Visita do Paxe Real

O Nadal xa está aquí e os alumnos/as de TVA teñen moito que pedirlle a Papá Noel e aos Reis Magos.

Despois de escribir as cartas recibimos a visita do Paxe Real para que as faga chegar ao seu destino.

CONCERTO IGUALARTE

O Luns día 4 algúns membros da Fundación Igualarte acudiron ao noso centro para deleitarnos cunhas panxoliñas de Nadal. Pasámolo Xenial!! Moitas grazas Igualarte!!

SAÍDA O VERBUM

O alumnado de TVA realizou unha visita o Verbum e a súa exposición das aulas do pasado. Disfrutamos coñecendo como eran as aulas e os útiles escolares fai xa uns aniños... Tamén disfrutamos dos xogos tradicionais!!!!

25-N DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O CEE Saladino Cortizo participou nun traballo realizado por 32 centros educativos de Galicia co fin de dar voz os nosos alumnos e alumnas porque @NósTaménTemosAlgoQueDicir

Mural do CEE Saladino Cortizo

TEATRO TVA

Os rapaces e rapazas de tránsito á vida adulta visitamos Doral Residencias e representamos a obra de teatro " A mosca chosca".

CELTA INTEGRA

MAGOSTO