1º Ciclo

MATERIAL ESCOLAR 2º PRIMARIA

AQUÍ ESTÁ A LISTA DE MATERIAL ESCOLAR DE SEGUNDO DE PRIMARIA. UN SAÚDO

O nenos de 1º e 2º foron ó teatro

O venres, os alumnos de 1º e 2º desprazáronse a Vigo para ver a divertida montaxe de monicreques DE FÁBULA, dos vigueses ARTELLO.

Despois, unha sorpresa:

Os  dinosaurios anda polas rúas de Vigo!!!

Clicade na imaxe para ver que ben o pasaron

SAÍDA A APÍPOLIS

O PASADO 13 DE ABRIL OS NENOS E AS NENAS DE INFANTIL E 1º DE PRIMARIA, FIXEMOS UNHA SAÍDA A APÍPOLIS. AQUÍ ESTÁ UN VÍDEO QUE CASE TODAS AS FOTOS. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!

Primeiro exprés

Para os meus nenos

A nosa adaptación de Don Quixote

De Don Quixote  aprendemos unha morea de cousas e quixemos facer a nosa propia adaptació. Mirade que fermosa nos quedou! Pincha na imaxe

Que o conte Dulcinea

Durante este trimestre,os nen@s de 5 anos de Infantil e os nen@s de 2º de primaria, estivemos traballando no Proxecto colaborativo:" O Quixote coas TIC" Despois de investigar, ler, debuxar... aprendemos unha morea sobre este famoso personaxe.

.

Animación á lectura: Capitán Calzoncillos

Este trimestre estivemos lendo o libro: Capitán Calzoncillos. Coa súa lectura pasamos momentos moi divertidos, intigrantes e cheos de emoción.  Quedamos fascinados coas súas aventuras, ocurrencias....

O Rei Alfonso nomeounos cabaleiros andantes!

Grazas ao rei Alfonso fomos nomeados cabaleiros andante!  Foi unha experiencia xenial! Que ben o pasamos! Pincha nas imaxes

2º A

2º B

SEMANA DA POESÍA

Os alumnos de primeiro curso sorprendéronnos con estas tres xeniais poesías de Federico García Lorca. Aqui tendes o vídeo.

Unha noticia fantástica!

El Proyecto Colaborativo: El Quijote con las Tic, en el que particiapamos, ha sido galardonado con el premio Quijote del año.Pincha imaxe