PROGRAMACIÓNS ADAPTADAS 3º TRIMESTRE - EDUCACIÓN PRIMARIA

 

PROGRAMACIÓNS ADAPTADAS 3º TRIMESTRE

 

  1. PRIMEIRO DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

  2. SEGUNDO DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

  3. TERCEIRO DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

  4. CUARTO DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

  5. QUINTO DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

  6. SEXTO DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

 

NOTA: TODOS LOS ALUMNOS QUE SOLICITARON PRAZA NO CENTRO PARA O VINDEIRO CURSO ESTÁN ADMITIDOS. A PARTIR DO 1 DE XLLO, PROCEDERASE Á FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA PARA O CURSO 2020/2021.

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2020/2021

 

 

Mar, 19/05/2020 - 09:54

Orde do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B).

  • O prazo para presentar as solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación des-ta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 19 de xuño de 2020 incluído
     

TAREFAS ALUMNADO DURANTE ESTES DÍAS

Estimadas familias os profesores irán colgando actividades para o alumnado durante estes días sen clase:

 

                            ACTIVIDADES DE REPASO, REFUERZO Y CONSOLIDACIÓN (INGLÉS):

 

  1. Unit 4: actividades.
  2. Repaso tema 4.
  3. Repaso Tema 2 del Activity Book de 4º.
  4. Food: The hungry rat.
  5. Más repaso.
  6. Reforzo.
  7. Reforzo 2.

 

  1. Repaso tema 3.
  2. Continuación tema 3.
  3. Repaso Tema 2.
  4. Más repaso.
  5. Reforzo 5º.

 

  1. Repaso y refuerzo del tema 3.
  2. Repaso sobre adjetivos.
  3. Repaso tema 2.
  4. Otras fichas tema 2.
  5. Más repaso.
  6. Reforzo 6º.

 

Para trabajar sobre la semana Santa entrar en el siguiente enlace https://youtu.be/eG9Q3x9Eqpo. NEW.

  • Para trabajar aspectos dados en lo que llevamos de curso pueden entrar:
  1. https://alumno.snappet.org/login?1585398547791=
  2. https://elt.oup.com/student/oupeprimary/?cc=global&selLanguage=en
  3. https://www.macmillaneducation.es/teachers-corner/en-casa-con-macmillan/recursos-exclusivos-macmillan/#primaria  
  4. https://www.macmillaneducation.es/en/elt/primary/

 

                          CUENTOS CLÁSICOS EN INGLÉS 1:

  1. ALADDIN: https://elt.oup.com/elt/students/rainbowbridge/video/fairy_tales/level_4_5/aladdin.mp4?cc=global&selLanguage=en
  2. THREE BILLY-GOATS: https://elt.oup.com/elt/students/rainbowbridge/video/fairy_tales/level_1_3/billies.mp4?cc=global&selLanguage=en
  3. Goldilocks:https://elt.oup.com/elt/students/rainbowbridge/video/fairy_tales/level_1_3/goldilocks.mp4?cc=global&selLanguage=en 

  4. The town mouse and the country mouse:
    https://elt.oup.com/elt/students/rainbowbridge/video/fairy_tales/level_1_3/tmcm.mp4?cc=global&selLanguage=en
  5. Y en este enlace tenéis actividades de los cuatro cuentos: https://mega.nz/folder/F4UxEKjB#266ooFw0gYVBq0S5h2w1uQ

CLASIC TALES 2:

1.- “A New House for the Three Bears” by Jenny Chapman
https://www.youtube.com/watch?v=lRKiF2Duykc&list=PLBGKadKOvViw4QCj6gYthjclCpYjnQohQ&index=2&t=0s
2.- “Little Red Riding Hood” by Vanessa Reilly
https://www.youtube.com/watch?v=7l5Wx7fwsqI&list=PLBGKadKOvViw4QCj6gYthjclCpYjnQohQ&index=3&t=0s
3.- “The Shoemaker and the Elves” by Helen Lindsay
https://www.youtube.com/watch?v=ncyo6Ec3kMo&list=PLBGKadKOvViw4QCj6gYthjclCpYjnQohQ&index=4&t=0s
4.- “There’s a Giraffe” by Jen Dobson
https://www.youtube.com/watch?v=TG_fGOvmlsc&list=PLBGKadKOvViw4QCj6gYthjclCpYjnQohQ&index=5&t=0s


Enlace descarga actividades “Little Red Riding Hood” y “The Shoemaker and the Elves”:
https://mega.nz/folder/xwlwXaDI#YpD76RDq9uNslPVKmgM4rg

 

Story Time (clica para ver màs videos).

 

  • O profesor de 3º pasou actividades aos alumnos e comunicase por Abalarmovil coas familias dos seus alumnos.

 

 

  TEMA 7 : MATERIA E MATERIAIS (CIENCIAS NATURAIS):



Materiais segundo a súa orixe j:  https://www.youtube.com/watch?v=q0umSNE7CvQ

 Rocas e minerais: https://www.youtube.com/watch?v=G2tCtrwhOi0

 Extracción de minerais : https://www.youtube.com/watch?v=b0rEXwDu1pk

Material máis resistente creado pola natureza: teas de araña :  https://www.youtube.com/watch?v=hht8vJNntRw

Materias primas: https://www.youtube.com/watch?v=0dTFnJX_Vhk 

 

 

 Tema 8 :  As Forzas e a Enerxía

 

 

 

- A gravidade : https://www.youtube.com/watch?v=YmzFwG22uwg

- Fontes de enerxía : https://www.youtube.com/watch?v=NAPAMIpGB-s

- O uso da enerxía : https://www.youtube.com/watch?v=y0yaGEygqFA

-  A reflexión e a refracción da luz : https://www.youtube.com/watch?v=khCrgi80IPU

-  A descomposición da luz : https://www.youtube.com/watch?v=94L4-_Yfyys

 

TEMA 9 : As máquinas.
 
   -   Máquinas simples e compostas :

https://www.youtube.com/watch?v=Ak3M5tFro_I
 

  • Operadores mecánicos : As engrenaxes :

 https://www.youtube.com/watch?v=7f1sLvf27a8

 

TEMA 9 : A IDADE ANTIGA : A ÉPOCA ROMANA.



  • A conquista romana. A conquista de Hispania e a súa organización :

https://www.youtube.com/watch?v=ufEclRGXV6k
 
 
 

  • A forma de vida en Hispania  :  as cidades, o ocio,a sociedade, as vivendas .

 
https://www.youtube.com/watch?v=hKEn27iY-Ashttps
 
 

  • Os deuses romanos.

         https://www.youtube.com/watch?v=Mrwu_SAj4m4


 

 

 

 

 

  • Ciencias Sociais de 4º curso:

      Tema 6: A poboación e as actividades económicas.

 

  • TEMA 7 :  A Prehistoria.

 

 

 

 

 

                https://www.youtube.com/watch?v=8ua3cRylRsU
 

 

  •  Os gregos :

https://www.youtube.com/watch?v=AtxY5h4Osmc
 

 

  • A mitoloxía grega.

https://www.youtube.com/watch?v=u4eRxt57hW4&list=PLy3mbgkMsNWEIWmImQuhPuC7Ll8HgqLL8&index=2
 

 

  • Os fenicios

https://www.youtube.com/watch?v=6ijnCDSctcE
 
 

 

 

 

  • Actividades para 6º Lengua:
  1. Ampliación.
  2. Comprensión Lectora 1.
  3. Comprensión Lectora 2.
  4. Comprensión Lectora 3.
  5. Comprensión Lectora 4.
  6. Comprensión Lectora 5.
  7. Repaso.

 

  • Actividades 6º Lingua Galega:
  1. Ampliación.
  2. Comprensión lectora.
  3. Repaso.              
  •  Actividades de Matemáticas:
  1. Repaso matemáticas 1.  
  2. Repaso matemàticas 2. 
  3. Repaso matemáticas 3.
  • Canal de Youtube para 5º e 6º Ciencias Sociais e Ciencias Naturais:
  1. https://www.youtube.com/channel/UCg5HN2ZCxD68YHL0zXdaJ8A/
  • Programa ARCO, tarefas para 5º e 6º:
  1.  Tarefa.        
  • TAMBIÉN PUEDEN VER EL PROGRAMA EDUCATIVO QUE EMITE LA CADENA CLAN O TVE 2ª CADENA DE LUNES A VIERNES que se llama "APRENDEMOS EN CASA" para las familias que no dispongan de conexión a internet.

 

ACTIVIDADES PROGRAMA REFORZA-T:

  • 3º PRIMARIA:
  1. MATEMÁTICAS.
  2. COMPRENSIÓN.
  3. GRAMÁTICA.
  4. OCA - 3.
  5. Actividades.
  6. Lingua.
  7. Matemáticas.
  • 4º PRIMARIA:
  1. COMRENSIÓN LECTORA.
  2. MATEMÁTICAS.
  3. GRAMÁTICA.
  4. OCA - 2.
  5. Compresnsón lectora
  6. Matemáticas.
  • 5º PRIMARIA:
  1. MATEMÁTICAS.
  2. COMPRENSIÓN LECTORA.
  3. GRAMÁTICA.
  4. OCA- 1.
  5. Lingua Galega.
  6. Matemáticas.
  7. Matemáticas.
  8. Lingua.
  9. Comprensión lectora.
  • 6º PRIMARIA:
  1. COMPRENSIÓN LECTORA.
  2. MATEMÁTICAS.
  3. GRAMÁTICA.
  4. OCA
  5. Comprensión lectora.
  6. Lingua.
  7. Matemáticas.

 

 

  • ACTIVIDADES DE AUDICION E LINGUAXE (AL): en Youtube pueden ver los siguientes videos

 
  1. 33 Tarxetas editables.
  2. Para alumnos de 3º de AL.
  3. Confusións de letras ñ e ll.
  4. Adivinanzas.
  5. Construir oraciones para 1º.
  6. Tarjetas para expresión escrita.
  7. Tarjetas para mejorar la expresión oral 1.
  8. Tarjetas para mejorar la expresión oral 2.
  9. Formación de palabras a partir de sílabas.
  10. Se busca palabra.
  11. Juego de palabras para mejorar la comprensión lectora.

MAIS ACTIVIDADES DE AL PARA A 1ª QUINCENA DE MAIO (ALUMNADO DE CUARTO):

  1. Entrenamiento visual.
  2. Familia de palabras.
  3. Resolución de situaciones.
  4. Señala el verbo.
  5. Tarjetas de trabalenguas.
  6. Tarjetas estimulación del lenguaje
  7. Lectura comprensiva para 1º y 2º.
  • ACTIVIDADES PARA 2º CICLO:
  1. Frases hechas.
  2. Generar preguntas.
  3. Tarjetas trabalenguas.
  4. Tarjetas estimulación lenguaje.

TERCEIRO CICLO: Texto 1.

SEGUNDO CICLO: Entrenamiento visual.

PRIMEIRO CICLO: Minicuentos.

INFANTIL:

Algúns enlaces web para estimulación lingüística para alumnado de Educación Infantil no mes de xuño:

https://youtu.be/TR7HZ43lwl8
https://youtu.be/E2tdB3kvNZ8
https://youtu.be/aIrALBZu8mI

https://www.youtube.com/watch?v=ngOZaYCmPq0

https://www.youtube.com/watch?v=g_Is2wh1xIw

https://www.youtube.com/watch?v=t2bpJoLNIuo&list=PL0reczElDkkOgWGYtoWNVULSRo11a4uli

 

 

  • RELIXIÓN CATÓLICA:

NOVAS ACTIVIDADES DE RELIXIÓN 25-05-2020

INFANTIL

PARA VER CLICA

PARA VER CLICA

PARA VER CLICA

PARA VER CLICA

PARA VER CLICA

PARA VER CLICA

 

 

 

RELIXIÓN

6º CURSO

PARA VER CLICA

5º CURSO

PARA VER CLICA

4º CURSO

PARA VER CLICA

PARA VER CLICA

CORESMA

Explicacion de coresma para 1º, 2º e 3º:

https://www.youtube.com/watch?v=ocS9zNNA8Ac

canción  de coresma para 1º,2º e 3º

https://www.youtube.com/watch?v=PDwp-M7E5UI

Explicacion de Coresma para 4º,5º e 6º

https://www.youtube.com/watch?v=y-LdGwD1BwI

canción para 4º, 5º e 6º

https://www.youtube.com/watch?v=Fi_P0NOufJM

 Canción con coreografía para todos los cursos: 

https://www.youtube.com/watch?v=ndYRVAMQodc&feature=emb_rel_err

SEMANA SANTA

1 e, 2º:

https://www.youtube.com/watch?v=B-GlcC2-Gfo

3ºe 4º:

https://www.youtube.com/watch?v=tFlylIkKn2g

5º e 6º:

https://www.youtube.com/watch?v=xU43VuUD-II

 

PASCUA Canción https://www.youtube.com/watch?v=6NpgqkAp1CQ

 

JUEGOS https://www.es.catholic.net/op/juegoscatolicos

 

                                               NOVAS ACTIVIDADES DE RELIXIÓN
 

 

 

 

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2019/2020

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 1 de febreiro de 2019 inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

  • O prazo de solicitudes abranguerá do 1 ao 15 de febreiro, ambos incluídos.

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso.

Normativa de aplicación

  •  DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

  • ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

  • ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

 

 

 
 
 
NOVAS SOLICITUDES DE MATRÍCULA:  DO 1 AO 20 DE MARZO DE 2019.
 

INFORMACIÓN PÚBLICA SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2019/2020

CALENDARIO.PDF

CENTROS ADSCRITOS / DE ADSCRICIÓN

 

          O CEIP PLURILINGÜE A GÁNDARA está adscrito ao IES RÍO CABE.

 

CALENDARIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO ESCOLAR 2019/2020

Prazas vacantes para o curso 2019/2020

 

(NOTA: A escolarización extraordinaria dunha alumna en 5º Educación Infantil,  fai que as vacantes de 6º de E. Infantil pasan de 6 a 5).

1ª FASE: SOLICITUDE DE RESERVA  -  Clicade para descagar o ANEXO  I.

1.       Reserva de praza no centro de adscrición mediante a presentación do Anexo I no centro de orixe (exclusivo para o alumnado dos centros adscritos): 1-15 de febreiro, ambos os dous incluídos.

2.       Data do sorteo público de letra de prioridade dos apelidos a efectos de desempate: Clicade.

3.       Publicación de postos escolares vacantes: última semana de febreiro.

2ª FASE: SOLICITUDE DE ADMISIÓN (Clica para acceder ao ANEXO II - castelán). ANEXO II - galego.

4.       Presentación da solicitude de admisión (para alumnado procedente doutros centros ou alumnado dos anteditos centros adscritos que non solicitaran a reserva no prazo indicado): 1-20 de marzo.

5.       Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo (só no caso de houber maior número de solicitudes que de prazas ofertadas): 23 de marzo ao 9 de abril, ambos os dous incluídos.

6.       Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: antes do 25 de abril.

7.       Reclamacións ás listaxes provisionais: nos 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación.

8.       Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: antes do 15 de maio.

9.       Adxudicación subsidiaria de praza noutro centro ao alumnado non admitido (por parte da comisión de escolarización, tendo en conta os centros solicitados no Anexo II no 2º lugar e seguintes).

3ª FASE: MATRÍCULA

10.   Formalización da matrícula en E. Infantil e Primaria: 20 de xuño - 1 de xullo (por ser o 30 de xuño día inhábil). CLICA PARA DESCARGAR O ANEXO III.

11.   Formalización da matrícula en ESO e bacharelato: 25 de xuño-10 de xullo.

12.   Prazo extraordinario de formalización de matrícula en ESO e bacharelato: 1-10 de setembro.

1ª FASE: SOLICITUDES DE RESERVA NO CENTRO DE ADSCRICIÓN (1-15 de febreiro)

·         Os pais, nais e/ou titores legais que desexen solicitar a reserva de posto escolar no seu centro de adscrición, deberán presentar solicitude de reserva de posto escolar.

·         Esta solicitude poderán efectuala mediante un formulario normalizado, dun dos seguintes xeitos:

a)      Entregando no centro solicitado en primeiro lugar o Anexo I, que pode recoller gratuitamente no centro ou ben descargar dende a páxina web da Consellería:

http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/3anexos_formateados_ed550a_g.pdf

b)      A través da sede electrónica da Xunta de Galicia:

https://sede.xunta.gal

c)       A través da aplicación web “admisionalumnado”:

https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

·         A reserva adquirirá carácter vinculante polo que, se o/a alumno/a resultase admitido/a, deberá formalizar a matrícula en tempo e forma no centro de adscrición.

·         A presentación desta solicitude de reserva será incompatible coa presentación de solicitude de admisión noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro de adscrición antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

·         A presentación de solicitude de admisión noutro centro estando vinculado por reserva terá os efectos de perda da prioridade.

2ª FASE: SOLICITUDES DE ADMISIÓN EN CENTROS NON ADSCRITOS (1-20 de marzo)

1.       Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude de admisión no centro no que solicite praza en primeiro lugar. Na solicitude poderá indicar ata seis centros na orde de prioridade que desexe. A infracción desta norma (é dicir, a presentación de solicitudes en máis dun centro) determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2.       Alumnado que ten garantía de permanencia neste centro educativo, porque xa está cursando estudos nel durante o presente ano:

No caso de presentar solicitude de admisión (Anexo II) noutro centro distinto, deberá comunicalo, ao mesmo tempo, neste centro.

3.       Alumnado dos centros adscritos que ten reservada a súa praza neste centro educativo, por teren presentado o Anexo I en febreiro e terse aceptado a súa solicitude:

No caso de que desexe presentar solicitude de admisión (Anexo II) noutro centro distinto, deberá comunicar previamente e por escrito a este centro educativo a renuncia á súa reserva, antes do 1 de marzo.

4.       As solicitudes de admisión, dirixidas á dirección dos centros públicos e á titularidade dos centros privados presentaranse mediante un formulario normalizado. Este formulario estará dispoñible para as familias nos seguintes lugares:

a)      Entregando no centro solicitado en primeiro lugar o Anexo II, que pode recoller gratuitamente no centro ou ben descargar dende a páxina web da Consellería:

http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/3anexos_formateadois_ed550b_g.pdf

b)      A través da sede electrónica da Xunta de Galicia:

https://sede.xunta.gal

c)       A través da aplicación web “admisionalumnado”:

https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

 

NORMATIVA REGULADORA

DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG 26 de decembro de 2012)

Ligazón (galego):

https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2012/20121226/AnuncioG0164-171212-0001_gl.pdf

Enlace (castellano):

https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2012/20121226/AnuncioG0164-171212-0001_es.pdf

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG 15 de marzo de 2013)

Ligazón (galego):

http://www.edu.xunta.es/web/sites/web/files/protected/content_type/advertisement/2014/01/29/orde_do_12_de_marzo_de_2013_de_desenvolvemento_admision.pdf

Enlace (castellano):

http://www.edu.xunta.es/web/sites/web/files/protected/content_type/advertisement/2014/01/29/orden_de_12_de_marzo_de_2013_castelan.pdf

ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.(DOG 1 de febreiro de 2017)

Ligazón (galego):

http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/20170201_admision.pdf

Enlace (castellano):

https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2017/20170201/AnuncioG0164-260117-0001_es.pdf

 

ÁREA DE INFLUENCIA DO CENTRO E ÁREAS LIMÍTROFES

A área de influencia de todos os centros é única para todo o Concello.

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS OFERTADOS POLO CENTRO

(

TRANSPORTE ESCOLAR

Regulado na seguinte normativa:

-       Decreto 160/1988, do 9 de xuño, polo que se regula a prestación dos servicios de transporte escolar e de obreiros de competencia exclusiva da Xunta de Galicia. (DOG 27 de xuño de 1988)

-       Orde do 15 de decembro de 1989 reguladora do transporte de escolares e obreiros de competencia. exclusiva da Xunta de Galicia. (DOG 9 de xaneiro de 1990). Corrección de erros (DOG 1 de marzo de 1990)

-       Instrución anual da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria sobre a xestión do servizo de transporte escolar no curso escolar.

COMEDOR ESCOLAR

Regulado na seguinte normativa:

-       Decreto 132/2013, do 1 de agosto, polo que se regulan os comedores escolares dos centros docentes públicos non universitarios dependentes da consellería con competencias en materia de educación. (DOG 13 de agosto de 2013)

-       Orde do 21 de febreiro de 2007 pola que se regula a organización, funcionamento e xestión do servizo de comedor escolar nos centros docentes públicos non universitarios dependentes da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria. (DOG 5 de marzo de 2007)

-       Instrución anual da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar.

-       Instrución anual da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta no curso escolar.

 

 CRITERIO COMPLEMENTARIO DO CENTRO:

  • "Solicitar praza soamente en centros públicos".

Forma de acreditar o criterio complementario:

  • Co impreso de admisión de matrícula.
 
 
 Clicade para ver a oferta de vacantes para o vindeiro curso 2019/2020.(NOTA: A escolarización extraordinaria dunha alumna en 5º Educación Infantil,  fai que as vacantes de 6º de E. Infantil pasan de 6 a 5).
 
 
 
 
NOTA: Todas as solicitudes de Admisión presentadas foron admitidas, obtendo praza para o vindeiro curso 2019/2020.
 
 
 

Menú OUTUBRO 2019

 

 

MENUS COMEDOR

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Powered by Drupal - Design by artinet