Actrividades

DEPORTE NA ESCOLA. CARREIRA EN BAIONA

O programa XOGADE no que está inscrito o Centro combina o programa deportivo e competitivo (escolar e federado) cun programa lúdico e participativo para os escolares dos centros educativos de toda Galicia.

No propio Centro dentro da materia de Educación Física, o programa leva achegado ó alumnado voleilvol e bádminton.

Despois de varias veces adiada polo mal tempo, hoxe por fin o alumnado de 3º a 6º de primaria asistiu a unha carreira celebrada no entorno da praia da Ladeira (Baiona) . Alí xuntáronse arredor de 600 nenos e nenas de varios Centro da contorna que correron separados por idade e sexo.

Aquí deixamos as imaxes. Noraboa a todos/as, en especial ós que trouxeron medallas e agradecemento ó profe Jorge de E.Física pola organización da actividade e ó resto das mestras acompañantes pola súa implicación e traballo.

TORNEO DE DATCHBALL

Dende a aula de EDUCACIÓN FÍSICA, o profe Noel, sempre disposto a innovar e acercarlle ó alumnado moitas actividades novas, organizou un TORNEO DE  DATCHBALL .

Traducido ó noso idioma como "balón prisioneiro",trátase dun deporte de colaboración e oposición disputado nunha cancha dividida. O obxectivo principal é eliminar  os xogadores  do equipo contrario lanzando pelotas e tocándolles con estas antes de que estes rivais consigan o mesmo obxectivo.É unha actividade física que axuda a fomentar o traballo en equipo .

O torneo comezou hoxe no recreo.

Aquí quedan algunhas imaxes que deixan ver a implicación e a boa acollida que tivo entre o noso alumnado.

GRACIÑAS PROFE!!!!

SEMENTAMOS PATACAS NA HORTA

A HORTA DA SANGRIÑA ESTÁ CHEA DE COUSAS: CEBOLAS, ALLOS, BRÓCOLI, BERZAS, AMORODOS  E AGORA... PATACAS!!!

CO NOSO PROPIO ABONO DO  COMPOSTEIRO PREPARAMOS A HORTA E CA AXUDA DOS NENAS E NENAS PRANTAMOS UNHA MOREA DE PATACAS QUE TROUXO O PROFE SERGIO DENDE ALLARIZ; A VER SE AO FINAL DE CURSO PODEMOS DEGUSTAR UNHA TORTILLA DE PATACAS CON PRODUCTOS DA NOSA HORTA.

NESTA ACTIVIDADE PARTICIPARON NENOS DE 3 ANOS, 4 ANOS, 1º PRIMARIA , 3º E 4º. PERO TODOS SEGUEN DÍA A DÍA O QUE ACONTECE MNA NOSA GRAN HORTA!! NON DEIXEDES DE MIRAR O VÍDEO!!

UNHA CLASE DE EDUCACIÓN FÍSICA MOI ESPECIAL!!

QUE NO NOSO PABILLÓN XOGUE UN EQUIPO DE PRIMEIRA DIVISIÓN É TODA UNHA HONRA PARA NÓS PERO MÁIS PARA OS NENOS E NENAS DE 4º DE PRIMARIA QUE CANDO ENTRARON NO PABILLÓN PARA A SÚA CLASE DOS VENRES ATOPARÓN UNHA NOVA PISTA VERDE, CON PANTALLAS POLOS LATERAIS, BRILLANTE E ESPECTACULAR!!

O PARTIDO DO MECALIA ATLÉTICO GUARDÉS CONTRA O ROCASA ÍASE RETRANSMITIR EN DIRECTO POR ISO ESTABAN OS TÉCNICOS DE TELEDEPORTE INSTALANDO A PISTA E GRAZAS AA ISO OS NENOS E AS NENAS DISFRUTARON DAQUEL CAMPO COMA SE FOSEN GRANDES ESTRELAS.

MIRADE QUE CARAS DE ILUSIÓN!!!

A SANGRIÑA PARTICIPA NA MARCHA VERDE!!

O PASADO 27 DE SETEMBRO HOUBO UNHA FOLGA MUNDIAL POLO CAMBIO CLIMÁTICO. NA GUARDA OS CENTROS QUE PARTICIPAN EN VOZ NATURA DECIDIRON QUE OS NENOS E AS NENAS DEBERÍAN APOIAR DITA FOLGA, POR ISO PREPARAMOS UNHA MARCHA VERDE DENDE CADA CENTRO CON PANCARTAS FEITAS POR ELES ATA CASTELO DE SANTA CRUZ.

RESOLUCIÓN PROVISIONAL FONDO DE LIBROS CURSO 2019/20

NO FICHEIRO ADXUNTO PODEREDES VER A RESOLUCIÓN PROVISIONAL PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR.

PICOMOTRICIDADE EN INFANTIL 3 ANOS

Estamos a piques de rematar o curso  e os rapaces e rapazas de tres anos queren amosarnos o ben que o pasaron facendo psicomotricidade. Mirádeos!!!