DÍA INTERNACIONAL DA MULLER.8M. A SANGRIÑA 2024

O 8 de marzo conmemorouse o Día Internacional da Muller, para lembrar a todas as mulleres que loitaron polos nosos dereitos humanos e laborais. Hoxe en día continuamos a vivir desigualdades e inxustizas en diversos ámbitos, así que convén reflexionar sobre isto co alumnado non só ese día, senón todos os días.

A actividade grupal consistiu nun mural colocado no recuncho de biblioteca do corredor da planta baixa onde o alumnado despois de traballalo nas aulas de xiferentes xeitos e reflexionar sobre o tema, foi colocando papeliños con palabras referidas a profesións, actitudes e formas de ser que podan ter as mulleres. Ó redor, nenas e nenos foron pegando imaxes, debuxos e fotos das súas mulleres importantes.

As mulleres podemos ser...

FERMOSA E MOI NECESARIA INICIATIVA!!!