GAÑADORES CONCURSO

E VELAQUÍ TEDES OS GAÑADORES DO CONCURSO DE CARTEIS POLO DÍA DO LIBRO.

Na categoría de Educación Infantil temos a Laura (5º anos)

Na categoría de Educación Primaria 1º a 3º temos a Héctor (2ºA)

Na categoría de Educación Primaria 4º a 6º temos a Alicia (6º)

NORABOA, SODOS UNS ARTISTAZOS!

Pero tamén temos que dar as grazas a tooooooodos e tooooooodas os que participaron neste concurso, que foi a gran maioría do alumnado do cole.

Estamos moi contentos de que vos animárades a participar!

FELIZ DÍA DO LIBRO

“DÍA MUNDIAL DA SÍNDROME DE DOWN”

Queridas familias:

O día 21 de marzo conmemórase o DÍA MUNDIAL DA SÍNDROME DE DOWN

No noso centro quixemos facer a nosa achega e, por iso, 4º de Primaria preparou un traballo partindo da historia de Pepita, a protagonista do conto “Pepita es especial” de Fabiola Arroyo e Irene G. Lenguas.

A continuación tedes o vídeo co marabilloso resultado deste traballo. Parabéns mestras, nenas e nenos!

Como acabades de escoitar, gustaríanos que o luns 22 cada nena e neno veña á escola con calcetíns desparellados, pequeno acto simbólico que se  fai dende hai uns anos para conmemorar este día.  No enlace da Federación Síndrome de Down Galicia, que tedes a continuación, podedes ler a explicación de como naceu esta iniciativa.

PROGRAMACIÓN FIN DE CURSO

Rematamos o curso cunha semana mooooiiii viaxeira, deixámosvos o programa para que non vos perdades nadiña de interese.

Making Friends by wendholin

FOMOS SELECCIONADOS PARA O VOLUNTARIADO DE LECTURA

Por todo o voso esforzo e implicación coa biblioteca  ao longo deste curso 2016-2017 ...fomos elixidos como un dos oito centros con MEGACOLABORADORES de biblioteca.

Máis información clicando na imaxe

UNHA VIAXE POR AUSTRALIA

Os rapaces e rapazas de Infantil de 5 anos levan todo o curso viaxando por Australia.

Mirade como nos contan os seus descubrimentos!!!

Clica na imaxe

VIAXAMOS A EXIPTO

Ola rapaces e rapazas!

Como sabedes este ano, dende BiblioPepiño, estamos levando a cabo a P.D.I." Viaxamos polo mundo"

Nestas datas e aproveitando a celebración do Entroido os alumnos de 6ºB,   fixeron un photocoll, que  puxeron na entrada do cole, ao lado do mural do Proxecto e invitáronvos a viaxar con eles a Exipto.

Aquí están as vosas fotos de recordo!

CONTOS DO MUNDO: VIAXAMOS A BRASIL

Ola rapaces:

Hoxe quérovos contar a onde me levaron o pasado martes os alumnos/as e profes do IES A Sangriña, enmarcado no noso proxecto de biblioteca, viaxamos a...Brasil!!!!

Si, si, a Brasil... ese país situado na outra beira do Atlántico, onde celebran un entroido espectacular e teñen unhas praias aluciantes.

Clica na imaxe e descubrirás a nosa actividade

CONTOS DO MUNDO: VIAXAMOS A CHINA

Hoxe,  no apartado Contos do Mundo, que se  ven desenvolvendo  desde BiblioPepiño en colaboración coa biblioteca do IES A Sangriña viaxamos a China, concretamente a Macao.

Queres ver como foi? Clica na imaxe

CONTOS DO MUNDO: VIAXAMOS A PORTUGAL

O pasado xoves comezamos osContos polo Mundo, actividade enmarcada na nosa PDI: Viaxamos polo mundo.

Nesta ocasión viaxamos a Portugal coa historia de: O MACACO DO RABO CORTADO. Interpretado polos alumnos de 1º de Bacherelato do IES A Sangriña.

Clica na imaxe

Saída do clube de lectura a Baiona

O pasado venres, 10 de xuño o Departamento de dinamización Lingüística do CEIP A Sangriña organizou unha saída a Baiona coa intención de premiar aos participantes do noso Club de Lectura. Alí fixemos unha andaina rodeando o Parador e gozando dunha visita as súas instalación nas que nos atenderon con moita amabilidade. Tamén tivemos tempo para merendar no parque contiguo,  probar a tirolina e pasar unha mañá diferente e divertida. Para o próximo curso  esperamos poder repetir e dende xa animámosvos a que vos apuntedes.