25 N CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Mañá 25 de Novembro celébrase o día contra a violencia de xénero, unha lacra que afecta gravemente á nosa sociedade. Dende o CONTRATO PROGRAMA Iguála-T propuxeron varias actividades, a primeira foi poñer á disposición do alumnado libros, enlaces e música para traballar o tema. A segunda foi pedir a colaboración das familias para encher a entrada de bolboretas violetas feitas coas súas fillas e fillos.E chegaron mooitaasss... de papel, papiroflexia, con brillantina, grandes, pequenas...todas fermosas e moi orixinais. Mil graciñas ás nosas familias pola súa implicación co alumnado!!!!

Pero...por que pedían bolboretas? Coma unha grande homenaxe ás IRMÁNS MIRABAL. Coñeceredes a súa dura historia neste enlace:

Aquí tedes ás protagonistas, as bolboretas...

É importante detectar as desigualdades e loitar conta elas. Estamos convencidas de que so educando en igualdade entre nenas e nenos estaremos contribuindo a eliminar esta lacra.