidade co establecido na Resolución do 25 de setembro de 2018 da Dirección Xeral de Ordenación Formación Profesional e Innovación Educativa da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria (DOG 8/10/18), realizarase proximamente neste Centro a renovación do CONSELLO ESCOLAR que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Colexio. MÁIS INFO

Entrega de carnés ós novos membros da biblioteca, presentación das actividades para animación de lectura e actuación de monicreques.

REUNIÓN INICIO DE CURSO EDUCACIÓN PRIMARIA       CALENDARIO ESCOLAR

16:20 2º de Educación Primaria

16:40 3º de Educación Primaria

17:00 4º de Educación Primaria