DÍA DA PAZ 2019

OS ALUMNOS E ALUMNAS DO CEIP ANTONIO FERNÁNDEZ LÓPEZ CELEBRAMOS A PAZ E DA NON VIOLENCIA.

FESTIVAL DE NADAL 2018

UN ANO MAIS CELEBRAMOS O FESTIVAL DE NADAL NO CEIP ANTONIO FERNÁNDEZ LÓPEZ DE OURAL, FOI MOI DIVERTIDO.

OS NENOS E NENAS DE EDUCACIÓN INFANTIL QUERÍAN SABER CAL ERA A COR MAIS IMPORTANTE NO NADAL, REPRESENTARON: "A CORES DO NADAL"

OS NENOS E NENAS DE PRIMEIRO DE PRIMARIA QUIXERON DENUNCIAR O CONSUMISMO NO NADAL, COA SÚA OBRA: "NADA DE ESTO ES NAVIDAD".

OS NENOS E NENAS DE 2º E A SÚA "ASAMBLEA DE RATOS".

OS NENOS E NENAS DE 3º-4º, "COMO RONCA O AVÓ"

OS ALUMNOS E ALUMNAS DE 5º CURSO BAILARON UNHA FERMOSA PANXOLIÑA DE ROSANA: "EN NAVIDAD".

OS NENOS E NENAS DE SEXTO REPRESENTARON UNHA FERMOSA OBRA DE TEATRO: "A FOLGA"

NADAL 2018

O CEIP ANTONIO FERNÁNDEZ LÓPEZ DE OURAL, QUERE DESEXARVOS BO NADAL E PRÓSPERO ANINOVO.

PARA VER A FELICITACIÓN NADAL, PREME NA IMAXE.

DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O CEIP ANTONIO FERÁNDEZ LÓPEZ QUERE UNIRSE Á LOITA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

MAGOSTO 2018

UN ANO MAIS CELEBRAMOS O MAGOSTO NO CEIP ANTONIO FERNÁNDEZ LÓPEZ, CON CANCIÓNS, XOGOS, BAILES E COMO NON, ASANDO E COMENDO CASTAÑAS.

SAMAÍN HALLOWEEN 2018

UNHA VEZ MAIS O CEIP ANTONIO FERNÁNDEZ LÓPEZ REALIZOU UN OBRADOIRO DE CABAZAS, E TAMÉN CONTOU CO APOIO DAS FAMILIAS, QUE UN ANO MAIS NOS DEMOSTRARON A SÚA CREATIVIDADE.

TAMÉN TIVEMOS SESIÓNS DE CONTOS DE MEDO NA BIBLIOTECA, E MOITOS DISFRACES.

DÍA MUNDIAL DO CANCRO DE MAMA

UN ANO MAIS O CEIP ANTONIO FERÁNDEZ LÓPEZ, QUERE RENDIR HOMENAXE A TODAS AS PERSOAS QUE LOITAN DIARIAMENTE CONTRA O CANCRO DE MAMA.

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018-2019

PARA VER O LISTADO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018-2019, PREME NA ICONA.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018-2019