BENVIDAS/OS Á WEB DO CEIP A SANGRIÑA
PARA ENREDAR : BATALLA NAVAL
Este xogo traballa aspectos como a orientación espacial e a estratexia, dunha forma moi sinxela.O xogo consiste en fundir a flota do enemigo. Cada xogador ten dous taboleiros. Nun taboleiro o xogador ten a súa flota e noutro anota os disparos que fai ao enemigo. Gaña o xogador que descubra e funda a flota do enemigo.Vamos!
Imprime dúas copias da plantilla. Se non tes impresora, podes debuxala ti. Son 10 filas e 10 columnas: Logo colocas as letras e os números nas cabeceiras, e listo!
Recorta os barcos, que son as pezas negras, ou debuxaos ti, tendo en conta que teñan as medidas de 1,2,3,4 e 5 casiñas. Se queres podes pegarlle un anaco de cartón para que sexan máis fortes.
Podemos montar os taboleiros como na fotografía.
Xunta chinchetas, ou o que teñas a man para marcar os tiros que acertas ou que caen ao mar
Lembra:
-Os barcos non poden colocarse pegados uns aos outros.
- Cada xogador dispón dun turno de disparo.Por exemplo: B5, eso significa que o seu disparo corresponde a esa coordenada.
- Se a casilla está en blanco, o outro xogador dirá : “auga”. Se a casilla atópase nunha parte do barco, dirá: “ tocado”. Neste caso o xogador ten dereito a un novo disparo.
- Se o disparo toca un barco dunha sóa casilla, oo outro extremo dun barco tocado será : “fundido”, con dereito a novo disparo.