PODCAST LETRAS GALEGAS 2024 LUISA VILLALTA

Este curso animámonos a presentarnos ao concursod e Podcasts Radio na Biblio. A clase de 5º de Primaria gravou un pequeno programa sobre Luisa Villalta, autora homenaxeada nas Letras Galegas.

OBRADOIDO DE MARCAPÁXINAS CON MÁQUINA DE COSER

Aceptamos o reto de Antolín de facer marcapáxinas coa axuda da máquina de coser. Recortamos o feltro e coa axuda das profes puxémonos diante da máquina para aprender como facelos. Despois rematamos de decoralos!

OBRADOIRO DE COCIÑA CON ANTOLÍN

E unha vez que lle axudamos a Antolín a crear o seu libro de receitas.....pois tocou poñerse mans á obra!

Fixemos tarta de queixo e tortiñas sen glute!

PREPARAMOS A MERENDA NA CLASE DE INFANTIL

Antolín propuxo que lle axudaran a crear o seu libro de recetas e o alumnado de Infantil non quedou atrás. O alumnado de 4º e 5º preparou a receita para preparar un pincho de froitas. Mentres na clase de 6º Infantil, como están traballando os alimentos na clase de inglés, estiveron facendo PANCAKES.

E despois de todo o traballo, chegou a hora de merendar!

BECAS E AXUDAS MEC PARA ALUMNADO CON NECESIDADES DE APOIO EDUCATIVO- CURSO 24-25

Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportespublicou o lvenres 19 de abril de 2024 no BOE o Extracto da Resolución de 12 de abril de 2024, da Secretaría de Estado de Educación, pola que se convocan axudas para alumnos con necesidad específica de apoio educativo para o curso académico 2024-2025, incluindo axudas directas para os alumnos con TDAH.

As principais novidades de este curso son:

• Subsidio de 400 euros para gastos de carácter xeral que se concederá de forma automática a todos os beneficiarios, independientemente das rendas das familias e dos resultados académicos dos estudiantes e sen necesidada de xustificación
  • No n é requisito imprescindible que o solicitante dispoña de certificado de discapacidade

O  prazo de solicitude as becas NEE (Necesidades Educativas Especiales) comeza o 30 de abril e remata o 13 de setembro de 2024, ambos inclusive.

Para máis información prema no enlace

PROXECTO AS ABELLAS E OBRADOIRO DE VELAS

Trala presentación do vídeo, fixemos un obradoiro de velas.

DÍA DA ARTE

O 15 de ABRIL é o día Mundial da Arte, e nas últimas semanas estivemos traballando en distintas obras: en infantil, crearon obras primaverais; en 1º e 2º, recrearon unha obra de Romero Britto; en 3º e 4º, crearon o seu propio cómic imitando a Roy Lichtenstein; en 5º fixáronse en Laurel Burch; e en 6º elexiron a Pilar Montaner.Todas elas xa están expostas nas paredes do cole!

EASTER EGG HUNT

O alumnado de Infantil, 1º, 2º e 3º de Educación Primaria tivo esta semana unha misión moi especial: buscar polo patio todos os ovos que aparecían na súa lista. Conseguiríano ou quedaría algún agochado polo patio?