TODOS DISTINTOS, TODOS IGUAIS!!!

Nestes tempos que corren, que non paramos de ver  e escoitar noticias negativas como: acoso, violencia de xénero, odios cara relixións, culturas, intereses,…. desprezos polo aspecto físico, intelectual, ….faltas de respecto pola natureza, pola xente,… Dende o cole fixemos este traballo para concienciar ós rapaces e rapazas destes problemas tan presentes na nosa sociedade e camiñar cara a construción dunha sociedade máis inclusiva.

CANCIÓN AUDIOVISUAL EN GALEGO AUDIOVISUAL EN CASTELÁN
LETRA EN GALEGO  LETRA EN CASTELÁN  ACTIVIDADES
50X15

SE QUEIMAS A GALIZA , QUEÍMANOS A NÓS!

TRABALLO ELABORADO NO CEIP ANTONIO FERNÁNDEZ LÓPEZ PARA CONCIENCIARNOS DO DANO QUE FAI O LUME Á NOSA COMUNIDADE.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2017-2018

PARA VER A LISTA DE LIBROS DE TEXTO FAI CLIC NO ENLACE.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2017-2018

CARLOS CASARES- LETRAS GALEGAS 2017

PARA CONMEMORAR AS LETRAS GALEGAS 2017 REALIZAMOS UNHA ACTIVIDADE AUDIOVISUAL ADICADA A CARLOS CASARES. TRÁTASE DUNHA ADAPTACIÓN DA SÚA OBRA "AS LARANXAS MAIS LARANXAS DE TODAS AS LARANXAS". TENTAMOS FACER UNHA CURTAMETRAXE TEATRAL QUE ESPERAMOS VOS GUSTE.

SE QUERES VER A CURTAMETRAXE FAI CLIC NA IMAXE

DÍA DO PAI

OS NENOS E NENAS DE EDUCACIÓN INFANTIL QUIXERON AGASALLAR AOS SEUS PAPÁS CUN MANDIL FEITO POR ELES, MIRADE QUE CHULOS! OS PAPÁS VAN ESTAR GUAPÍSIMOS CANDO FAGAN AS TAREFAS DO FOGAR.

SEMANA DA ÁRBORE E DA AUGA

SEMANA DA

ÁRBORE E

DA AUGA

EDUC.

INFANTIL

ENTROIDO 2017

UN ANO MAIS CELEBRAMOS O ENTROIDO NO COLEXIO DE OURAL, ESTE ANO QUIXEMOS RENDIR HOMENAXE AOS 60 ANOS DA TVE.

OS NEN@S DE EDUCACIÓN INFANTIL LEMBRARON AQJUELA CANCIÓN DE TORREBRUNO DE " TIGRES, LEONES, TODOS QUIEREN SER LOS CAMPEONES", E FIXERON AS SÚAS ACROBACIAS.

OS ALUUMNOS DE PRIMEIRO E SEGUNDO BAILARON AO RITMO DAS CANCIÓNS DOS PAIASOS DA TELE

TAMPOUCO PUIDO FALTAR NO NOSO COLE O FAMOSOS "UN, DOS, TRES", NON FALTOU DE NADA, NIN CONCURSANTES, NIN TACAÑÓNS, NIN SIQUERA A RUPERTA

OS NENOS E NENAS DE 5º E 6º FIXERON UN PERCORRIDO MUSICAL AO LONGO DESTES 60 ANOS DE TVE.

POLCA DA PAZ

DENDE O CEIP ANTONIO FERNÁNDEZ LÓPEZ, COMPUXEMOS UNHA CANCIÓN E UN BAILE-XOGO PARA CONMEMORAR O DÍA DA PAZ. ESTA ACTIVIDADE ESTÁ PENSADA PARA LEVARSE A CABO CO ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL E ED. PRIMARIA.

AQUÍ DEIXÁMOSVOS A LETRA DA CANCIÓN, A MÚSICA E UN VÍDEO DOS NENOS DO NOSO COLEXIO MOSTRANDO A NOSA PROPOSTA DE XOGO-BAILE PARA LEVALA A CABO.

CANCIÓN LETRA
XOGO-BAILE