blogue deMaria

ACTIVIDADES 2020-21 DE ABRENTE

Novidades ANPA Medoñas

Xa está actualizado  o apartado de actividades, onde tamén atoparedes o impreso a cubrir se queredes ser socios/as.

Grazas.

Publicación da listaxe provisional de persoas beneficiarias de libros de texto

De conformidade co establecido no artigo 45.1.b) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, reguladora do procedemento administrativo común das administracións públicas, está publicada  a listaxe de persoas beneficiarias e de persoas excluidas dos libros de texto do fondolibros, no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar.

Así mesmo, as persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación Fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital da Fábrica Nacional da Moeda e Timbre.

As persoas interesadas poderán reclamar o luns 13 e o martes 14 de xullo.

Calendario 20-21

INFORMACIÓN SOBRE A SOLICITUDE DE ADMISIÓN

Desde mañá luns día 11 e ata o venres 15 de maio, ambos incluídos, estaremos no centro de 9 a 14 h. para reanudar o prazo de solicitude de admisión  para o vindeiro curso 2020/21. Aínda que o prazo oficial é ata o 18 de maio, para o noso centro ese luns está considerado día non lectivo.

Isto afecta a aquelas familias interesadas que non puideron presentala durante o período ordinario (do 1 ao 20 de marzo pasado), ao verse suspendido o prazo pola declaración do estado de alarma o 14 de marzo.

Cómpre lembrar que este período de admisión vai dirixido a todo o alumnado que entra por primeira vez no sistema educativo (maioritariamente en 4º curso de Educación Infantil), así como para aquel alumnado de Educación Infantil, de Educación Primaria que desexa cambiar de centro escolar, sempre que haxa prazas dispoñibles.

Información coronavirus

No seguinte documento tedes a información relativa á suspensión de actividades lectivas durante os vindeiros 14 días, a partir do luns.

ACTIVIDADES 2020-21

Plans