Educación reafirma a aposta pola formación docente para afrontar os novos retos tecnolóxicos e dixitais

Román Rodríguez abriu a xornada na que participan un cento de asesores da Rede de Formación do Profesorado para poñer en común estratexias de traballo e afondar nas competencias clave ou os enfoques de actividades e proxectos, entre outros

O conselleiro salientou a importancia da tarefa docente na formación das xeracións futuras e lembrou que Galicia foi pioneira en contar cunha Rede formación Permanente do Profesorado

Mar, 10/10/2017 - 11:14

Un cento de asesores docentes da Rede de Formación do Profesorado participan hoxe en Santiago nunha xornada para a posta en común de estratexias de traballo e avanzar en aspectos como as competencias clave; ferramentas normativas e de xestión; e enfoque de actividades e proxectos de formación de cara a este novo curso escolar.

O conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Román Rodríguez, deulles a benvida a todos eles, dos que valorou o seu esforzo e dedicación na “importantísima tarefa de formar ás xeracións novas que rexerán o futuro de Galicia”. O conselleiro subliñou a esixencia da tarefa docente e a necesidade de actualizar a formación para adecuarse as constantes transformacións, sobre todo no que atinxe ao ámbito tecnolóxico e dixital. Neste senso, sinalou que se trata dun curso “cheo de retos e oportunidades” como a extensión do plurilingüismo ás etapas de Infantil, Bacharelato e Formación Profesional, ou a ampliación do libro dixital a 60 centros máis de xeito que uns 11.600 alumnos reciban unha ensinanza completamente dixital.

Plan anual de Formación do Profesorado

Esta xornada -organizada polo Centro Autonómico de Formación e Innovación (CAFI) e os Centros de Formación e Recursos (CFR) da Consellería- enmárcase dentro do Plan anual de Formación do Profesorado deseñado por Educación no que se inclúen plans específicos para dar resposta aos novos retos e oportunidades que se plantexan no sistema educativo. Deste xeito, dentro do plan EDUlingüe 2020 implántanse por primeira vez unha acción específica co fin de promover a certificación do profesorado; ou dentro da Estratexia galega de educación dixital 2020 introdúcense iniciativas formativas no ámbito STEM (Ciencias, Tecnoloxía, Enxeñaría e Matemáticas). Así mesmo, contémplanse accións para asesoramento e apoio da labor directiva; sobre igualdade, convivencia e inclusión; ou o desenvolvemento das Escolas de nais e pais; entre outros.