Nadal

Festival Nadal

Como cada ano, nestas datas celebramos o  festival de Nadal como remate de trimestre.

Toda unha ledicia!

Que nerviosos estabamos con tanto público!!!

Infantil de 4 anos

Infantil 3 anos

Infantil 5 anos

1º de primaria

2º de primaria

Coro do cole e 5º de primaria

3º e 4º de primaria

Un festival precioso!

PROGRAMACIÓN FESTIVAL DE NADAL

FELICITACIÓN DE NADAL

O claustro de mestres desexámosvos

NADAL NA RÚA

Este ano, para celebrar o Nadal, decidimos saír a cantar polas rúas do pobo.

Foi unha experiencia distinta na que o pasamos ben, compartimos a alegría cos veciños e familiares poloque nos sentimos moi orgullosos.

Aqui vos deixamos unha pequena mostra.

FESTIVAL DE NADAL

Este ano o festival de Nadal estivo cheo de sorpresas que foron un deleite para todos.

Mirade, mirade!

FELICITACIÓN

FESTIVAL DE NADAL

Xa podemos desfrutar das imaxes e vídeos do festival de Nadal!

Foi un día moi emotivo para as familias e os nenos na recta final do primeiro trimestre deste curso escolar.

Noraboa a todos os nenos polo excelente traballo realizado e en especial a profe Rosa, mestre de música, polo derroche de creatividade e calidade en cada unha das representacións.

Tamén puidemos desfrutar da actuación dos alumnos que realizan a actividade extraescolar de zumba

RECURSOS PARA NADAL

Xa está chegando o Nadal e para que teñades material para traballar nas aulas, ou para os que queirades  botarlle un ollo, deixámosvos  este Symbaloo onde atoparedes algunha cousiña.

Esperamos que sexan  útiles.

GUÍA DE LECTURAS NADAL

Para este Nadal un libro non pode faltar! Por iso vos deixamos estas recomendacións.

AS PORTAS DO NADAL

Nas distintas titorías e aulas do cole, os alumnos e os mestres decoramos as portas con motivos navideños.

ESTE É O RESULTADO