NADAL 2017

UN MONSTRO NO NADAL

Chega  decembro, e a comunidade educativa do CEIP ANTONIO FERNÁNDEZ LÓPEZ, quere desexarvos a todos un feliz Nadal.

Este ano quixemos facervos partícipes dun conto creado con todo o agarimo, baseado nunha triste realidade que asolou Galiza en outubro de 2017, ese desastre provocado polo lume.

PARA VER MAIS PINCHA NOS ENLACES

DÍA INTERNACIONAL DA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

O noso centro quixo facer unha pequena aportación para conmemorar o día internacional da eliminación da violencia contra a muller cunha adaptación da canción "TODOS DISTINTOS, TODOS IGUAIS", na que cambiamos unha estrofa por outra que di:

"O 25 DE NOVEMBRO

É UN DÍA ESPECIAL,

EN TODAS AS MULLERES

DEBEMOS PENSAR"

A temática encadra perfectamente no tema de CONVIVENCIA, que estamos a traballar.

Para ver á canción pincha nas imaxes.

TODOS DISTINTOS, TODOS IGUAIS!!!

Nestes tempos que corren, que non paramos de ver  e escoitar noticias negativas como: acoso, violencia de xénero, odios cara relixións, culturas, intereses,…. desprezos polo aspecto físico, intelectual, ….faltas de respecto pola natureza, pola xente,… Dende o cole fixemos este traballo para concienciar ós rapaces e rapazas destes problemas tan presentes na nosa sociedade e camiñar cara a construción dunha sociedade máis inclusiva.

CANCIÓN AUDIOVISUAL EN GALEGO AUDIOVISUAL EN CASTELÁN
LETRA EN GALEGO  LETRA EN CASTELÁN  ACTIVIDADES
50X15 LIBRO LIM

SE QUEIMAS A GALIZA , QUEÍMANOS A NÓS!

TRABALLO ELABORADO NO CEIP ANTONIO FERNÁNDEZ LÓPEZ PARA CONCIENCIARNOS DO DANO QUE FAI O LUME Á NOSA COMUNIDADE.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2017-2018

PARA VER A LISTA DE LIBROS DE TEXTO FAI CLIC NO ENLACE.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2017-2018

CARLOS CASARES- LETRAS GALEGAS 2017

PARA CONMEMORAR AS LETRAS GALEGAS 2017 REALIZAMOS UNHA ACTIVIDADE AUDIOVISUAL ADICADA A CARLOS CASARES. TRÁTASE DUNHA ADAPTACIÓN DA SÚA OBRA "AS LARANXAS MAIS LARANXAS DE TODAS AS LARANXAS". TENTAMOS FACER UNHA CURTAMETRAXE TEATRAL QUE ESPERAMOS VOS GUSTE.

SE QUERES VER A CURTAMETRAXE FAI CLIC NA IMAXE

DÍA DO PAI

OS NENOS E NENAS DE EDUCACIÓN INFANTIL QUIXERON AGASALLAR AOS SEUS PAPÁS CUN MANDIL FEITO POR ELES, MIRADE QUE CHULOS! OS PAPÁS VAN ESTAR GUAPÍSIMOS CANDO FAGAN AS TAREFAS DO FOGAR.

SEMANA DA ÁRBORE E DA AUGA

SEMANA DA