Últimas Novas

Procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria.

Observacións

• Aos alumnos que contan con axudas de material escolar da Xunta as máscaras seranlles asignadas de xeito directo, polo que non precisan tramitar a solicitude.

• Unicamente terán que formalizar a solicitude os alumnos que reúnen os requisitos de renda aínda que non seu día non solicitaran as axudas de material escolar.

• Nos arquivos adxuntos tedes os anexos para cubrir.

Inicio do curso 2020-2021

Este ano o inicio do curso producirase en dúas datas distintas segundo o curso do que se trate:

- O día 10 de setembro incorporarase o alumnado de 4º e 5º de Educación Infantil e 1º, 2º e 3º de Educación Primaria.

- O día 11 de setembro incorporarase o alumnado de 6º de Educación Infantil e 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

Nos vindeiros días, e sempre antes do día 10, convocaremos ás familias por medio de abalarMóbil a unha reunión por videoconferencia (agás 4º de Educación Infantil) para unha información máis detallada de todas as novidades do presente curso.

Listado de libros e material escolar curso 2020-2021

0 Array
Array

No arquivo adxunto podedes consultar o listado de libros e materiais escolares do C.E.I.P. Plurilingüe A Fraga para o curso 2020-2021.

Solicitude de axudas de préstamo e adquisición de libros de texto e material escolar

No DOG  do 19/05/2020 publicouse  a orde do 12 de maio de 2020 pola que pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2020-2021.

O fondo solidario de libros de texto (sistema de préstamo) afecta ao alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria, xa que 5º e 6º utilizan os ordenadores de E-Dixgal.

As axudas para adquirir libros de texto van dirixidas ao alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria.

As axudas para adquirir material escolar pode solicitalas todo o alumnado de Educación Primaria.

Para ter dereito a recibir as axudas de libros é necesario ter unha renda per cápita igual ou inferior a 10.000 €. Para as axudas de material, a renda per cápita debe ser igual ou inferior a 6.000 €.

Ao igual que o ano pasado, basta con cubrir un só impreso para todas as solicitudes e todos os irmáns admitidos no centro.

O prazo de entrega de solicitudes vai do 20 de maio ao 19 de xuño inclusive.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado(anexo I) dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal. Tamén se poderán presentar de modo presencial no centro. Deberán vir acompañadas de fotocopias do libro de familia e de sentencia de divorcio (se é o caso).

Podedes descargar o impreso de solicitude tamén no arquivo adxunto.

Máis información pinchando neste enlace.

MODIFICACIÓN DAS PROGRAMACIÓNS

Publicamos as Programacións didácticas adaptadas a este período de clases non presenciais.

PODEDES CONSULTALAS PINCHANDO AQUÍ.

INFORMACIÓN SOBRE A SOLICITUDE DE ADMISIÓN

Desde mañá luns día 11 e ata o venres 15 de maio, ambos incluídos, estaremos no centro de 9 a 14 h. para reanudar o prazo de solicitude de admisión  para o vindeiro curso 2020/21. Aínda que o prazo oficial é ata o 18 de maio, para o noso centro ese luns está considerado día non lectivo.

Isto afecta a aquelas familias interesadas que non puideron presentala durante o período ordinario (do 1 ao 20 de marzo pasado), ao verse suspendido o prazo pola declaración do estado de alarma o 14 de marzo.

Cómpre lembrar que este período de admisión vai dirixido a todo o alumnado que entra por primeira vez no sistema educativo (maioritariamente en 4º curso de Educación Infantil), así como para aquel alumnado de Educación Infantil, de Educación Primaria que desexa cambiar de centro escolar, sempre que haxa prazas dispoñibles.

TODO VAI SAÍR BEN!!!

As persoas que traballamos no Centro de Educación Infantil e Primaria Plurilingüe A Fraga quermos adicarvos a todo o alumnado e familias un vídeo que elaboramos con todo o noso agarimo.

ACCESO AO VÍDEO PINCHANDO AQUÍ.

COMUNICACIÓN CO CENTRO NO PERÍODO DE SUSPENSIÓN DE CLASES.

Debido ás medidas adoptadas a causa do coronavirus, non se garante a presenza de persoal no centro. No caso de necesidade real de poñerse en contacto con nós, podedes chamar aos teléfonos 881938156 ou 881938158 de luns a venres, en horario de 09.00 a 14.00 horas.

TAREFAS E PROPOSTAS PARA O PERÍODO DE SUSPENSIÓN DE CLASES

Publicamos unha carpeta con recursos, tarefas e outras propostas para o alumnado durante o período de suspensión das clases a causa do Coronavirus. A carpeta está organizada por cursos e matarias, cada un deberá entrar na do seu nivel correspendente.

ACCESO Á CARPETA PINCHANDO AQUÍ