Título node Learning object

3. Identificación do sexismo
Mér, 05/10/2016 - 10:03

3.1. LINGUAXE INCLUSIVA (NON-SEXISTA)

Multitude de entidades públicas e privadas levan anos publicando guías e manuais con recomendacións de uso para orientar a redacción de documentos que visibilicen as mulleres. Ofrécense aquí algúns dos máis actuais:

Tamén existen reaccións contrarias á democratización da linguaxe desde algunhas instancias. A este respecto pódese seguir a polémica que xurdiu arredor do informe que elaborou Ignacio Bosque para a Real Academia Española ou do informe da RAE sobre a introdución dunha linguaxe inclusiva na Constitución.

Pódese tamén seguir a liña de debate xurdida arredor doutras propostas que intentan darlle visibilidade ás solucións "@", "x" ou "e" para romper a bipolaridade do xénero. A este respecto pódense consultar as seguintes lecturas:

3.2. IDENTIFICACIÓN DA PUBLICIDADE SEXISTA

Un dos elementos que en maior medida cómpre traballar é a publicidade debido á importancia que cobra como referente para a socialización dos máis novos. É importante traballar co alumnado a identificación de estereotipos de xénero na publicidade, os modelos sociais que se representan e os mecanismos para denunciar a publicidade sexista.

3.3. IDENTIFICACIÓN DE ESTEREOTIPOS (arte, cine, música, publicacións, prensa, televisión, etc.)

3.4. IDENTIFICACIÓN DE PRÁCTICAS DISCRIMINATORIAS NA VIDA COTIÁ (ex. taxa rosa, teito de cristal, fenda dixital de xénero, currículo oculto, etc.).