Benvida sticky icon

Benvidos ao noso centro!

CONVOCATORIA ACTIVIDADES FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2019

No seguinte enlace podedes atopar as bases de convocatoria para actividades de formación en linguas estranxeiras 2019, dirixidas a alumnado de ESO e BACHARELATO.

Museo de Pontevedra

Os nen@s de 4 e 5 anos fumos o Museo de Pontevedra e participamos en diversos talleres que nos axudaron a entender un pouquiño máis algunhas das obras que alí están expostas!!

Foi unha actividade motivante e moi interesante.

CONVOCATORIA PROGRAMA DO SERVIZO DE RESPIRO FAMILIAR 2019.

Convocatoria programa de Respiro familiar, destinado ás familias de persoas con discapacidade intelectual e do desenvelvemento, para o 2019.

Máis información no seguinte enlace

Día da Paz

O pasado mércores 30 de xaneiro pese ó tempo puidemos celebrar o día da Paz, tivemos que suspender algunha actividade pero estamos moi orgullosos da grande colaboración da comunidade educativa da que formamos parte. Moita foi a comida recollida para os máis necesitados e non hai mellor maneira de celebrar a Paz que cunha boa obra. GRAZAS A TOD@S

RESERVA PRAZA. CURSO 2019-2020

Do 1 ao 15 de febreiro estará aberto o prazo para solicitar a reserva de praza nos centros escolares galegos.

Ver máis información nos documentos adxuntos e na páxina web da Consellería de Educación:

Consulta os eventos no calendario.

Podedes consultar no calendario, picando nas datas que teñen diferente cor, os eventos programados para ese día.

Seguros Viaxe de Fin de Curso a Tenerife

Deixamos anexos a esta entrada o seguro que contemplan todos os rapaces e rapazas na viaxe e que todos teñen así como a documentación do seguro opcional de cancelación de viaxe que tería un precio de 8 euros, o prezo se engadiría ó importe final do viaxe en caso de reservalo. o prazo para o seguro opcional remata mañá xoves ás 11h.

Yayoi Kusama

Los alumnos de 5° C estuvimos estudiando, en el primer trimestre, a Yayoi Kusama, una artista japonesa que ha trabajado tanto pintura como escultura, entre otros artes.
En sus obras exhibe la repetición de patrones y es una enamorada del color y los lunares