EXTRAESCOLARES

22/04/2022

Chegou o ENTROIDO

25/02/2022

Dende primeira hora da mañá, arrincaron os preparativos do ENTROIDO 2022 no CEE María Mariño.

Que se agochará detrás do telón nesta celebración?

Moi pronto o saberedes... prestade atención, e que empece a música!

Mentres tanto, pasade un bo entroido!

DÍA DA PAZ

31/01/2022

Este mes, e cada día, celebramos no noso centro o Día da Paz. Un ano máis, intentamos derrubar muros de violencia para crear paredes amables e cheas de paz.

Aquí tendes un video con algunhas imaxes da actividade.

SAMAÍN

29/10/2021 18:58

Hoxe no noso cole celebramos o Samaín. Durante esta semana cada grupo preparou a súa propia cabaza se Samaín coas que fixemos unha exposición e un concurso. As aulas premiadas recibiron un diploma e unhas galletas de Samaín. Tamén fixemos un contacontos e outras actividades terroríficas.

Ganadores del concurso: "Cantamos con las manos"

14/06/2021 20:16

¡Ganamos!

El colegio participó en el concurso de la Federación de Asociaciones de Personas Sordas de Galicia (FAXPG) y hemos ganados dos de los premios de "Cantamos con las manos":

- Premio del jurado

- Y el premio del público

No podemos estar más felices. La implicación del alumnado y de toda la Comunidad Educativa fue fundamental para conseguir este sueño.

Y menuda sorpresa nos dio el grupo Txarango felicitándonos por elegir su canción para interpretarla en lengua de signos (LSE). Gracias a vosotros por componer esta canción tan llena de significado.

¡Bendita la vida... en la que encajamos tod@s!

Hoy, 14 de junio celebramos el Día Nacional de la LSE. Un hermoso día para dar visibilidad a la Lengua de Signos y luchar por la comunicación de las personas con diversidad funcional auditiva.

Gracias a la FAXPG por darnos esta oportunidad y poder participar en el concurso.

¡El próximo año repetiremos!

A continuación, podéis ver el vídeo donde la FAXPG da a conocer a los centros ganadores:

@faxpg_galicia

#LSE #inclusión #Txarango

CANTAMOS CON LAS MANOS

07/06/2021 16:38

La Federación de Asociaciones de Personas Sordas de Galicia (FAXPG) propuso el concurso "Cantemos con las manos" en el que el CEE María Mariño resultó finalista.

Aquí podéis ver nuestro vídeo con la canción "Bendita la vida" en Lengua de Signos.

cee.maria.marinho

Ahora necesitamos que colaboréis con nosotros en las votaciones para lograr el premio del público.

Tenéis que seleccionar el nombre del colegio donde pone "Pincha aquí para votar".

Aquí tenéis el enlace para las votaciones: https://www.faxpg.es/cantamos-con-las-manos-es.html

Igualdad en los cuentos

03/03/2021 18:12

Entroido 2021

02/03/2021 20:25

Disfraces, maquillaxes, talleres sobre os contos...

Así foi a nosa festa do Entroido.

Somos os nenos e nenas do CEE María Mariño e vivimos así o Carnaval!!!

25N: Día Internacional da Eliminación da Violencia contra as Mulleres

23/02/2021 14:10

O 25 de novembro foi unha data sinalada no colexio. Conmemoramos este día, tratando de ensalzar o papel da muller na nosa sociedade. Por isto, quixemos deixar constancia desta data, utilizando a cor morada, símbolo da loita feminista pola igualdade.

Información sobre o Entroido