Arranca un novo curso no Saladino!!

Chegou setembro e con el un novo curso académico.

Os comezos de curso sempre son especiais; chegan novos profes, novos compañeiros, temos mil historias que contar...

Pero este curso é un pouco máis especial cos demáis. Este curso o cole está de aniversario, CUMPLIMOS 50 ANOS

O Día da Arbore en TVA

Como cada ano celebramos o Día da Árbore; un día de convivencia con outros centros da contorna.

O alumnado de TVA traballou un montón pero... non todo ía ser traballar. Tamén tivemos tempo para merendar todos xuntos e para divertirnos xogando cos rapaces e rapazas dos outros coles.

Coñecendo o Beat Box e o Urban Dance

O alumnado de TVA asistiu a un taller de Beat Box e Urban Dance.

Aínda que o principio non tiñamos moi claro de que se trataba... encantounos poder disfrutar desta actividade.

Moitas grazas Chechu!!

Coñecendo a Julio Verne

O alumnado de TVA visitou a Biblioteca Xosé Neira Vilas. Alí aprenderon un montón de cousas sobre Julio Verne e recolléronas en dous murais que agora temos expostos no cole.

Celebramos Os Maios

Un ano máis celebramos Os Maios.

Cada ciclo fixo o seu Maio e despois, todos xuntos, bailamos aredor deles para celebrar a chagada da primavera.

Obradoiro de cociña de segundo ciclo

Este curso en segundo ciclo levamos a cabo co alumnado un obradoior de cociña: aprendimos normas de hixiene, elaboación de recietas e manexo de menaxe e ferramentas de cociña. Aqui vos deixamos unha proba gráfica.

Imos de Andaina!!

Alumnos e alumnas de 1º ciclo, 2º ciclo e Tránsito á Vida Adulta participaron na Andaina da Comunidade de Montes.

A medio camiño fixeron unha paradiña para recuperar folgos.

Foi unha mañá de cine!!

ENTROIDO EN TVA

Este curso os alumnos e alumnas de TVA convertéronse en Chaplin. Pasámolo moi ben.

Unha de bolos!!

O pasado mes o alumnado de TVA foi xogar aos bolos. Moitos e moitas parecían auténticos profesionais facendo un pleno tras outro!!

ROCK DE CINE NO SALADINO

Queremos ensinarvos o grupo rockeiro que nos viu visitar ó Saladino. Foron espectaculares, de cine.

Uns rockeiros en estado puro, coa súa música, os seus instrumentos, os seus bailes, os seus pelos...

Despois, coma poderedes ver, unímonos algúns ó escenario. Pasámolo de cine!!!!