Concurso Piratas de Nabia

O debuxo Cristian Rodríguez, alumno de TVA, tamén foi premiado nun concurso de postais de Nadal.

Piratas de Nabia agasallouno cunha viaxe para el e tódolos seus compañeiros de ciclo ao Parque Nacional das Illas Atlánticas (Illas Cies ou Illa de Ons) ou á Illa de San Simón. É difícil elixir pero de seguro co pasaremos ben!!

Parabéns artista!!

Concurso "Llega la Navidad a Mar de Ons"

A postal de José Antonio Alonso, alumno de TVA, foi a gañadora do concurso "Llega la Navidad a Mar de Ons".

O seu debuxo ilustrou a portada das redes sociais da Naviera Mar de Ons para felicitar o Nadal.

Ademais, moi pronto todos os alumnos de TVA disfrutaremos da excursión as Illas Cies coa que José Antonio foi premiado.

Parabéns artista!!

DÍA DA PAZ

SAÍDA BOLERA 2º CICLO

SAÍDA O CALVARIO

Fai uns días un grupo de alumn@s de TVA realizou unha saída o Calvario. Despois do paseo os rapac@s tiveron que elexir que tomar na cafetería...

HOXE POÑEMOS A MESA NÓS

Dende o equipo de SAAC do cole queremos amosarvos cómo empregamos os pictogramas para traballar a autonomía nas  actividades da vida diaria.

Se pinchades no adxunto poderedes ver a actividade.

O Nadal de TVA

O mes de decembro foi un mes con moitas actividades, chegaba o Nadal e tiñamos moito que celebrar.

Comezamos cunha cea - disco, fixemos a tradicional visita a exposición de Beléns na que participamos, paseamos polo centro da cidade para disfrutar dos adornos navideños e tomamos un chocolate con churros para poder entrar en calor nestas datas.

FESTIVAL NADAL SALADINO

VISITA BELÉNS 2º CICLO

No mes de decembro fixemos a tradicional saída ao centro de Vigo para visitar a exposición de Beléns na que participamos e de paso tomarnos un chocolatiño con churros e contemplar os adornos navideños da cidade.

SAÍDA O PARQUE TEMÁTICO "A XUNGLA"

Durante o primeiro trimestre do curso o alumnad@ de TVA realizou unha visita o parque temático "A Xungla". Os rapac@s disfrutaron moito dos diferentes xogos e atraccións!!!! Moitas grazas os donos e o persoal da Xungla!!! Portáronse xenial con nós!!!!