A nosa obra de teatro: "ESCENAS DO CAMIÑO"

O grupo de teatro do noso colexio formado polo alumnado de TVA SUR, quere compartir con todos vós o seu traballo deste curso 2020-21

Teatro de máscaras e mascarillas

O CAMIÑO DE SANTIAGO - XACOBEO 2021-22

No presente curso 2020-21 o noso equipo educativo escolleu como tema de traballo para todo o centro o "Camiño de Santiago" pola celebración do Xacobeo 2021-22.

Cada grupo estable de convivencia está facendo actividades relacionadas con esta temática, e pouco a pouco iremos subindo cousiñas á nosa páxina web...

Comezamos polo traballo titulado "Camiño de Santiago Virtual" de TVA Sur.

Camiño de Santigo Virtual TVA Sur

8 DE MARZO DÍA DA MULLER

No noso colexio celebramos o 8 de marzo, o día da muller.

Todo o alumnado e equipo educativo participou neste día tan sinalado, e para elo vos deixamos un vídeo onde se recollen os traballos feitos polos nosos alumnos e alumnas.

Día da muller

EDUCACIÓN FÍSICA NO 1º CICLO

Este trimestre os alumnos e alumnas do 1º ciclo traballaron diferentes desprazamentos como o gateo, cuadrupedia, reptacións... facendo circuítos de diferentes dificultades coas colchonetas. Tiñan que seguir o camiño respectado as sinais de tráfico e as frechas. ¡Unha pequena cidade de colchonetas!

DÍA DA PAZ

Celebramos o día da paz este venres 29 de xaneiro de 2021. As circunstancias que estamos a vivir non nos impiden que celebremos este día con precaución e seguridade nos grupos estables de convivencia. Gustaríanos festexar este día doutra maneira máis lúdica e conxuntamente todo o centro pero non perdemos a esperanza de que moi pronto así o faremos.

AÚDIO DÍA DA PAZ                                       VÍDEO DÍA DA PAZ

Audio día da az   Vídeo día da Paz

PRESENTACIÓN DO COLEXIO SALADINO CORTIZO CURSO 2020-21

Neste curso 2020-21 tan atípico non puidemos facer a PRIMEIRA XUNTANZA XERAL de familias. Unha xuntanza que sirve para que os pais e nais coñezan a todo o persoal que traballa no colexio, sexa cal sexa a nosa función, compartindo un tempo cos pais e nais dos compañeiros e compañeiras dos seus fillos e fillas, para coñecer os obxectivos que nos marcamos no presente curso e que teremos que tentar conseguir co apoio de todos e todas, para entender que na formación dos rapaces e rapazas é fundamental o traballo conxunto de toda a comunidade educativa.

Esta é esa primeira presentación do centro, onde aparecen tamen todas as adaptacións que tivemos que facer por mor do Covid-19 e que están a servir para que veñamos á escola máis seguros.

ESPERAMOS QUE VOS RESULTE DE INTERESE!

Presentació curso 2020-21

FESTIVAL DE NADAL VIRTUAL

O Nadal é unha data moi importante no noso colexio; un día de festa no que as familias e máis nós disfrutamos coas actuacións dos rapaces e rapazas.

Este ano non se puido celebrar da mesma maneira, pero por suposto que non iamos quedar sen festa.

Queremos agradecer a colaboración de todos e todas, pois facelo supuxo un enorme esforzo.

E especialmente queremos adicarllo aos nosos rapaces e rapazas, que veñen cada día ao cole con moitísimas gañas e ilusión e co propósito de cumprir todas as normas que temos este curso, aínda que ás veces lles coste entendelas.

Para el@s e para tod@s vós, aí tendes o NOSOS FESTIVAL VIRTUAL DE NADAL!

PANXOLIÑA DE NADAL 2020

Festival Nadal 1º Ciclo 2020

Festival Nadal TVA Sur 2020

Festival Nadal Programas FFPB 2020
     1º CICLO                 TVA SUR             PROGRAMAS FFPB

3º premio tarxetas de Nada      3º premio cocurso beléns 2020

3º PREMIO

(Brais Puertas García TVA)

25º Certame tarxetas de Nadal

"SPECIAL OLYMPICS 2020"

3º PREMIO

(TVA SUR)

55º Edición CONCURSO DE BELÉNS

"Afundación"

PREMIO DE DEBUXO COLECTIVO NO CONCURSO CÍES O PARAÍSO DE TODOS

CONCURSO CÍES O PARAÍSO DE TODOS

A participación dos rapaces e rapazas no concurso deste ano "Cíes o paraíso de todos", tivo recompensa, gañamos o PREMIO DE DEBUXO COLECTIVO!

Cando a situación o permita, os rapaces e rapazas de Tránsito á Vida Adulta (TVA) farán unha viaxe ás Illas Cíes.

Saúl e Fran, recolleron o premio no nome de todos os seus compañeiros e compañeiras.