slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

Benvida

Benvidos ao CEIP A Lomba!

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.

Visita ó Museo de Pontevedra e Roteiro sobre Castelao

No día de onte os nenos e nenas de 6º A e B tiveron a oportunidade de ver parte das obras máis representativas da pintura e escultura contemporánea galega, todo elo no mellor lugar posible: O museo de Pontevedra. Ó rematar e tras unha rápida merenda seguimos os andares de Castelao pola que foi a súa amada vila.

Dúas actividades que recomendamos facer a todos os que estén a ler estas liñas

Día do Alzheimer

Moi importante: Venres 21 non hai comedor e saída ás 12:35 h.

Co motivo do  paso pola nosa vila da Volta Ciclista a Galicia o vindeiro venres 21 de setembro entre as 14.00 e as 14.30 horas, haberá un peche de tráfico. Segundo a Policía Local do Concello de Vilagarcía os horarios poden sufrir lixeiras variacións podendo retrasarse a apertura das rúas ó tráfico.

Visita do Ximnasio Olimpic

Hoxe na Lomba  tivemos a sorte de ver unha pequena exhibición de Zumba e Taekwondo por parte dos nosos amigos do Clube Olimpic de Vilagarcía. Graciñas pola visita!

COMEDOR ESCOLAR 2018-2019: LISTAXES DEFINITIVAS ADMITIDOS/NON ADMITIDOS E LISTAXE DE ESPERA

Publicados os listados definitivos de alumnado admitido, non admitido e en espera para o servizo de Comedor escolar correspondente ao curso 2018-2019.

COMEDOR ESCOLAR 2018-2019: LISTAXES PROVISIONAIS ALUMNADO ADMITIDO; NON ADMITIDO E DE ESPERA

Xa están publicadas as listaxes provisionais de alumnado admitido, non admitido e de espera do alumnado solicitante do Comedor escolar do curso 2018-2019.

O prazo de reclamacións abrangue dende o día 4 ata o 10 de setembro, na secretaría do CEIP A Lomba, en horario de 09:15 ata 13:00 horas. O día 10 só se recollerán reclamacións ata ás 12:00 horas.

CONVOCATORIA BOLSAS ALUMNADO NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIAIS. CURSO 2018-2019

Do 15 de agosto ao 27 de setembro de 2018 está aberto o prazo para a presentación das solicitudes de bolsas para alumnado con necesidades educativas especiais (NEAE), curso 2018-2019.

Máis información no enlace:

E nos arquivos adxuntos.

LISTADO DEFINITIVO AXUDAS E FONDO LIBROS TEXTO. CURSO 2018-2019

Publicados os listados definitivos das Axudas para adquisición de libros de texto e material e Fondo solidario de libros de texto. Curso 2018-2019.

Os vales de axudas e material entregaránse na secretaría do CEIP A Lomba, do 13 ao 20 de xullo en horario de 10:00 a 13:00 horas ou en setembro en horario de 09:15 a 13:00 horas.

Os libros de texto do Fondo solidario serán entregados ao alumnado cando comence o curso.

LISTADO LIBROS TEXTO 2018-2019

Relación de libros de texto para o curso 2018-2019.