INCLÚE-T

INICIAMONOS NA CORRESPONDENCIA ESCOLAR

O alumnado de 1º de E.P. iniciouse na actividade de “Correspondencia escolar” organizada polo EDLG. Nela  cada equipo cooperativo de 1º de E.P. escribiulle unha carta aos equipos de 4º de E.P. coa finalidade de coñecerse e intercambiar experiencias.

Por desgraza durante este curso non puidemos realizar actividades conxuntas de carácter presencial, pero iso non quere dicir que non sei poidan atopar outros medios. E sen dúbida atopamos a forma.

A continuación poden observar unha pequena do marabilloso proceso:

Con agarimo,

O EDLG.

DÍA MUNDIAL CONTRA O ACOSO ESCOLAR

O Acoso Escolar é un fenómeno que afecta a vida escolar, familiar e social das vítimas, é por isto que é moi importante a implicación de toda a comunidade educativa e da sociedade en xeral.

A loita contra él pasa polo tratamento de tódalas partes implicadas, vítima, acosador/a e observadores/as. pero sobretodo por unha combinación de

CONCIENCIACIÓN, PREVENCIÓN, RESPONSABILIDADE E IMPLICACIÓN.

Aquí vos deixamos algúns recursos para reflexionar:

"Orellas de Bolboreta" fai fincapé na mellora da autoestima da victima

"L.O.U." nos fai pensar na outra cara da moeda, e nos presenta a perspectiva dun acosador moi pouco empático.

Para rematar vos deixamos un rap especialmente adicado a tódolos observadores...

DIA MUNDIAL DE CONCIENCIACIÓN SOBRE EL AUTISMO

Se estima que 7 millóns de personas teñen trastorno do espectro autista (TEA) en Europa. En España, máis de 450.000. Para elas, o acceso educación e o emprego non son solo un dereito, senón tamén factores clave para a súa  calidade de vida.

Para visibilizar as barreiras e oportunidades das personas con autismo os nenos viñeron ao cole  cunha prenda de cor azúl e fixewron unha serie de  actividades  que poderedes ver no seguinte vídeo:

GRAZAS POR PARTICIPAR!

2 de abril DÍA MUNDIAL DA CONCIENCIACIÓN SOBRE O AUTISMO

Queridas familias:

O 2 de abril conmemórase o DÍA MUNDIAL DE CONCIENCIACIÓN SOBRE O AUTISMO. A Federación Autismo Galicia convidounos a participar nas actividades que propón xunto Autismo España e outras entidades. Nos seguintes enlaces podedes ver en que consiste:

O lema é “PODO APRENDER. PODO TRABALLAR” e incide na educación e no emprego.  Estamos encantados de participar, adaptando a proposta ao noso centro, e para iso os mestres e mestras iniciamos a tarefa, a continuación podedes ver o vídeo coa nosa aportación.

Queredes participar nesta marabillosa iniciativa? No noso centro imos facelo da seguinte maneira:

1º Sostén coa man unha ferramenta ou utensilio relacionado con algunha das túas habilidades ou capacidades.

2º Fai unha foto sostendo ou usando a ferramenta (so o brazo, como aparece no vídeo anterior).

Se queredes que publiquemos as vosas fotografías na web do colexio podedes envialas a ceip.asangrinha@gmail.com ata o día 31 de marzo.

Ademáis, como podedes ver no enlace de arriba, a federación de autismo propón que as compartades nas vosas redes sociais xunto aos hashtags #DiaMundialAutismo #PuedoAprenderPuedoTrabajar.

O NOSO COLE SÚMASE A INICIATIVA DOS CALCETÍNS DESPARELLADOS

Este ano o noso cole sumouse a inciativa dos "calcetíns desemparellAdos" para conmemorar o día do Síndrome de Down. Esta campaña busca concienciar e apostar pola importancia da inclusión e da diversidade. Aquí vos deixo o vídeo de Cloe a impulsora deste movemento:

E aquí vos deixo algunhas fotos do día de hoxe no noso cole:

GRAZAS CLOE, POR ESTA GRAN IDEA!!!!

“DÍA MUNDIAL DA SÍNDROME DE DOWN”

Queridas familias:

O día 21 de marzo conmemórase o DÍA MUNDIAL DA SÍNDROME DE DOWN

No noso centro quixemos facer a nosa achega e, por iso, 4º de Primaria preparou un traballo partindo da historia de Pepita, a protagonista do conto “Pepita es especial” de Fabiola Arroyo e Irene G. Lenguas.

A continuación tedes o vídeo co marabilloso resultado deste traballo. Parabéns mestras, nenas e nenos!

Como acabades de escoitar, gustaríanos que o luns 22 cada nena e neno veña á escola con calcetíns desparellados, pequeno acto simbólico que se  fai dende hai uns anos para conmemorar este día.  No enlace da Federación Síndrome de Down Galicia, que tedes a continuación, podedes ler a explicación de como naceu esta iniciativa.