Actividades extraescolares

O monstro de cores

Bo día meus pequechiños!!!

Nos vos imaxinades canto voto en falta as vosas ocorrencias, as vosas risas, a vosa ilusión,... pero pronto pasará todo isto e dunha vez por todas voltaremos a normalidade.

Dado que fai moito tempo que non vos conto un conto, hoxe vou a poñer dous libros ben fermosos a vosa disposición. Un deles titúlase El monstruo de colores de Anna Llenas mediante o cal podemos traballar as emocións.

Actividades na rede para traballar a lectoescritura

Bo día familias!!

Considero que o feito de fomentar a lectura mediante o xogo pode resultar moi construtivo para o noso alumnado xa que a maiores de desfrutar están a aprender ao mesmo tempo.

Nos enlaces que vos indico a continuación poderedes atopar actividades de lectoescritura para traballar as letras que estamos a aprender.

-Recursos para 3 anos: ( Adquisición das vogais)

ROTEIRO LITERARIO

O alumnado do CEIP Antía Cal Vázquez está a preparar, en colaboración co Concello de Muras, un roteiro literario pola contorna do centro, a través do que nos achegarán ao autor homenaxeado este ano Antonio Fraguas, polo que temos o pracer de invitarvos a todos e todas aqueles que queirades asistir o día 16 de maio con saída do centro ás 12:00.

Actividades extraescolares ANPA

DÍA                  ACTIVIDADE A REALIZAR                        RESPONSABLES