EXCURSIÓN A CÍES

Esta semana o alumnado de 2ºE e 2ºF e FPB de xardinería e reprografia que participaran no concurso II Concurso de Postais Naviera Nabia foron de excursión ás Illas Cíes a disfrutar do premio gañado por un dos alumnos de 2º ciclo, Dimo Mitkov. Noraboa ao gañador e a todos por participar! Qué ben o pasaron!

EXCURSIÓN A VITRASA

A semana pasada os alumnos/as de 2º ciclo visitaron as instalación da empresa Vitrasa. Montamos en diferentes tipos de autobuses e ata pasaron polo túnel de lavado!.

ARTE

Os corredores do noso cole estanse enchendo de arte por todos lados. No corredor verde, da man do alumnado de segundo ciclo, atopamos estes pedazo de cadros que non teñen nada que envexar aos orixinais:

Tamén queremos destacar o traballo con cómics que fixeron os nosos alumnos e alumnas de FPB, que podedes ver neste enlace do blogue da nosa Biblioteca:

VISITA AO ESTADIO DE BALAÍDOS

O alumnado de Tránsito á Vida Adulta visitamos a pasada semana o Estadio de Balaídos. Leváronnos á sala de trofeos, á sala das roldas de prensa, aos vestiarios, ao campo de fútbol... Estivemos encantados de poder pisar o céspede dos nosos futbolistas. Mirade que mensaxes de alento tiñan polos corredores do interior do estadio, isto axuda a conseguir éxitos:

TEATRO

O 4 de maio a Compañía de Teatro do Saladino estreou no Concello a súa obra de teatro "A casa da mosca chosca".

Nesta primeira montaxe podedes ver o conto no que se baseou a obra, un traballo en LSE e pictos no que participou noso alumno Pedro, e unhas fotiños dos ensaios.

E aquí vai un resumo das mellores esceas, no estreo, cos nosos artistas:

LETRAS GALEGAS

Co gallo das Letras galegas, os días Luns 15, martes 16, xoves 18 e venres 19 de maio de 2016 teremos un ciclo de música galega.

Durante o recreo, o alumnado que voluntariamente quera, poderá ir a biblioteca onde estarán organizadas as seguintes actividades:

Senda do río Eifonso

O pasado mes de abril os alumnos/as de 2º ciclo e TVA fixemos a ruta do río Eifonso, seguimos os sinais e pasámolo moi ben!

XOGANDO AOS BIRLOS

O pasado 3 de abril o alumnado de TVA fomos, como xa temos feito outros cursos, ao centro á Boleira do Areal para botar unha partida aos birlos. Velaquí algunhas fotos:

COÑECENDO A JOAN MIRÓ

Como xa sabedes o tema central de este ano no centro é a arte. Os alumnos/as do segundo ciclo fixeron un fantástico traballo sobre a vida e obra de Joán Miró. ¡Sodes uns artistas!