HÁBITOS SAUDABLES: DEPORTE

A vindeira semana, organizado polo Centro, comezaremos unha toma de contacto con diferentes deportes presentes na nosa localidade, A Guarda. O alumnado, dende infantil a 6ª, recibirá unha "masterclass" impartida por diferentes profesionais do deporte guardés coa axuda impagable das mestras e mestres do Centro.

Esta práctica deportiva xunto co traballo feito nas aulas e nas casas sobre a alimentación saúdable con actividades xa propostas desde o Centro...

(https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipasangrinha/node/1155)

procura desenvolver nas nosas nenas e nenos uns hábitos para unha vida saúdable.

E como se vai organizar?

-Cada mes o alumnado de diferentes cursos recibirá unha ou dúas sesións, para que tomen contacto cos distintos deportes que concluirán cunha proba final que se realizará no mes de xuño no Centro.

-Os deportes a practicar serán: Padel,Remo, Balonmán, Judo, Natación, Baloncesto, Tenis, Petanca e Atletismo.