MERENDAS SAUDABLES.RECREOS. RESIDUOS CERO. CURSO 2023-2024

Dende o contrato programa EduSaúde, seguimos  recordando ás familias que o benestar físico e emocional do alumnado é decisivo para a consecución dunha aprendizaxe efectiva.

Por iso, desde o Centro, un curso máis, queremos contribuír a este benestar físico e alimentario, polo que debemos impulsar tanto a actividade física como os hábitos alimentarios ligados a unha vida saudable para que poidan ser mantidos ó longo da vida.

Aquí deixamos unhas pequenas recomendacións de merendas saudables que podedes mandar ós vosos fillos e fillas durante todas as semanas para a merenda que fan nos recreos. Pedimos a vosa colaboración no mantemento do calendario establecido.

Tamén comentarvos, que o Centro participa por segundo ano consecutivo no programa «RECREOS RESIDUOS CERO» que consiste en motivar ó alumnado para que nos seus xantares ou merendas non haxa residuos, ou polo menos, o mínimo posible. Para iso deberán usar envases retornables como friambreiras para sólidos e cantimploras para a auga a fin de eliminar as botellas de plástico e os envases dun só uso como plásticos,papel de aluminio, etc

Animádesvos a seguilas?