RECURSOS DIDÁCTICOS IGUALDADE

Puede ser una imagen de una o varias personas y personas de pie

PINCHA NAS IMAXES

Unidade didáctica "Á violencia de xénero dille non"

O CEIP de Ardán sumámonos ao 25 N, Día Internacional contra a Violencia de Xénero, REXEITANDO A VIOLENCIA DE XÉNERO E BERRANDO BEN ALTO : BASTA XA!! Cada día esforzámonos no colexio por coeducar ao noso alumnado na IGUALDADE E NO RESPECTO para conciencialos da importancia de rexeitar calquera acto violento. Ao longo desta semana fixemos actividades, adaptadas a súa idade, para sensibilizalos sobre esta realidade e lacra social . Entre elas: -A gravación do vídeo "La puerta violeta", estivemos todo o colexio preparándoo para que no día de hoxe o visualicemos no colexio. -A mascota Borli, avisou as nosas nenas e nenos da colocación na entrada do colexio do " Expositor 25N" no que se seleccionaron contos que tratan fundamentalmente o tema da igualdade, así que no día de hoxe faremos lecturas na Biblioteca Illa de Borli destes. -Tamén realizouse un mural na biblioteca cun "Fondo mariño moi violeta" e hoxe faremos un coas súas mans pintadas de violeta co lema: “NON a violencia no CEIP de Ardán". -Desde o Concello de Marín fixo entrega duns bolígrafos para todo o alumnado e dunha "caixa da igualdade , cunha selección de libros sobre igualdade e propostas de actividades para traballar nas aulas.

Enlace á páxina con recuros de interese sobre a igualdade:

Recursos didácticos | Mulleres en Galicia (xunta.gal)

« Maio 2024 »