CONCURSO BOOM!!!!!!!

SAÍDA AS ILLAS CÍES

No mes de decembro, a postal de José Antonio Alonso, alumno de TVA, foi a gañadora do concurso "Llega la Navidad a Mar de Ons". O seu debuxo ilustrou a portada das redes sociais da Naviera Mar de Ons para felicitar o Nadal. O premio foi unha viaxe en barco as Illas Cíes!!!!!!!

cies

SAÍDA A ILLA DE SAN SIMÓN

O pasado mes de decembro o noso compañeiro Cristian Rodríguez gañou o concurso Piratas de Nabia... o premio foi unha viaxe a Illa de San Simón para él e os seus compañeir@s!!!!
san simon2

VISITA RADIO VIGO 2º CICLO

VISITA A COMISARÍA DO ALUMNADO DE TVA

HOXE COCIÑAMOS NÓS

Coa finalidade de fomentar as habilidades da vida diaria e os bos hábitos, un grupo de rapaces e rapazas de tránsito cociñaron o seu propio xantar...HOXE COCIÑAMOS NÓS!!!!!!
cocina 2

SAÍDA A BOLERA DOS RAPACES E RAPAZAS DE TVA

PISCINA

Estamos xa no mes de maio e a actividade de piscina está a punto de rematar para os rapaces e rapazas...aquí vai un vídeo onde veremos o moito que traballan e o ben co pasan!
piscina

CAMPIONATO GALEGO DE NATACIÓN

Os nosos compañeir@s Lorena Pérez de TVA e Cristian Campos do FPB de Reprografía quedaron campións galegos de natación, evento organizado pola FGDA.

NATACION