1º Ciclo

CONCERTOS DIDÁCTICOS

Un ano máis asistimos aos concertos didácticos convidados polos profes e alumnos do conservatorio.

Amoránonos as súas especialidades

Encantounossss.

XORNADA DE CONVIVENCIA NO SAN XEROME

O luns 4 de febreiro, o alumnado de Infantil de 4 anos xunto cos compañeiros de 1º de primaria tiveron o privilexio de compartir cos alumnos de San Xerome unha xornada de convivencia.

Por grupos participamos en talleres de cociña, manualidades, na aula sensorial....

Os alumnos de San Xerome  estiveron moi activos desenvolvendo o rol  de mestres e mestras!

Como aprendemos con eles!

Foi unha experiencia marabillosa e que ben seguro non esqueceremos!!!

TÓMBOLA 2018

O EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA PARA POTENCIAR E FOMENTAR  O USO  DA NOSA LÍNGUA ORGANIZOU UNHA TÓMBOLA. AO LONGO DO CURSO OS NENOS GAÑABAN PUNTIÑOS POR FALAR E USAR O GALEGO E TAMÉN POLA LECTURA DE CONTOS, DENDE A BIBLIOPEPIÑO

TEMOS QUE AGRADECER A COLABORTACIÓN DO SUPERMERCADO CONSUM, AS FARMACIAS BARBI E LÓPEZ SOBRINO, ASÍ COMA A TODOS OS MESTRES E PERSOAL DO CENTRO QUE APORTARON AGASALLOS E XOGUETES.

AQUÍ VOS DEIXO A REPORTAXE DA XINCANA DE XOGOS TRADICIONAIS QUE FIXEMOS PARA CELEBRAR O DÍA DAS LETRAS GALEGAS, ASI COMA DA TÓMBOLA. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!

MATERIAL ESCOLAR 2º PRIMARIA

AQUÍ ESTÁ A LISTA DE MATERIAL ESCOLAR DE SEGUNDO DE PRIMARIA. UN SAÚDO

O nenos de 1º e 2º foron ó teatro

O venres, os alumnos de 1º e 2º desprazáronse a Vigo para ver a divertida montaxe de monicreques DE FÁBULA, dos vigueses ARTELLO.

Despois, unha sorpresa:

Os  dinosaurios anda polas rúas de Vigo!!!

Clicade na imaxe para ver que ben o pasaron

SAÍDA A APÍPOLIS

O PASADO 13 DE ABRIL OS NENOS E AS NENAS DE INFANTIL E 1º DE PRIMARIA, FIXEMOS UNHA SAÍDA A APÍPOLIS. AQUÍ ESTÁ UN VÍDEO QUE CASE TODAS AS FOTOS. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!

Primeiro exprés

Para os meus nenos

A nosa adaptación de Don Quixote

De Don Quixote  aprendemos unha morea de cousas e quixemos facer a nosa propia adaptació. Mirade que fermosa nos quedou! Pincha na imaxe