A Xunta abre a convocatoria do Plan Eduemprende para fomentar estas habilidades entre o alumnado e facilitarlles a transición ao mundo laboral

Dividido en tres liñas de actuación e 12 programas, diríxese ao alumnado das diferentes etapas educativas

Organízanse actividades prácticas como visitas a empresas e centros tecnolóxicos, concursos de ideas, iniciativas de mentorización ou relatorios

Os centros poden presentar as súas solicitudes ata o 21 de febreiro

Dom, 11/02/2024 - 12:26
e

A Xunta de Galicia vén de publicar a convocatoria de programas do Plan de Emprendemento do Sistema Educativo de Galicia, Eduemprende, que ten como obxectivo principal promover a cultura do emprendemento entre o alumnado, proporcionándolles ferramentas que permitan avanzar neste sentido e facilitarlles a transición da vida académica á laboral

Os distintos programas do Plan Eduemprende están dirixidos a alumnado de diferentes ensinanzas, etapas e niveis educativos, co obxectivo de traballar e potenciar as súas habilidades emprendedoras. Para isto, establécense unha serie de programas de carácter práctico, como visitas a empresas e centros tecnolóxicos, relatorios, formacións, concursos de ideas, actividades de orientación e mentorización, etc.

Unha ducia de iniciativas

O plan divídese en tres liñas de actuación, cunha ducia de programas. A primeira delas, de fomento da cultura emprendedora, busca motivar ao alumnado para desenvolver habilidades como a creatividade, a innovación e a iniciativa para xerar ideas e proxectos. Nela enmárcanse os programas Actúa, Eduinspira e Eduindustria.

A segunda liña de actuación, de desenvolvemento de habilidades empresariais, céntrase en ensinar conceptos fundamentais de negocios, xestión, márketing, finanzas e outras áreas clave para emprender con éxito. Desenvólvese a través dos programas Finanzas para mortais, Grand Prix Financeiro, Prepárate para o salto, Seguramente, A tola aventura do aforro e Simula.

Finalmente, a terceira liña está centrada na conexión co mundo empresarial e busca establecer vínculos co mundo empresarial, ofrecendo oportunidades de mentorización e colaboracións con empresas para brindar ao alumnado unha visión máis realista e práctica da contorna empresarial. Forman parte dela os programas Atrévete, EduTecEmprende e Mentoring FP.

Os centros poden consultar o detalle de cada un dos programas no anexo da convocatoria.

A través destas iniciativas sensibilízase á comunidade educativa sobre a importancia de fomentar unha cultura emprendedora dinámica e fomentar o seu desenvolvemento, integrando estes valores nos centros. Desta forma incúlcase esta mentalidade e habilidades ao alumnado, facilitando a súa transición desde a contorna educativa cara ao ámbito laboral, preparándoo para a súa inserción profesional.

Ademais, resáltase e valórase a contribución das persoas emprendedoras en Galicia e divúlganse as boas prácticas e iniciativas neste sentido. Así mesmo, recoñécese a importancia crucial da innovación e a creatividade no proceso emprendedor.

O prazo de presentación de solicitudes está aberto ata o 21 de febreiro de 2024. Os centros interesados deberán presentala na Sede Electrónica da Xunta de Galicia a través do formulario correspondente.