Axudas para libros de texto e material escolar.

22 Maio 2018
Europe/Madrid

Ata o día 22 de xuño (incluído) está aberto o prazo de solicitude das axudas de libros de texto e de material escolar para o curso escolar 2018-2019, segundo se recolle na Orde do 9 de maio de 2018 (DOG do 21 de maio) que regula as distintas modalidades de gratuidade solidaria de libros de texto para o vindeiro curso 2018-2019: a participación no fondo solidario, as axudas para adquirir libros de texto e as axudas para adquirir material escolar.

Todas as familias de 3º, 4º, 5º e 6º de E.P. poderán solicitar acollerse ao fondo solidario de libros de texto (banco de libros).  As familias de 1º e 2º de E.P., que non superen os 9000€ de renda per cápita no ano 2016, poderán solicitar as axudas para a adquisión de libros de texto (vale).

Todas as familias do alumnado de Primaria que non superen os 5400€ de renda per cápita no ano 2016 poderán solicitar as axudas para a adquisición de material escolar (vale).

As solicitudes poderán presentarse vía electrónica a través da aplicación Fondolibros . Presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no mesmo centro.

Nota: Para poder acollerse ás axudas será necesario ter devoltos ao centro os libros prestados no curso 2017-2018. (Agás 1º e 2º).

Admisión de alumnado curso 2018-19

18 Abr 2018
Europe/Madrid

Segundo a normativa reguladora do proceso de admisión para o curso 2018-2019, entre o 18 e o 25 de abril publícanse as listaxes provisionais.

As listaxes definitivas serán publicadas entre o 3 e o 11 de maio e, finalmente, a formalización da matrícula entre o 20 de xuño e o 2 de xullo.

Documentos interesantes:

ORDE do 12 de marzo de 2013

ORDE do 25 de xaneiro de 2017

Impreso de solicitude de admisión

Folla de instrucións do procedemento de admisión e matrícula

Prazas vacantes

Instrucións Xefatura Territorial

Instrucións Dirección Xeral Centros

Ed. Infantil no Progreso de Lugo

Array

Iste mércores, 8 de novembro, El Progreso de Lugo publicou unha foto dos nenos de Educación Infantil no suplemento Pícaros, adicado ao mundo da Educación.

Se queredes botarlle unha ollada á fotografía, colgámola á continuación:

Noraboa nenos e nenas!!!

ACTIVIDADE CARDIOSAUDABLE, SUMÁMONOS AO DÍA MUNDIAL DO CORAZÓN.

Estimadas familias:

como sabedes, neste curso 2017-18 continuamos coa nosa teima de promover unha vida saudable.

Ademais do PLAN PROXECTA,
(ata agora froita, neste curso leite tamén),
que xa leva en funcionamento uns cursos, este ano introducimos
unha ACTIVIDADE CARDIOSAUDABLE

Diariamente, no noso colexio realizamos unha actividade de 10 minutos con este fin.

Por todo isto, sumámonos á celebración do

Día Mundial do Corazón o venres 29 de setembro.

Para ver máis recursos didácticos, visitade o noso BLOG!!

COMEZA O CURSO!!

Array

O vindeiro luns comeza o curso 2017-18!!

Lembrarvos que o horario deste primeiro día será de 11,00 a 12,30 h.

Aproveitaremos, ademais de presentarnos de novo, profesorado, alumnado e familias, para actualizar datos como cambios de teléfonos, direccións, situacións de interese, entregar a guía de inicio de curso, solicitudes de saídas, normas, etc...

Saúdos de todo o claustro!!

Listado de libros e materiais curso 2017-2018

Listado de libros e materiais curso 2017-2018

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS FONDOLIBROS

Array

Listaxes definitivas de amitidos e excluidos de FondoLibros de 3º a 6º EP.

Os libros serán entregados directamente aos nenos o primeiro día de clase.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS FONDOLIBROS

10 Xul 2017 11:10
Europe/Madrid

Listaxes provisionais de amitidos e excluidos de FondoLibros de 3º a 6º EP.

Ábrese un prazo de 2 días para reclamar ou corrixir deficiencias.

(O xoves 13 publicaranse as listaxes definitivas)

Admisión de alumnado curso 2017-18

11 Feb 2017
Europe/Madrid

O prazo para a presentación de solicitudes de admisión en Educación Infantil e Educación Primaria para o curso 2017-18 será do 1 ao 20 de marzo de 2017. Nos enlaces que veñen a continuación podedes atopar a información relativa ao proceso, así como os impresos de solicitude. (Na secretaría do centro tamén se vos facilitarán os impresos e se vos dará a infomación que requirades)

Documentos interesantes:

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento de admisión.

Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.

Impresos de solicitude de admisión e formalización de matrícula.

Lista provisional de admitidos para o curso 2017-2018.

Folla de instrucións do procedemento de admisión e matrícula.

Intrucións Dirección Xeral de Centros e Recursos humanos.

Instrucións da Xefatura Territorial.

URXENTE: ALGUNHAS REFLEXIÓNS DO PROFESORADO SOBRE A INTEGRACIÓN DO MONTE CAXADO

Array

Achegamos estas reflexións, despois dunha reunión dos profesores/as dos Centros de As Pontes e á vista das instrucións que se están a dar pola Inspección para o traslado de profesorado e alumnado entre os centros CPI Monte Caxado, CEIP A Magdalena e IES Moncho Valcarce.