Material do alumnado, Libros de texto, Outro material

Axudas para libros de texto e material escolar.

22 Maio 2018
Europe/Madrid

Ata o día 22 de xuño (incluído) está aberto o prazo de solicitude das axudas de libros de texto e de material escolar para o curso escolar 2018-2019, segundo se recolle na Orde do 9 de maio de 2018 (DOG do 21 de maio) que regula as distintas modalidades de gratuidade solidaria de libros de texto para o vindeiro curso 2018-2019: a participación no fondo solidario, as axudas para adquirir libros de texto e as axudas para adquirir material escolar.

Todas as familias de 3º, 4º, 5º e 6º de E.P. poderán solicitar acollerse ao fondo solidario de libros de texto (banco de libros).  As familias de 1º e 2º de E.P., que non superen os 9000€ de renda per cápita no ano 2016, poderán solicitar as axudas para a adquisión de libros de texto (vale).

Todas as familias do alumnado de Primaria que non superen os 5400€ de renda per cápita no ano 2016 poderán solicitar as axudas para a adquisición de material escolar (vale).

As solicitudes poderán presentarse vía electrónica a través da aplicación Fondolibros . Presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no mesmo centro.

Nota: Para poder acollerse ás axudas será necesario ter devoltos ao centro os libros prestados no curso 2017-2018. (Agás 1º e 2º).

Listado de libros e materiais curso 2017-2018

0 Array

Listado de libros e materiais curso 2017-2018

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS FONDOLIBROS

0 Array

Listaxes definitivas de amitidos e excluidos de FondoLibros de 3º a 6º EP.

Os libros serán entregados directamente aos nenos o primeiro día de clase.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS FONDOLIBROS

10 Xul 2017 11:10
Europe/Madrid

Listaxes provisionais de amitidos e excluidos de FondoLibros de 3º a 6º EP.

Ábrese un prazo de 2 días para reclamar ou corrixir deficiencias.

(O xoves 13 publicaranse as listaxes definitivas)