ANDAINA 2018

VISITA ZOO VIGO

APRENDEMOS A VESTIRNOS SÓS

Os nenos e nenas do 1º Ciclo aprendemos a ser autónomos no aseo e a vestirnos e espirnos. Temos os pictos e as axendas que as mestras e cuidas nos ensinan a usar para que cada vez o fagamos mellor.

Se queredes ver cómo o facemos pinchade no documento adxunto.

EQUIPO SAAC

Baloncesto no Porriño

Os equipos de baloncesto do cole participan na Liga Galega de Baloncesto FGDA 2018.

O pasado mércores día 7, os seus compañeiros e compañeiras de TVA foron ata O Porriño para animalos nesta xornada da competición.

ENTROIDO 2018

Concurso Piratas de Nabia

O debuxo Cristian Rodríguez, alumno de TVA, tamén foi premiado nun concurso de postais de Nadal.

Piratas de Nabia agasallouno cunha viaxe para el e tódolos seus compañeiros de ciclo ao Parque Nacional das Illas Atlánticas (Illas Cies ou Illa de Ons) ou á Illa de San Simón. É difícil elixir pero de seguro co pasaremos ben!!

Parabéns artista!!

Concurso "Llega la Navidad a Mar de Ons"

A postal de José Antonio Alonso, alumno de TVA, foi a gañadora do concurso "Llega la Navidad a Mar de Ons".

O seu debuxo ilustrou a portada das redes sociais da Naviera Mar de Ons para felicitar o Nadal.

Ademais, moi pronto todos os alumnos de TVA disfrutaremos da excursión as Illas Cies coa que José Antonio foi premiado.

Parabéns artista!!

DÍA DA PAZ

SAÍDA BOLERA 2º CICLO

SAÍDA O CALVARIO