Título node Learning object

Camiño escolar seguro no Centro de Educación Infantil e Primaria Álvarez Limeses de Pontevedra
Ven, 10/02/2012 - 13:18
Camiño Escolar Seguro CEIP Álvarez Limeses

O CEIP Álvarez Limeses da cidade de Pontevedra ven participando co apoio da súa ANPA desde o curso pasado no programa "Camiño escolar" do Concello de Pontevedra. Esta iniciativa ten como obxectivo que o alumnado do centro poida trasladarse a pé con seguridade desde o seu domicilio ata a escola.

Tal e como se pode ver no seguinte diagrama, os colectivos implicados nesta iniciativa pasa polos pais e nais, persoas voluntarias, bares e comercios, persoal docente, veciños e a policía local, que teñen como obxectivo principal que o alumnado chegue "ao cole con máis seguridade e confianza".

A continuación ofrécese unha noticia sobre esta actividade de Educación Viaria realizada polo primeiro canal da TVE:

Menús Learning object node R