Título node Learning object

A educación viaria na LOE: Educación Primaria
Lun, 27/02/2012 - 10:08
Alumnado de Primaria no Circuíto de Educación Viaria no CEIP Atín-Cela de Mos

Nesta etapa o alumnado irá facendo uso das vías públicas fundamentalmente como peón autónomo. Sen embargo, en moitos casos utilizará tamén como viaxeiro medios de transporte como o vehículo familiar ou o autobús escolar e, nalgúns casos, comezará tamén a usar a bicicleta en situacións concretas.
Por outra banda, é preciso desenvolver, especialmente no primeiro ciclo, todos os exercicios da etapa anterior con maior detalle e dar paso a exercicios de maior dominio do espazo.
Partindo do obxectivo xeral de “Fomentar a educación viaria e actitudes de respecto que incidan na prevención dos accidentes de tráfico”, preséntanse a continuación algúns dos obxectivos e contidos prioritarios para o traballo en educación viaria:

Obxectivos:

• Fomentar a educación viaria e actitudes de respecto que incidan na prevención dos accidentes de tráfico.
  • Coñecer e apreciar os valores e as normas de convivencia e aprender a obrar de acordo con elas.
  • Coñecer e valorar o entorno natural, social e cultural, así como as posibilidades de acción e coidado do mesmo.

Contidos:

• Coñecemento do medio natural, social e cultural.
  • O bloque 3 (Vivir en sociedade) da materia de Educación para a cidadanía do Terceiro Ciclo inclúe os contidos:
Respecto ás normas de mobilidade viaria.
Identificación de causas e grupos de risco nos accidentes de tráfico (peóns, viaxeiros, ciclistas, etc.).
  • O bloque 4 (Persoas, culturas e organización social) especifica contidos como:
Os desprazamentos e os medios de transporte.
A responsabilidade no cumprimento das normas básicas como peóns e usuarios.
A importancia da mobilidade na vida cotiá.

Criterios de Avaliación:

• Explicar o papel que cumpren os servizos públicos na vida dos cidadáns e mostrar actitudes cívicas en aspectos relativos á seguranza viaria, á protección civil, á defensa ao servizo da paz e á seguranza integral dos cidadáns.