Material do alumnado, Libros de texto, Outro material

Axudas para libros de texto e material escolar 2019-20.

Ata o día 21 de xuño (incluído) está aberto o prazo de solicitude das axudas de libros de texto e de material escolar para o curso escolar 2019-20, segundo se recolle na Orde do 3 de maio de 2019 (DOG do 20 de maio) que regula as distintas modalidades de gratuidade solidaria de libros de texto para o vindeiro curso 2019-20: a participación no fondo solidario, as axudas para adquirir libros de texto e as axudas para adquirir material escolar.

Todas as familias de 3º, 4º de E.P. poderán solicitar acollerse ao fondo solidario de libros de texto (banco de libros) regulado na Orde do 3 de maio.

O alumnado E-Dixgal (5º e 6º EP) está exento da participación no fondo solidario de libros. Non obstante, ten dereito á axuda para adquirir material escolar, así como as establecidas nas disposicións adicionais primeira e segunda, se reune os requisitos establecidos na devandita orde.

As familias de 1º e 2º de E.P., que non superen os 9.000 € de renda per cápita no ano 2017, poderán solicitar as axudas para a adquisión de libros de texto (vale), así coma as do alumnado de E. Especial e as do alumnado regulado nas disposicións adicionais primeira e segunda da citada Orde.

Todas as familias do alumnado de E. Primaria que non superen os 5.400 € de renda per cápita no ano 2017 poderán solicitar as axudas para a adquisición de material escolar (vale). O alumnado en situación de acollemento, de E. Especial ou con discapacidade igual ou superior ao 65% será beneficiario desta axuda con independencia da renda.

As solicitudes poderán presentarse vía electrónica a través da aplicación FONDOLIBROS empregando calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica. Presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no mesmo centro.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: do 21 de maio ao 21 de xuño (ámbolos dous inclusive)

MOI IMPORTANTE: tanto para solicitar as axudas como para acollerse ao fondo solidario é obrigatorio devolver no centro os libros correspondentes ao Fondo Solidario utilizados no presente curso antes do 21 de xuño do 2019

Para máis información preguntar na secretaría do centro

LISTAXES DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS FONDOLIBROS

Listaxes de amitidos e excluidos de FondoLibros de 3º a 6º EP.

Ábrese un prazo de 2 días para reclamar ou corrixir deficiencias.

RECOLLIDA DE VALES DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR:

• Mércores 4, xoves 5 e venres 6 de xullo, de 10 a 13 horas.

Listado de libros e material escolar curso 2018-19

PRAZOS GRATUIDADE SOLIDARIA LIBROS DE TEXTO 4º e 6º EP

PRAZOS GRATUIDADE SOLIDARIA LIBROS DE TEXTO 3º a 6º EP

- Presentación de solicitudes: 22 de xuño (último día).

- Publicación de listaxes provisionais de adxudicación de libros: martes 3 de xullo.

- Reclamacións sobre as listaxes provisionais:  mércores 4 e xoves 5 de xullo.

- Publicación das listaxes definitivas: Venres 6 de xullo.

- Entrega de libros: primeira semana lectiva de setembro.

PRAZO ENTREGA DE VALES 1º e 2º EP e MATERIAL ESCOLAR

- 4,  5 e 6 de xullo de 2018.

Axudas para libros de texto e material escolar.

Ata o día 22 de xuño (incluído) está aberto o prazo de solicitude das axudas de libros de texto e de material escolar para o curso escolar 2018-2019, segundo se recolle na Orde do 9 de maio de 2018 (DOG do 21 de maio) que regula as distintas modalidades de gratuidade solidaria de libros de texto para o vindeiro curso 2018-2019: a participación no fondo solidario, as axudas para adquirir libros de texto e as axudas para adquirir material escolar.

Todas as familias de 3º, 4º, 5º e 6º de E.P. poderán solicitar acollerse ao fondo solidario de libros de texto (banco de libros).  As familias de 1º e 2º de E.P., que non superen os 9000€ de renda per cápita no ano 2016, poderán solicitar as axudas para a adquisión de libros de texto (vale).

Todas as familias do alumnado de Primaria que non superen os 5400€ de renda per cápita no ano 2016 poderán solicitar as axudas para a adquisición de material escolar (vale).

As solicitudes poderán presentarse vía electrónica a través da aplicación Fondolibros . Presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no mesmo centro.

Nota: Para poder acollerse ás axudas será necesario ter devoltos ao centro os libros prestados no curso 2017-2018. (Agás 1º e 2º).

Listado de libros e materiais curso 2017-2018

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS FONDOLIBROS

Listaxes definitivas de amitidos e excluidos de FondoLibros de 3º a 6º EP.

Os libros serán entregados directamente aos nenos o primeiro día de clase.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS FONDOLIBROS

Listaxes provisionais de amitidos e excluidos de FondoLibros de 3º a 6º EP.

Ábrese un prazo de 2 días para reclamar ou corrixir deficiencias.

(O xoves 13 publicaranse as listaxes definitivas)