BIBLIOTECA DO CENTRO

A biblioteca do colexio (BIBLIOTECA DO CHECHO) atópase funcionando “a toda máquina”. Temos moitas actividades (certames, celebracións…) e a oferta educativa e de ocio amplíase día a día.  Hai materiais  de todas as áreas e para todas as idades, ademais de producións propias do colexio  e libros ” marabillosos”.

O alumnado atopa neste espazo un lugar de disfrute todos os recreos, lendo, facendo consultas, informándose, usando o material informático…

Pero non só os alumnos e alumnas poden beneficiarse da nosa biblioteca, senón que tamén os  pais, nais, titores e titoras poderán consultar a biblioteca do Centro os martes e mércores pola tarde (de 16:30 a 18:30). Tamén está á súa  disposición  libros de adultos situados na  estantería que se atopa no vestíbulo do colexio, da cal poderán levar material en préstamo.

Se queredes máis información e estar ao día de todas as actividades da biblioteca, podedes consultar o blog da biblioteca: dinamizacioncarballeira.blogspot.com. Asemade se tedes alguna suxerencia facédenola chegar ao enderezo:  bibliotecadochecho@hotmail.com

« Xuño 2024 »
17181920212223