O director xeral de Centros de Educación recorda que hai que cumprir coa normativa relativa ao decreto do plurilingüismo

José Manuel Pinal recordou nunha entrevista na TVG desde hoxe xa se poden solicitar as axudas para mercar os libros que cambian de idioma por mor do decreto

Mér, 01/09/2010 - 16:57

O director xeral de Centros e Recursos Humanos da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria, José Manuel Pinal, recordou hoxe que os docentes galegos deberán cumprir “coa legalidade vixente e aplicar o novo decreto do plurilingüísmo”. Nunha entrevista no programa “Bos Días” da Televisión de Galicia, o director xeral sinalou que “hai que facer un exercicio de responsabilidade cumprir con esta normativa do mesmo xeito que o curso pasado cumpriamos coa que estaba en vixencia a pesares de non estar de acordo con ela”.

Por outra banda e de cara ao comezo de curso de infantil e primaria o vindeiro 10 de setembro, e de secundaria o 17 do mesmo mes José Manuel Pinal recordou que “o alumnado sempre será escolarizado e atendido sen que existan problemas na matriculación dos estudantes”.

Pagos da “Gratuidade Solidaria”

No mesmo espazo o director xeral aproveitou para recordar que un ano máis esta en marcha o programa “Gratuidade Solidaria” de axudas para mercar os libros de 1°, 2°, 5° e 6° de educación primaria, así como para educación especial. Así José Manuel Pinal sinalou que “este ano ao sistema axilizouse e no mes de xuño as familias con dereito as axudas recibiron vales para mercar os libros de texto. Onte xa se deu a orde de pago ás librarías por valor dun millón e medio de euros“.

A estas axudas engádense as que comezan a funcionar desde hoxe e que van destinadas a mercar os libros de matemáticas, tecnoloxía e física e química, que cambian de idioma por mor do Decreto do plurilingüismo para o ensino non universitario. Así estas axudas van destinadas aos estudantes que lles afecta o cambio que son os de 3º e 4º de primaria, así como os catro cursos de secundaria. “Os pais xa poden ir aos centros escolares a solicitar as axudas para mercar estes libros que irán desde os 15 aos 25 euros no caso de primaria, e dos 17 aos 30 euros en secundaria”.

Durante a súa intervención no programa da Televisión de Galicia José Manuel Pinal destacou que “grazas as axudas da Consellería de Educación o comezo do curso escolar en Galicia é un 30% máis económico que no resto de España”.