Consellería de Cultura, Educación e Universidade
Publicado en Consellería de Cultura, Educación e Universidade (https://www.edu.xunta.gal/portal)

Inicio > G2401032 Estratexias para a prevención de condutas aditivas e problemáticas co uso de TRIC e aposta ou videoxogos

G2401032 Estratexias para a prevención de condutas aditivas e problemáticas co uso de TRIC e aposta ou videoxogos [1]

Enviado por portalcafi a Dom, 06/10/2024 - 11:10
Curso de 20 horas: 5 non presenciais
Gallego

OBXECTIVOS:

1.Deseñar e aplicar en aula estratexias que coiden o correcto desenvolvemento físico e a protección integral da saúde.

2.Contextualizar e adaptar ao seu centro, experiencias e iniciativas de éxito sobre a prevención de condutas adictivas e establecer canles de comunicación e de colaboración coa comunidade educativa .

3.Avalíar e poñer en común con toda a comunidade escolar os resultados acadados, analizalos e facer propostas para a mellora e o avance.

CONTIDOS:

1.Conceptos claves e sinais de alarma. 

2.Momentos evolutivos de alto risco.

3.Problemas e riscos derivados do consumo de substancias, do uso das TIRC, dos videoxogos e das apostas.

4.Detección e atención precoz nas condutas adictivas.

5.Impacto social, familiar e escolar das condutas adictivas.

6.Actuacións e programas para a prevención de condutas adictivas nos centros educativos e do uso responsable das tecnoloxías dixitais.

7.Canles de colaboración como reforzo á acción educativa.

Enlace a fprofe [2]

Condutas problemáticas e aditivas no uso das TRIC
Estrategias para a prevención das condutas aditivas e problemáticas no uso das TRIC e apostas ou videojogos
CAFI [3]
CFR Ferrol [4]
CFR Lugo [5]
CFR Ourense [6]
CFR Pontevedra [7]
CFR Vigo [8]

URL fonte: https://www.edu.xunta.gal/portal/node/44622

Ligazóns
[1] https://www.edu.xunta.gal/portal/node/44622
[2] https://casaut.edu.xunta.gal/cas/login?service=https%3A%2F%2Fwww.edu.xunta.gal%2Ffprofe%2Fj_acegi_cas_security_check
[3] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/723
[4] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/725
[5] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/728
[6] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/729
[7] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/727
[8] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/726