CURSO MECD "Convivencia Escolar: Prevención e Intervención"

Desde o pasado día 15 de xuño o prazo de inscrición está aberto para a 2ª edición dos cursos de formación en rede 2016
Mié, 22/06/2016 - 16:00
Convivencia Escolar: Prevención e Intervención

Gustaríanos animaros a participar no novo curso que se incorporou ao catálogo formativo: "Convivencia Escolar: Prevención e Intervención"

Este curso enmárcanse dentro do Plan Estratéxico de Convivencia Escolar promovido polo Ministerio de Educación, Cultura e Deporte a través do CNIIE.

Ofértanse 385 prazas. Os participantes que superen o curso recibirán unha certificación do MECD correspondente a 70 horas de formación permanente do profesorado.

Toda a información relativa a esta convocatoria está publicada na páxina web do Ministerio de Educación, así como o acceso ao servicio en liña da Sede Electrónica do Ministerio desde onde se poderá realizar a inscrición. O prazo termina o próximo 29 de xuño.